Janouk: ik leef met je mee, weet hoe het voelt
Gisteren begin middag weer de DA gehad.... weer een rand wildvlees weg gesneden dus helaas blijft Moos voorlopig, minimaal nog een maand, letterlijk in de lappen(-mand). Het goede nieuws is dat hij nu wel elke dag, bij droog weer, langer in de bak of wei mag, tenzij kletsnat. Een sprintje trekken is niet meer zo'n probleem. Hij heeft nu een jutezak met plastic bodem om, zodat het verband niet nat wordt.
.
Iemand die mij aan mijn gewenste diploma kan helpen?

Al geeft het weerbericht wel de 20* dagen aan nu?..
Aks
meenemen (niet dat die hier is maar misschien onderweg). En het is natuurlijk veel te koud voor de tijd van het jaar, Biancocoo nog wat aan het werk met de hondjes, normaal liggen ze nu op apegapen van de warmte....
wil niet zeiknat regenen... 't is echt bah hier

Wat een geweldige dag
Ollie bleef stompzinnig, toen ik nog even naar het toilet ging, bij de poetsplaats met haar hoefijzer achter in een stang hangen (bij de tak van het ijzer), hoe ze het voor elkaar kreeg geen idee. Ze had zich losgewurmd van de touwen en draaide dus rond en kwam met haar been precies zo bij die stang, echt je verzint het niet ....
Maar goed, gelukkig niet kreupel alleen ijzer wel heel licht verbogen (die zag blijkbaar stevig vast...) ... gelukkig kan hoefsmid direct maandag.