Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
hoop sneeuw daar.
Hij staat er prachtig gekleurd op, haha!)
En later in de wei even zonder deken gezet samen, lekker kroelen. Jelle ging helemaal uit zn dak en mick wilde ook zo graag mee rennen.. maar die kwam niet verder dan 1 bok en 5 drafpassen helaas.
maar idd heel vervelend allemaal. volgens de hoefsmid komt het ook door te korte hoeven. nouja ze zijn niet echt kort, maar voor hem dus wel en dat maakt hem gevoelig. Dus moet het even laten rusten allemaal en het even bekijken. maar ik ben hartstikke bezorgd om mijn mannetje dus misschien toch maar een DA erbij als dit niet snel op de beterende hand gaat.

), en dan gaat hij ook uit elkaar vallen. Ik heb de neiging om meer leidsels te geven als hij trager begint te gaan, maar ja..dan moedig je het uit elkaar vallen ook weer wat meer aan. Maar Romeo is nog jong en hij heeft nog wat weinig spieren, dus normaalgezien komt dat wel in orde.
avaluna schreef:@Sander-lotte: heb je niet de mogelijkheid om hem ook eens in tweespan te laten lopen?
Hahaha, zou een leuk tweespanmaatje voor onze Romeo zijn, of bij onze schimmel, natuurlijk.
De droom is er uiteraard wel hoor om er eentje naast te zetten!