Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
tallechie schreef:Fijn dat je Rembrand toch nog aan het werk hebt kunnen zetten. En hopelijk kun je dinsdag en vrijdag nog even oefenen.
Heb je al enig idee hoe laat je moet?
Ik baal wel want wilde graag bij de kampioenschappen kijken maar heb om 14 00 feest van de buren. En 's avonds nog een verjaardag.

Was maar goed dat meneer Hanemaayer af en toe nog zelf de leidsels nam want Nolanda blijkt niet zo van vreemde apparaten / tractoren / bomenversnipperaars te houden. En daar zijn we 'dus' een paar keer langsgegaan. Direct de weg op, alle mogelijke dingen gedaan die je met Achenbach kunt doen van keertwending t/m rondjes rijden met een hand op de rotonde. Plus de noodstop bij de boomversnipperaar
Maar mooi hoor als zo'n paard in lekkere aanleuning in een pittige draf over de weg gaat, super gevoel. De instructeur vond het wel goed gaan, ik eigenlijk ook wel 

Hij was heel fijn te mennen, hoewel hij andere gedachten had over ons tempo (volgens hem moest het vele malen hoger) kon ik hem toch fijn rijden.
.. klinkt helemaal geweldig, ik moet nog effies wachten, maar heb misschien wel zaterdagavond zelf les met rivaldo, in de ochtend nog aan het mentoestel en die dag ervoor theorie
Kan dus gelijk de praktijk uitproberen met achenbach 
..
.. Had me handen vol aan hem 
Heb het ook een keer geprobeerd voor de lol met een onderling wedstrijdje op stal. Kwam op een gegeven moment ook zon mega sprong dat ik boven op die knop gelanceerd werd...nooit meer...
vandaag Alwyn voor de sulky, deze keer in de bevroren wei want we konden het laantje niet op. Gaf weer hele nieuwe dimensie aan het geheel: een hobbelende rammelende wagen ipv iets wat je vrijwel niet hoort (en wat volgens mij ook eigenlijk bijna niet hoeft te worden getrokken). Twee keer had hij zoiets van
maar eigenlijk was hij heel braaf. Hij kruipt alleen bijna op schoot bij mijn groom, dus een rondje met wat meer afstand lopen is nog niet gelukt
3 x van hand veranderd, paar rondjes linksom en rechtsom en toen weer uitgespannen beloond etc. Was best wel weer trots op ons mannetje!