[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IvysToeter

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 11:10

gaan jullie vandaag nog mennen?

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 11:13

Ik ga vandaag niet mennen. Ben pas vanavond thuis en het vriendje wil ook wat aandacht. :j

Ga dit weekend mennen. Mocht iemand het leuk vinden dit weekend langs te komen en te mennen, je bent welkom. Eigenaar is dit weekend weg, dus wat gezelschap en hulp zou fijn zijn. :)

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 11:13

Balen Napie!

Kim, ik wel jij niet dan ?

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 11:17

Hier ook niet, ben pas na 5 uur thuis. Dus dat is nog even kijken of ik in het donker nog wat kan mesten, voeren en ze een aai over hun bol geven.

Zonde van het mooie weer, dat wel.

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 11:20

Ik lees bij veel bokkers dat er bij hun al sneeuw licht, waarom hier dan niet ?! :(

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 11:31

hier ook nog gen sneeuw...
gelukkig niet zeg..bah

morgen knollie verhuizen en wil aangespannen die kant op...
dan hoeft er voor mij geen sneuw te liggen...blegh

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 11:32

Hier ook niet hoor.
Hoop dat het iig nog een dagje weg blijft, heb geen hooi meer en dat word morgen weer gebracht.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 11:33

ook handig zonder sneeuw idd :))

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 11:55

Morgen sinterklaas ontvangen, ook graag sneeuwloos :) is wel zo fijn voor de pieten die de kinderen opvangen :)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 11:59

Ik ga zo ook mennen :).. lekker 2 span naar ouderkerk toe. Normaal blijven we altijd in de buurt in het park maar nu gaan we een stapje verder :D

Morgen een ochtend/middag rit met joram en het span maken :D..

Heb mijn enkelspan tuig, hoofdstellen van 2span en zadel op mijn kamer :P.. om het lekker schoon te maken zonder al dat zand. Ouders vonden het eerst geen probleem dus mijn vader hielp mij met ophalen maar nu hebben ze toch spijt ze vinden dat het hele huis ernaar ruikt. (ik ruik het wel maar het is de leerlucht en dat vind ik altijd lekker ruiken hihi) Toch maar snel doorpoetsen :')

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 12:04

Hier ligt wel sneeuw, bah

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 12:06

Serieus? Gisteren wel hagel gehad in amstelveen en denk hier ook, maar het was ook zo weer weg. Wel fijn want ik wil zo lang mogelijk met mijn scootertje veilig naar mijn werk kunnen.

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 12:09

Hier ook nog geen sneeuw, ik ben wel een slee aant meken.

Ik heb me eigen paarden kamer om te poetsen, heerlijk!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-10 12:21

Heel verhaal getypt, krijg ik een foutmelding.

Ik ga wel mennen, vanmiddag/ begin van de avond, even in de binnenbak. Mijn zus komt me helpen. Ze gaat even een proefje voorlezen. Ze wil dit leren mochten mijn ouders een keer niet kunnen.

Poeltje had graag willen komen, maar zit het hele weekend vol. Zaterdag spul poetsen en schoonmaken zondag wedstrijd.

Ook heb ik vanaf vanmiddag tot en met zondag een logee van 11 jaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 12:28

Leuk, kan van weekend lekker gaan snel trappen met Tobbe. Hoveel igt ern dan, dun laagje ?
(heb liever sneeuw dan regen en/of ijssel).

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 13:13

:wave:

Had vanmorgen heel verhaal getypt, wil ik t verzenden, gooi ik een glas melkover t toetsenbord. :o?

Hij lijkt t nog te doen, pfiew. Kan echt niet zonder pc.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 13:42

Mmmm dat is niet handig tine :P

Helaas heeft net mijn groom af gebeld voor de rit van vandaag :(

MastrootjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 13:44

Sneeuw komt toch snel zeg, had het allemaal niet verwacht. Iedereen klaagt dat het koud is maar met een mooie winterjas en handschoenen is het toch allemaal prima te doen?

:+ handig Tine!!

wil geen sneeuw, dan valt morgen in duigen!

moet nog door tot vanavond kwart over 12, m'n eerste werkdag in de bios. Kan ik een beetje bijbenen. Hoop dat het allemaal goed gaat met m'n zere hoofd.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 14:19

Ik ben vanmorgen met Rembrand naar de binnenbak geweest om nog even proefje te oefenen. Ging best redelijk geloof ik. Net met Amerigo hier op het erf gereden. De bak is te zwaar en ik had geen zin om weer helemaal naar de manege te gaan, dus op het erf rondjes gestapt. Veel halthouden en weer netjes (aan de teugel ipv kop in de lucht en borst in tuig werpen) wegstappen. Begint ergens op te lijken. Omdat er ook weer bouwvakkers bezig zijn niet zoveel ruimte op het erf, maar goed, hij heeft er toch weer even voorgestaan. Morgen alleen Amerigo even ervoor, Rembrand krijgt vrij en dan zondag andersom.

Ben wel helemaal verkleumd, dus zit heel moeilijk te typen. Straks nog uitmesten en dan zoontje ophalen die aan het spelen is bij een vriendje.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 14:29

lastig typen is dat he als je het zo koud hebt.

Ik ga vandaag niet mennen.
morgen en/of zondag weer.
denk dat ik wobbe weer even aan de dubbele longe pak.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 18:11

Net de bak weer gesleept, maar het is nog steeds een vieze natte bende. BAH!

Nou, straks nog mijn tuig poetsen voor zondag (morgen zijn we groot deel van de dag weg naar vrienden) en dan ben ik klaar voor de wedstrijd. Ben erg benieuwd hoe het zal gaan. Tallechie, jij heel veel succes en we spreken elkaar vast nog wel.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-10 18:16

Ik heb vanmiddag vrij genomen. Aannemer belde dat ze maandag komen en beginnen met de verbouwing. de douche, logeerkamer en werkkamer moeten leeg en schoon. Ik heb nu net boven alles opgeruimd. Ook gelijk maar de kasten opgeruimd. Ga zo even schoonmaken boven. Nu beneden nog.

We spreken elkaar sowieso wel, ik rijd de vaardigheid nog dus ben er nog wel een hele tijd. Ik hoop dat mijn ouders mee willen als het zulk weer is.

Heb last van mijn rug maar moet echt even door.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 19:02

Millanka schreef:
Sneeuw komt toch snel zeg, had het allemaal niet verwacht. Iedereen klaagt dat het koud is maar met een mooie winterjas en handschoenen is het toch allemaal prima te doen?

Idd, vindt juist zelfs veel minder koud wanneer eenmaal dikke laag sneeuw ligt en zonnetje lekker gaat schijnen. Kouw komt meer door regen en wind.

Ooh heb weer zo lekker lang weekend, nu hoef ik pas woensdagmiddag weer te gaan werken :D Kan ik weer lekker lang van Tobbe genieten :o Zit ook aan te deken om dit weekend maar keer gebruik te gaan maken van de binnen bak. Wil eigenlijk wel weer eens even tuig oefeningen met Tobbe.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 19:27

Aaan het werk, nou ja.... het is nu weer rustig. Geen mensen in de weeen die even gezellig een baby willen baren bij mij. Zo maar een hapje eten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 20:21

Napie geen barende mensen en Tallechie aan de klus met dikke buik :+
Groom Rivaldo belde af, dat is balen zeg, gelukkig heb je morgen Joram beschikbaar toch?
Milanka en Joram die sneeuw geen probleem vinden. Laat het dan maar bij jullie vallen <:) , ik vind het een ramp want kan dan niets meer. En hoop toch een beetje door te kunnen werken met de mannen :7

Vanochtend eerst twee uur in de file naar A'dam gestaan en vanmiddag zelfde verhaal weer terug -O- autorijden in de Randstad is gewoon per definitie hopeloos, maar kon niet met OV gaan want moest ook nog langs pony's. En als ik met OV was gegaan was het een ramp geweest want er was iets met een trein ergens op het traject... maar goed, hele dag training gegeven, was leuke groep dus dag vloog om. En vooral niet gemend, zonde, wat een lekker weer was het. Morgen ook hele dag training geven dus wordt het ook niets. Hoop op zondag :j

Net mijn scheerapparaat weer tevoorschijn gehaald, alles gecheckt en klaargelegd. Vrees dat Snuit onder het mes gaat :D
Mooi regendekentje binnengekregen van Paardendrogist (Amigo light), voor als ik denk dat hij toch een dekentje om moet (heb ook een 200 grs en 300 grs maar met dekenmodel vind ik dat niet nodig).

En nu zitten we aan de pizza :Y)