Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
4 proeven gereden, 2 voorgelezen en 2x vaardigheid gestart... nou ik vind het iets te veel van het goede
. Ook heb ik voor het eerst vaardigheid met Simba gestart en hij deed het best goed 2 balletjes en wat tijdsoverschrijding, maar mijn doel was ervaring op doen en ik was super trots op hem
Met dit resultaat was ik dus wel erg blij....
blij toe 
kan pas vrijdag weer iets met paard/poowns doen maar goed.
maar bij pony's doe ik keelriem en neusriem door elkaar, zodat de boel niet af kan glijden. Ze hebben beiden van die mini-oortjes en zeker Snuit een enorme hoeveelheid manen. Bij Simba ging het hoofdstelletje ook een keer zo maar af toen hij zijn hoofd schudde, vanaf die tijd dus of keelriem/neusriem door elkaar of met extra riempje boel aan elkaar.Je kunt er ook van die speciale riempjes voor kopen geloof ik.
Hele mooie foto's zien passeren! Knap paardje Lanoeska!
Ik moest om kwart over 7 mijn bus halen om naar school te gaan. Om 7 uur moest ik Romeo nog naar de wei brengen en ik had mijn haren nog niet gekamd, tanden nog niet gepoetst en ik was nog niet geschminkt... Ik dacht "laten we naar huis rennen", ga ik daar toch niet languit tegen de grond... Mijn broek helemaal vies, knieën en handen open geschuurd, ik zag niet meer uit. Maar... Ik heb mijn bus nog gehaald
Broek afgeveegd met een natte doek, handen gewassen, haren gekamd, tanden gepoetst en vertrokken. Ben alleen helemaal vergeten om me te schminken

babs!
ben hem alvast aan het instralen dat die 3 minuten ook echt álles zijn wat hij mag..

want hij zal wel graag willen
kan jullie niet meer bijhouden.