@ evelli welke maat heb jij van de picasso beschermers?
haai mensen ben ik weer, heb zo goed mogelijk geprobeert bij te lezen, gisteren een lange wedstrijddag achter de rug( die nu nog pijn doet) en vandaag als voorlezer meegeweest naar de regiokampioenschapppen en ik ben pas net thuis. ben echt helemaal uitgevloerd. zo huiswerk maken, eten, douchen en naar bed.
Hahaha wat leeuk dat roze Evelli! Leuk ritje gemaakt dus, en onwijs veel vrienden gemaakt!
Susanne
Geplaatst: 14-02-10 21:00
Vandaag een rondje gestapt met mijn kreupele man. Hij loopt echt al een stuk beter zo met een ijzertje, is ook weer een stuk vrolijker gelukkig. Alleen draven wil hij nog niet echt, maargoed hij moet even tijd hebben om aan zijn schoenen te wennen enz.
En ik riep altijd het hardste mijn ponys komen NOOIT op ijzers nu zit er een deuk in mijn ego
Hehehe ja dat ken ik Jelleee. Alleen dan met zadels. Wilde nooooit een dressuurzadel...nou ik er 1 heb rij ik daar bijna alleen mee...Af en toe moet je van je principes af stappen
Keet
Geplaatst: 14-02-10 21:41
jouke_h schreef:
Wooww wat roze Leuk zo zeg!! Jij hebt wel altijd je cap op met mennen??
Yup, altijd behalve tijdens dressuurproeven, dan heb ik een hoed(je) op
marrianne schreef:
@ evelli welke maat heb jij van de picasso beschermers?
Dit is maat A
Susanne
Geplaatst: 14-02-10 21:46
jouke_h schreef:
Hehehe ja dat ken ik Jelleee. Alleen dan met zadels. Wilde nooooit een dressuurzadel...nou ik er 1 heb rij ik daar bijna alleen mee...Af en toe moet je van je principes af stappen
Ik wilde die van mij ook nooit op ijzers hebben, maar nadat veale van't zomer 8 week kreupel is geweest ben ik blij dat er ijzers zijn.
Ben net terug van stal. Veale was heel erg fris. We gingen even springen, maar na elke sprong deed hij zijn hoofd tussen zijn benen en begon te bokken. zadel er maar afgedaan en hem even in aan het werk gezet los in de bak.
Morgenavond heb ik _als het weer goed is_ weer les. Ik zal hem morgen middag maar even laten lopen in de bak zodat de eerste frisheid er uit is.
Ben er nu echt zo flauw van.
tine10
Geplaatst: 14-02-10 21:49
Wow, dat is inderdaad wel erg roze. Je valt wel op zo.
Ik ben vandaag met Rembrand naar de binnenbak gegaan om te mennen. Man mee om de menkar mee te nemen. Lekker les gehad. De menkar nu op de vereniging gelaten, zodat ik de komende dagen nog kan oefenen. (er wordt nog meer sneeuw verwacht en als ik kar dan nog thuis heb, kan ik hele week niets meer doen). Dinsdag en vrijdag nog een priveles en dan zaterdag hoop ik een goede proef neerzetten.