[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 19:01

Hihihi openlijke liefdesverklaring van Ollie aan haar burgemeester <3
Het ziet eruit als een topdag! En een hele mooie deken.

VHU auto misschien verkocht! Toppie

Biancacoo lijn en heupgordel binnen, ben benieuwd hoe dat zal lopen.

Naaltje aan het conditie werken, een stuk wandelen is ook conditietraining en beter voor je rug :+

Ik ga vannacht mijn bed uit gebeld worden. Vanavond laat moet er een patiënt van het vliegveld gehaald worden en thuisgebracht worden, tegen de tijd dat die patiënt thuis wordt afgeleverd, is het 2 of 3 uur 's nachts. Chauffeur moet mij dan bellen want ik moet de opdracht afmelden bij de opdrachtgever. Zal wel licht slapen dan, want je ligt er natuurlijk op te wachten. %) Maarja, dat hoort erbij. :o

Edit: HT goed nieuws! Hopen dat het goed aanslaat!

mirror666

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 19:14

hmm het vooruitzicht dat je nachtrust verstoord wordt is niet zo fijn nee Frensie. Maargoed, betaald slapen dan weer wel natuurlijk :))
zou bij mij alleen even duren voor ze me helder aan de telefoon zouden krijgen _O-

wandelen is ook killing voor m'n rug ^) dan doe ik savonds ook niks meer... bovendien vind ik kinecten echt leuker dan wandelen :D (het regent hier namelijk heel de tijd een beetje :P )
Maar ga zo over naar een relaxter spelletje, autoracen met de kinect, geen gespring en gekick etc meer dan :P

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 19:52

Mijn collega heeft laatst tot 3x toe de telefoon weggeklikt omdat ze dacht dat het haar wekker was, haha. Vond degene die aan het bellen was niet zo leuk :o Hopelijk gaat mij dat niet gebeuren.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-11 19:52

goedeavond

we hebben vanvond weer les bji leo kraayenbrink en nou heeft klaas (onze catering groom) in een gekke bui een x gezegt dat ie ook zijn paard mee zou nemen. en jawel vanavond is het zo ver. we gaan dus mooi lachen vanavond want het paard is zo stijf als een plank. ik heb dus me *-:) mee.

als we het race nummer gaan oefenen zal ik kijken of ik een filmpje kan laten maken

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 20:00

Filmpje! Filmpje! Filmpje!

Wel sneu voor het paard dat hij zo stijf is...

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 20:13

Zo ff de tijd nemen voor hier :-)

Tine haar paardje heeft last van een wondje :-( en heeft vanavond springles en dit weekend wedstrijd

Frensie leuke avond gehad gisteren bij Miss Saigon ! Fijne menles gehad en waarschijnlijk weer een rustige dienst vanavond :-)

VHU gewerkt vandaag en auto te koop gezet

Bicci heeft wagen verkocht en houdt van quoten :D

Biancacoo is trots op haar zoontje, goed hoor van hem !

Naaltje aan de studie Oh nee, ik lees daarna aan de Kinect. Is dat wat ??? Wil ook graag zoiets.... :D

Avaluna baalt want voordeur komt maar niet, ik hoop dat je wel wat erin hebt zitten hahaha

Sonjim haar span is nu gewend aan de }:0 :D

Happytime; ik duim voor je broer, spannend zeg !

Lanouska gaat mee naar de les en een paard (of de menner)uitlachen :D

Ollie kwam uit voor haar gevoelens maar doet daarna weer net alsof ze een verkeerde foto heeft geplaatst. Tuurlijk Ol _O-
Ik heb ook een leuke dag gehad bij de burgermeester, aardige vent!
Brutus zag er geweldig uit :+:
Daarna nog ff een rondje gedaan met Simmie :+:

De euforie rondom Gomp was vanochtend alweer over, er lag op diverse plekken dunne poep in huis, verdorie.
Ondanks de prednison lijkt het nu toch weer slechter te gaan. Hopen dat hij zich nog herpakt, arme gomperd..... <3 <3

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 20:15

hee ingridm; niet te lovend over de burgemeester he, straks wordt ollie jaloers :))
:(:) voor gompie

kinect is best tof :D ik vind alleen die spellen zo duur he := wij hebben een kickbox spel, joyride en adventure

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 20:18

owjah...chips...dat mocht eigenlijk niet he?

:o :o :o

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 20:23

bicci schreef:
owjah...chips...dat mocht eigenlijk niet he?

:o :o :o

whahhaa viel me op, meer niet hoor hahaha

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 20:25

ben gewoon een doos,
want ik vergeet altyd kei-veel...en dan lijkt het of ik niet wil reageren op iedereen weet je wel?
en direct kwooten..lost dat compleet op..
alleen...tydje terug had ook iemand op mn ge-kwoot gereageerd, en sinds den probeer ik erop te letten niet te doen in dit toopje..

alleen...was weer vergetennnnnn

blonTTT

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 20:27

@HT: hopelijk verloopt alles voorspoedig voor je broer :j

Ik heb gelezen, maar heb (alweer) flinke hoofdpijn.
Er zit gelukkig wel wat in het gat van de deur ;) .
Ben de nieuwe keuken aan het inruimen, heb echt een hekel aan zulke klussen, maar goed, dat bukken en uitruimen zijn helemaal funest voor m'n koppie. Pc zal ook wel niet zo goed zijn. Ik ga zo maar al even voeren en de hond doen, dan kan ik daarna lekker plat.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 21:00

Zo, hang lekker op de bank :-)
Morgen ga ik het jonge paard van een vriendin van me verplaatsen, van brabant naar nog verder brabant in. Ik rijd haar altijd, gebruik ik m'n E ook nog eens (tenslotte voor de paardjes gehaald)

Dan 's avonds gaat een andere vriendin voor het eerst Z1 starten onder het zadel, dressuur dus die ga ik groomen en mentaal ondersteunen haha.
Lekker paardendagje dus !

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 21:02

Mooie samenvatting IngridM +:)+
En Bruutje heeft natuurlijk ook een mooi koppie _O- en Avaluna een gaar hoofd %) nou zo'n keuken inruimen is ook typisch niet mijn ding :?

Schoonvader had het leuk gehad bij de reunie van de oud-Indie gangers. Ze zijn nu net weer terug in Meppel. Echt allemaal krasse knarren van 80+ met allemaal verhalen over hoe het er vroeger aan toe ging. Mijn man vond het erg leuk te zien hoe zijn vader zich vermaakte en dat hij toch nog zoveel mensen kende.

Zo ik heb even flink <:) inkopen gedaan, heb nu flinke voorraad waar surprises van gemaakt kunnen worden <<) kunnen we nu met de gedichten aan de gang :list:

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 21:04

@vhu; net poging gedaan je auto te verkopen! Vriend van ons is op zoek naar een golf III. Maar die jongen heeft wat te compenseren ( :') ), en vindt 1.6 dus niet genoeg... ^) helaas... Vriendje weet er nu iig ook van, wie weet spreekt hij nog iemand :)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 21:25

Bicci..quoten is altijd handig...alleen als de verhalen zooo lang zijn,...dan is het hier zo snel vol.. :+
je kunt ook 1 zin quoten...ofzo.. 8-)

Ingrid mooie samenvatting,
VHU, super dat je schoonvader een fijne dag gehad heeft !
Naaltje auto-verkoper, hahaha...jammerrr niet gelukt.
Avaluna keuken in ruimen.....bleh..
HT duim voor je broer.

Heupgordel en lijnen met dempers werkt fantastisch !! helemaal blij mee. *\o/*

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 21:34

wat gaaaaf ollie!

verder vlot alles doorgelezen, ga van het weekend weer even uitgebreidere poging doen...

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 21:42

@IngridM, wat een top samenvatting zeg +:)+ , ik ga er helemaal in mee ene bedankt hé, gelukkig leest onze burgervader niet mee op Bokt :o en wat vervelend van Gompie :(:)
@Avaluna, :(:) , waardeloos dat je zo lang op je nieuwe deur moet wachten...
@Biancacoo ;) , wat fijn dat je spulletjes binnen zijn gekomen en zo goed bevallen :D ene ik vind het niet erg als je wilt airbrushen hoor *D
@VHU, super dat de vader van je man zo genoten heeft.. als ze ouder worden gaan ze toch in een kleiner wereldje leven daar veel mensen om hen heen weg gaan vallen en die herinneringen zijn écht heel waardevol voor ze :j ene kun je voor mij ook even <:) inkopen gaan doen... ik heb werkelijk nog helemaal niets :o
@Lanouska, heel veel plezier vanavond :P
@Frensie, werkse vannacht :z
@HT, spannend zeg... hopelijk is alles snel weer op peil :j

oh ja vanmiddag belde ze ook nog van het AD om te vragen hoe jong ik was :=

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 22:08

Ja en dan bleef ik nog netjes Ollie hihi had nog wat anders in mijn hoofd en het had met een menschort te maken :=

VHU, jij bent hopelijk (voor jou bedoel ik he) toch niet langs geweest bij mij zo tussen 5 en half 6 ivm het boek ? Of had je het anders wel in de brievenbus gegooid ? :o

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 22:17

IngridM schreef:
Ja en dan bleef ik nog netjes Ollie hihi had nog wat anders in mijn hoofd en het had met een menschort te maken := :o

:oo :oo :oo a dirty mind is a joy forever _O-

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 22:25

IngridM ~~}> ik ben inderdaad langs je huis gereden maar zag niemand en ben doorgereden. Is niet erg hoor, ik was bij de HEMA. Dus Ollie, HEMA moet je zijn echt ik ben enorm geslaagd. Ik doe het boek anders op in de brievenbus volgende keer als ik langskom / hang tasje aan de deur (was ik ook van plan maar geen tasje in auto zooooooo dommig, en het regende wat wilde niet dat het nat werd :o

Die ene hoge bieder bij mijn auto bleek een of andere oplichter te zijn, kreeg een waarschuwing via marktplaats....heb ik weer 8)7 maar goed, er is genoeg belangstelling dus zal wel goedkomen. Dus enorm aan het kijken naar een andere auto maar vind dat knap lastig. Eigenlijk wil ik een fijne blitse niet te grote auto die wel kan trekken :list: maar daar heb ik gewoon geen centjes voor beschikbaar. Dus zoek nu naar iets laag in de kilometers maar hoog in trekvermogen en als het een beetje kan nog iets van 'leuk' :+

Even hond uitlaten, dan lekker glaasje wijn :O

Oja Tine, ik heb bij Bente gewoon de hals eruit geschoren en ze staat met gewone deken (dus zonder hals) ze is niet verkouden geworden of wat dan ook. Snuit is dekenmodel geschoren, staat met niets. En een ander paard hier op stal heb ik ook hals/borst/tot singel zeg maar geschoren en die staat ook zonder deken, heeft ook nergens last van.
Ik heb niet het idee dat het erg is ze zonder halsdek te zetten als je die hals scheert. Ik scheer wel met een opzetje (3 mm) dus niet extreem kaal zeg maar :Y)

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 22:43

Bij ons ziet het er wel donker uit ook al brandt er wel licht hoor, zie je van buiten niet altijd, hebben luxaflex vaak dicht. En zonde van je tijd en moeite joh, had hem lekker door de brievenbus gegooid ! :o

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 22:56

@vhu; gelukkig niet ingetrapt dus!!

ik heb geloof ik een beetje een grandeurpad gekocht voor onder mn ghost. Vind de pad die er nu onder ligt helemaal niet fijn, geen fijne ruggengraatvrijheid etc. Naja. Eventjes een ribje maargoed :) Moet de drukverdeling wel optimaliseren met m'n huidige belabberde houding

ben beetje ingestort na m'n 1,5 uur kinecten :P

Heb nu lekker een bak fruit. Kiwi, frambozen en bosbessen :9

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 23:02

Mag ik de samenvatting van IM gebruiken.
VHU heb je een foto van hoe je snuit geschoren hebt, ik heb nu de halsjes van onder kaal, maar vanaf de zijkant zie je het niet, maar dan zijn ze nog erg nat na het mennen, ook als ik de helft van de rit stap. Van de week dacht ik echt dat ik wieneke moest uitwringen.
IM als ze het boek in de brievenbus gooit ligt het dan niet in de poep van Grompie als die het hele huis onder poept, ik zie het zo voor me.
Avaluna lekker werk keuken inruimen maar niet heus en hoofdpijn balen, lekker rustig aan doen en morgen moet de hoofdpijn gewoon weg zijn.
Biancacoo fijn dat je blij bent met je heupgordel je hebt er lang genoeg op gewacht.

Heeft iemand hier een idee voor de hond mee te nemen met de kar als de hond het liefste naast de pony's meerent. Mijn oudste hond wil niet op de kar, maar wel ernaast, en ik bedacht me van de week dat je eigenlijk zoiets als een springer op de fiets voor op de wagen zou moeten hebben, maar dan zit je nog met pootje en wielen en zo, dus ik kom er nog niet helemaal uit.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 23:11

sonjim schreef:
IM als ze het boek in de brievenbus gooit ligt het dan niet in de poep van Grompie als die het hele huis onder poept, ik zie het zo voor me.

haha nee hoor daar komt Gompie niet :D

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 23:12

Idee voor hond op wagen heb ik niet.....die van ons ligt dan lekker in de auto of inde paardenbox te slapen als ze mee is en we gaan weg :z

Zal even zoeken naar foto met pas geschoren Snuitmans...
voorkant
Afbeelding
zijkant
Afbeelding
en met bovenstaand model na 20 km stevig doorrijden
Afbeelding

Ik heb hem toe hierna plm 10 cm breder gemaakt, dus hoger richting manenkam / en dus ook wat meer buik/rug/flank. Daar ben ik zeer tevreden over. En dus afgelopen zaterdag hals/borst plus stuk zeg maar 10 cm achter voorbeen en dan met boogje omhoog weer bijgewerkt. Zo staat hij gewoon zonder deken in de stal. Gaat prima.

Als ik hem niet scheer is hij echt zo ontzettend nat, dat is gewoon echt geen doen. Krijg hem dan ook niet drooggestapt hoor. Nu met nog die 10 cm erbij ten opzichte van het model van de foto krijg ik hem vrijwel droog op stal. Ik leg hem dan als het koud is nog wel een uutje fleece dekentje op.