Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
is wel zo fijn voor de pieten die de kinderen opvangen
.. lekker 2 span naar ouderkerk toe. Normaal blijven we altijd in de buurt in het park maar nu gaan we een stapje verder 
..
.. om het lekker schoon te maken zonder al dat zand. Ouders vonden het eerst geen probleem dus mijn vader hielp mij met ophalen maar nu hebben ze toch spijt ze vinden dat het hele huis ernaar ruikt. (ik ruik het wel maar het is de leerlucht en dat vind ik altijd lekker ruiken hihi) Toch maar snel doorpoetsen

handig Tine!!Millanka schreef:Sneeuw komt toch snel zeg, had het allemaal niet verwacht. Iedereen klaagt dat het koud is maar met een mooie winterjas en handschoenen is het toch allemaal prima te doen?
Kan ik weer lekker lang van Tobbe genieten
Zit ook aan te deken om dit weekend maar keer gebruik te gaan maken van de binnen bak. Wil eigenlijk wel weer eens even tuig oefeningen met Tobbe.
, ik vind het een ramp want kan dan niets meer. En hoop toch een beetje door te kunnen werken met de mannen
autorijden in de Randstad is gewoon per definitie hopeloos, maar kon niet met OV gaan want moest ook nog langs pony's. En als ik met OV was gegaan was het een ramp geweest want er was iets met een trein ergens op het traject... maar goed, hele dag training gegeven, was leuke groep dus dag vloog om. En vooral niet gemend, zonde, wat een lekker weer was het. Morgen ook hele dag training geven dus wordt het ook niets. Hoop op zondag