Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) )
Laat staan allemaal wedstrijden en clinics.
.
.
Maar ja, kan er moeilijk mee stoppen, want wie doet het dan. Nu met hulp is het wel beter vol te houden. Tot vorig jaar deed ik het alleen (de voorbereidingen dan he, op de dag zelf wel hulp natuurlijk), maar dat kon ik echt niet meer opbrengen.
[/size][/size][/size]
waaiden je honden niet weg Biancacoo
het waaide bij ons nog heel hard, zeker die vlagen echt niet normaal. Krijg dan de deuren van de boxen amper open.
grrrr. Niet te geloven he.
Met Hero nog eindje gewandeld, was een enorme vrachtwagen aan het laden en lossen, mooi project dacht ik, maar hij kroop er zowat in dus naja, niet onder de indruk
als ze aan komen rijden deinst hij nog wel terug maar zo'n stilstaand ding met heftruck enzo da's niet boeiend.
).
". En idd van zoiets stoms
.
.
druk met de wedstrijdenpaarden/ponys oppakken.cupido weer voor de wagen, foto's
, hebben jullie het filmpje gezien? Nou behoeft die auto toch wel wat uitleg hoor
. We kwamen met de stoet volgers vanaf de verkeerde kant aanrijden, altijd weer een verrassing waar de honden vandaan komen. Dus... de hele stoet in zijn achteruit en parkeren in de berm. Helaas dacht Gem daar anders over omdat een 4WD nog wel uit de berm komt, maar de mijne niet
. Ik wilde dus de auto 30 meter achteruit rijden en op een oprit van een huis zetten. Helaas kwamen de honden er al aan, gevolgd door de stoet paarden en restte mij niets anders als uitstappen en in de berm gaan staan kijken, hopend dat er geen paard op mijn motorkap zou klimmen
.

)