nu regent het zachtjes,
maar het verzorgen daarstraks was droog.
ag, manlief slaapt nog half.
dus zometeen eerst maar koffie zetten etc.
anders gaan we vanmiddag, zetten we zo leuke film op
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

, wat rot, zeg. Heb zelf wel eens dat Carpaal tunnelsyndroom, maar nu gelukkig al een tijd geen last meer van gehad, is idd erg lastig aan je polsen/handen.
, hopelijk valt het mee met spookje.
, meestal idd een gelegenheid dat er vanalles en nog wat uit lijkt te komen en dat is ook goed zo, laat het maar even toe
.
maar we ervaren in de praktijk dat het wel helpt.
dus ben ik eigenwijs en gaat Image met springschoenen naar buiten. Ze weet niet beter en ze heeft er geen last van, want ze zijn ruim zat, dat het nergens irriteert. Het is niet warm eronder. Dus ik zie eigenlijk geen bezwaar. En hier werkt het al 5 jaar dagelijks.
. Kan het me ook voorstellen bij Image, hoor, maar vaak is de vraag wat je kunt voorkomen/wilt voorkomen met springschoenen, heb er wel eens eentje gehad die zo'n wondje had, dat het wel fijn was, maar preventief weet ik ook niet of het wat uit haalt, hier staat alles gewoon zonder en dag- en nacht buiten, dus zo min mogelijk gedoe als het echt niet nodig is.

Misschien heeft HS wel een oplossing en misschien is het echt iets tijdelijks, vind het maar gek dat we het sinds december eigenlijk nog nooit zo hebben meegemaakt met hem, we rijden tenslotte veel en letten altijd goed op hoe hij in zijn algeheel is, kan rustig zeggen dat er nog geen haartje dwars ligt zonder dat we het zien... apart... Nou is hij ook wel erg enthousiast weer de laatste 2 weken, na eerst dat gesukkel met pees enzo, wie weet scheelt dat...

Hardlopen als sport mag ik toch niet vanwege mijn rugproblemen (omwille van de schokken in mijn rug), dus komt goed uit voor mijn scheenbenen

)