Helaas niet meer kunnen rijden, ben ook niet meer aan fietsen toe gekomen omdat een kennis vroeg of ik met hun pony wou helpen. Daar zijn we al even mee aan het oefenen en die hebben we vandaag voor het eerst voor de wagen gehad.
Zo'n kleintje is wel lastig hoor. Die van mij (rond de 100 cm) kan ik ook nog wel ff ohz pakken als het moet en lopen ook braaf aan de longe of lange teugel. Marengo is 87 cm en kan verder niets. Wel heel goed veulentjes maken, het is de best fokkende kleine maatse hengst op dit moment!
Morgen ben ik pas na 5 uur thuis en zonder verlichting thuis word het dan ook niet meer wat. Zaterdag en zondag moet hij er dus maar weer aan geloven .
tine10
Geplaatst: 25-11-10 19:18
_Patrick_
Geplaatst: 25-11-10 20:08
VanHuisUit
Geplaatst: 25-11-10 20:10
tallechie
Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-10 20:11
VanHuisUit
Geplaatst: 25-11-10 20:12
Mensen ik moet mezelf bannen of zoiets ik MOET nog een hele dag training voorbereiden hellup
Net menles gehad, zag al zoveel verbetering in vergelijking met vorige menles.
Kokkie is vanmiddag naar de tandarts geweest. Hij had punten, die in zijn tong prikte. Heel apart, want hij is een paar maanden geleden ook al geweest. Hoop dat het nu goedkomt.
hihi.. zo gaat het topic wel erg hard,, en oh zo weinig bijlezen
Vandaag de koop van de dag gesloten haha.. ik zocht al lang naar kerstverlichting op batterij zodat ik mijn menwagen wat kon verlichten ipv die fietslampjes die zo snel op gaan. Op mijn werk hebben we ze wel.. maar of van dat gele licht wat niet opvalt.. of een hele dure.
Nu zag ik bij een andere winkel een kleine rendier op batterij hihi ik kon het dus niet laten om die mee te nemen en nog voor een leuk prijsje ook. Hihi nu alleen even afwachten wat voor reacties ik naar mijn hoofd gegooit krijg
Wat is dat toch altijd: als je het idee heb dat je een prutproef heb gereden dan win je en als je voor je idee een nette proef heb neergezet dan win je niet. Ik was 6e van de 12. Nog nooit zo laag geklasseerd geweest. De jury had wel erg strak gejureerd: nummer 1 had 188 punten en nummer 12 177
@ napie ik heb me daar allang bij neergelegd, heb het met voice al zo vaak meegemaakt. Mensen ik wordt gek, ga ruim op tijd weg van huis sta nu toch mooi stil met de randstadrail
Napie dat is bij mij de laatste tijd ook altijd zo. Voor mijn gevoel rijd ik dan super en ziet het er netjes uit volgens omstanders en dan heb je geen wp en dan die keer rijd je prut en heb je dikke wp.
Ik hoop dat die verdomde sneeuw voor zondag weg is. Ik wil op wedstrijd. Heb er nog maar 3 staan. Als het zulk weer is willen mijn ouders niet mee
Succes Marianne. Ik was ook al een half uur te laat op mijn werk
Ik reed ook voor het eerst met andermans wagen en moest 5 minuten van te voren mijn tuig nog helemaal aanpassen aan de wagen. Kwam er te laat achter dat mijn zweep te kort was. Bij de nabespreking merkte ik wel dat de jury graag meer ondersteuning had gezien met de zweep. Ik had 179 punten, dat was toch wel redelijk dacht ik (gezien ik nooit dressuur rij en als enigste van de vereniging geen lessen rij)