[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Frensie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 14:14

Ohoh, Naaltje komt tijd tekort... drukdrukdruk

VHU moet vandaag werken.

Tine heeft een zeefhoofd. Heerlijk dat Rembrand zo braaf is!!

Ik heb een lekkere menles gehad, alleen wel erg jammer dat het de hele les heeft gemiezerd. :?
Ook bezig geweest met wat verruimen en weer terugrijden en weer verruimen enzo. Erg gaaf om dan vanaf de bok te zien hoe je paard d'r achterhand eronder zet en naar voren gaat <3
Heb niet de hele les meegedaan om de boel niet meteen weer teveel te belasten.

Nu even bammetje eten, alvast eten koken voor vanavond, dan met de honden het bos in en nog een trailer wegbrengen. Had even een ander geleend omdat mijne gerepareerd wordt.
En om 5 uur vanmiddag dienst overnemen. Schijnt nog steeds erg rustig te zijn :Z

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 14:21

VHU,.. die auto moet toch nog een nieuwe baas kunnen krijgen, ziet er superstrak uit !! :Y)
Nog geen pakje van selectvracht,....maar goed kan hele middag nog. prinsjeh...oefenen voor de kar moet ik nog 8 maanden mee wachten, maar ik heb ook nog geen kar....
Vanmiddag beginnen aan nieuwe airbrush, hoop ik want zoontje krijgt een vriendje te spelen, zo leuk !!\

Ego...
Gisterenavond durfde zoon zelf helemaal met zijn oren onder water..doordat hij vaak oorontsteking had en heeft is dat echt een probleem op zwemles, en ook in bad thuis...maar gisteren was hij echt een kanjer !!

Tine wat fijn dat Amerigo zo goed zijn best doet voor de wagen !!
Balen van het wondje...melody heeft dat gehad van een harde 4-kante passant van zilco die aan de singel zat, die heb ik eraf gehaald en een zachtere ronde aan laten zetten. probleem was toen opgelost.
zo'n plekje kan echt lang duren voordat het over is..vervelend zeg !!
Buitenrit met Rembrand, superfijn !

Frensie goede menles gehad ! ondanks de miezerregen.
Melody is ook een kei in verruimen e.d voor de wagen , kan idd errug gaaf zijn om dat te doen !!!

bicci, ga je je kikkerkar verkopen ??

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 14:23

neujjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

ik ben met het beleren begonnen met een andere kar dan de kikkerkar...
en die andere heb ik nu doorverkocht...

neeneeneeneenee...kikkerkar blijft :))
veulste blij mee :)) :))

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 14:26

bicci schreef:
ego,

zo, mn eerste houten ponykar verkocht en weggebracht, nu alleen de kikkerkar nog :D

Hihi, verkeerd gelezen.....is net of je nu je kikkerkar nog verkopen en weg wilt brengen..hihihi.....
Lijkt me een fijne wagen !!! kon het me al niet voorstellen..

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 14:28

Biancacoo schreef:
bicci schreef:
ego,

zo, mn eerste houten ponykar verkocht en weggebracht, nu alleen de kikkerkar nog :D

Hihi, verkeerd gelezen.....is net of je nu je kikkerkar nog verkopen en weg wilt brengen..hihihi.....
Lijkt me een fijne wagen !!! kon het me al niet voorstellen..

owsowwwwwwwwwwwwww...
jah nee...ik snap je....hihi
zal ff kijken of ik dat nog kan aanpassen :+

edit....done :D

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 14:44

@Biancao: wat goed van je zoontje *\o/*

@Tine: fijne springles, alvast.

@Frensie: flink gewerkt in de menles, jammer van het weer, hier nu ook wat miezel.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 15:04

frensie goed aan de gang geweest
een goede hoop op een supertrotse tine na de springles
biancacoo's zoontje stoer met koppie onder water geweest :)

ik ben weer even thuis. Nouja, even.. wel langer thuis nu, maar nu heel even rust (even zitten, linkerbeen verliest wat functionaliteit als ik m'n rug te lang boos maak :') ) zo eventjes wat opruimen hier, en dan keihard aan de studie..
pfft :+

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 15:47

Mensen even een egoberichtje... het was zoo ontzettend leuk en de burgemeester heeft ook nog gemend met Brutus *\o/* foto's volgen later... ga even zoonlief van school halen want die krijgt zijn rapport mee en hij wilde zooo graag een Donald Duck pocket boekje... dus die ga ik vooraf nog even halen als verrassing voor zijn goede rapport :D

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 15:58

@Ollie: wat ontzettend leuk *\o/* *\o/* *\o/*

Hier zwaar balen, ik ben al maanden op m'n voordeur aan het wachten, schijnt lastig te zijn, zou eind deze maand komen... nu pas tweede week van januari... :( :( :( . Is toch niet normaal?
Ben blij dat we bijna alles zelf doen/zelf maken, anders zou je toch helemaal gek worden.
Wij hebben nu 12 jaar een bedrijf, maar als we zouden werken zoals wat we nu allemaal mee maken, dan hadden we het nog geen jaar volgehouden ben ik bang...

*klaagmodus weer uit*

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 16:01

Sl heel veel sterkte, mooi dat je nog even afscheid mocht nemen. Lijkt me wel erg zwaar vooral voor opa.

Frensie klinkt als een mooie dienst.

VHU auto niet meer ged, balen zeg.
Ollie leuk zo'n huldiging.
Ingrid fijn dat de kat dit vlees binnenhoudt.
Naaltje niet je rug pesten he.
Tine mooie foto's van zoontje en Amerigo.

vanmorgen lekker gemend met 2 span, ruim een uur en de koeien waren nu niet meer eng.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 16:02

Manon dat is wel heel lang, onze voordeur hebben we binnen 6 weken geleverd gekregen.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 16:13

Avaluna dat duurt wel heel erg lang! Geven ze ook aan waarom het zo lang duurt?

Sonjim fijn dat de koeien niet meer eng waren, haha, gekke beesten.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 16:36

Nou, nog even hier dan en dan moet ik echt nodig aan de slag.

Sonjim: lekker gemend en langs de koeien
Avaluna: wat idioot zeg. Flink balen in ieder geval.
Ollie: super dat het zo geslaagd was. We wachten met smart op de foto's
Naaltje: doe jij nu eens rustig met die rug :(
Bianca: wat goed van je zoontje!!! En balen dat je pakje er nog niet is.
Frensie: goede menles gehad. Heerlijk is het dan he?

NOg even vraagje, ik wil morgen (als ik tijd heb) Thabor ook scheren. Alleen kan ik aan zijn deken geen halsstuk zetten. Hoe doen jullie dat? Toch hals scheren en zonder halsstuk naar buiten? Hij heeft wel heel dikke en inmiddels redelijk lange manen die er aan twee kanten overheen hangen, is ook een soort halsstuk :=

Nu moet ik hooi gaan geven en tuig poetsen. :wave:

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 16:46

@ Tine: kan je de helft van zijn hals niet scheren? Dan druipt eventuele regen van zijn vacht er zo af, niet over zijn kale hals heen.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 17:22

Nou hier komt ons verslagje met *-:) met dank aan Ingrid Nanninga onze papparazzi fotografe ;)

Klaar voor vertrek, nog even wachten op onze zwemster Conny die naar ons toe zou komen om zo samen de burgemeeste op te gaan halen.
Afbeelding

Nou hier is dan eindelijk mijn langverwachte deken
Afbeelding

Daar komt onze burgemeester even handjes schudden
Afbeelding

Wat heeft hij toch een lekker koppie <3
Afbeelding

En het leukste was de burgemeester heeft zelf ook nog door het dorp gereden met Brutus *\o/* . Hij vond het écht leuk (en spannend ;) )
Afbeelding

En dan nu het officiële gedeelte...
Maar eerst :9k met....
Afbeelding

Afbeelding

Even een statieportret...
Afbeelding

Ik vond het écht een geweldige leuke ervaring en ook wil ik Ingrid nogmaals bedanken voor haar goede hulp! :):)

*\o/* Topgrooms *\o/*
Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 25-11-11 17:32, in het totaal 3 keer bewerkt

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 17:26

wat een superfotos! :D
en een stoere burgemeester aan de leidsels :D :):)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 17:45

@Ollie: wat een leuke foto's :j <3 *\o/* . Dat is zeker speciaal en een vlotte burgemeester zo te zien.
De deken staat super en wat mooi zo met het oranje en de mascotte *\o/*

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 18:13

Ollie1 schreef:
Afbeelding

:? :=
Foutje, bedankt whahaha

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 18:17

Gaaf *-:) *D :D
En leuke burgemeester :=
Wat zul je trots zijn geweest en wat leuk dat je hippiade groom er ook bij kon zijn +:)+
En dus ook knappe zoon, Han gaat helemaal voor Suske en Wiske, grappig he.

Frensie fijn gemend, ja mooi is dat he als je die kont ziet zakken en dan vertrekken. Dat je ook zo die wagen voelt gaan vind ik ook zo gaaf om te voelen 8-) Tine met superbrave Rembrand, dat is goud waard :j Biancocoo is je wagen opgehaald&gekocht? Sonjim lekker gemend en Avaluna zonder voordeur :brr: nou wij hebben hier ook alles meegemaakt met klussers :x

Onze auto al prima bod gehad op MP en ook nog per mail, dus hoop dat het door gaat ergens komende week. Auto is motorisch en qua lak prima, ziet er inderdaad netjes uit (ook van binnen als ik hem heb schoongemaakt :o ), alleen die uitlaat moet je eigenlijk handige harry voor hebben en dat moet je eigenlijk zowiezo op een gegeven moment met die wat oudere auto's. Als ik niet zoveel kilometers reed bleef hij ook nog wel even aan maar ik doe toch zo'n 30.000 per jaar.... is te veel voor zo'n bakkie (op die leeftijd en met die km er al op).

Zo naar sportveld, boodschappen doen en hopenlijk nog wat St-kado's scoren, heb nog bijna niets!
En colleges gingen super, studenten zeiden spontaan dat ze het interessant hadden gevonden :D

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 18:17

IngridM schreef:
Ollie1 schreef:
Afbeelding

:? :=
Foutje, bedankt whahaha

Ik bedoelde niet dat de burgemeester een lekker koppie heeft maar Brutus natuurlijk... er is iets niet goed gegaan met het knippen en plakken :o _O-
Helaas kan ik mijn post niet meer wijzigen :+

Bij deze dan de goede foto <3
Afbeelding

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 18:19

hahaha... daar zit ik ook al naar te kijken, verkeerd bijschrift voor de foto toch ??
hihjihi maar deze foto is erg leuk ollie !! niet te veel posten, anders airbrush ik hem nog een keerrrrrr
Maar serieus wat is Brutus toch een mooi dier !!
stoere foto's ollie, iets om trots op te zijn, wat is brutus toch een kanjer !!!!

Tine misschien scheren zoals dennis al schrijft !! ??

Mijn pakje is er !! heupgordel en lijnen, ben er helemaal gelukkig mee !!! super super super !!

Vanmiddag zoon fijn gespeeld, en ik lekker ge-airbrushed...straks hamburger met appelmoes en lachebekjes uit de over eten....hmmmm :~

maandag komt er iemand voor marathonwagen, maar als hij hem niet wil, dan zijn er nog 2 mensen op de wachtlijst..dus verkocht word hij zekerrrr. :j dubbel gevoel hoor, is de wagen van mijn dromen, maar ja...wel te zwaar..en voorlopig komende jaar word het niets.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 18:29

:D :D :D :D :D Olga vindt dat de Burgemeester een lekker koppie heeft :D :D :D :D
Tsja waar het hart van vol is, loopt de mond van over. Of was het het toetsenbord.

Deze moet ik straks echt even aan Paul laten zien.

Mooie jas! Heb je die van de KNHS bij de deken gekregen? Verdorrie wij willen ook zo'n deken. Volgend jaar opnieuw proberen op de Hippiade. :j

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 18:36

Ollie1 schreef:
Nou hier komt ons verslagje met *-:) met dank aan Ingrid Nanninga onze papparazzi fotografe ;)

Klaar voor vertrek, nog even wachten op onze zwemster Conny die naar ons toe zou komen om zo samen de burgemeeste op te gaan halen.
Afbeelding

Nou hier is dan eindelijk mijn langverwachte deken
Afbeelding

Daar komt onze burgemeester even handjes schudden
Afbeelding

Afbeelding

En het leukste was de burgemeester heeft zelf ook nog door het dorp gereden met Brutus *\o/* . Hij vond het écht leuk (en spannend ;) )
Afbeelding

En dan nu het officiële gedeelte...
Maar eerst :9k met....
Afbeelding

Afbeelding

Even een statieportret...
Afbeelding

Ik vond het écht een geweldige leuke ervaring en ook wil ik Ingrid nogmaals bedanken voor haar goede hulp! :):)

*\o/* Topgrooms *\o/*
Afbeelding

Afbeelding

kei en kei vet!!!
proficiat meid....is gave ervaring!!!!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 18:38

hihi! _O- dat bijschrift was me niet eens opgevallen! :oo

biancacoo lekker geairbrusht. Laat nog eens wat dingetjes zien? ik vind dat zo gaaf he!!

ik sta hier als een of andere leip-oor te xbox kinecten. Ik weet het, het valt niet in een kapotte-rug-dieet. maar ik weiger toch echt een conditieloos gevaarte te worden :P Aangezien paardrijden niet gaat, dan maar op een andere manier mezelf moe maken..

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 18:56

zooo wat een gave mendeken en je jas en mascotte kleuren ook goed(en de burgemeesters hoofd nu ook) :=
waarom zijn die knhs-spullen nou niet te koop in ponymaat?
las ook dat er hier een leip-oor aan het xboxen is....naaltje moet toch wat met haar rug(die van mij mag je lenen O:) ,maar zal ook niet helemaal 100% zijn, dinsdag hoor ik of de botmetingscan een beetje redelijk is na al die prednison troep)
vandaag een spannende dag gehad,mijn broer heeft zijn eigen stamcellen weer terug gekregen via een infuus,nu kijken wanneer zijn hemoglobine weer wat op peil is en hopelijk over 2 weken weer naar huis +:)+