Citaat:
De wind viel hier erg mee......Daarvoor en daarna was het 5 of 6. Als je je tempo een beetje aanpast, kun je daar (dus bij 5 of 6) veilig bij rijden. Maar goed, ik weet niet hoe het in andere delen was, hier was het gelukkig geen storm.
Lijkt me heel duidelijk.
Baudy: onze vereniging organiseert wekelijks wedstrijden/ evenementen. Voor de penningmeester is het zonder nota niet te doen om los overgemaakte bedragen op de juiste wedstrijd/evenement te boeken. Ik heb alle begrip voor mensen dat ze afbellen. Dat is een keuze die ieder voor zich moet maken, omdat ik de omstandigheden in een ander gebied niet kan beoordelen. Maar het is nu eenmaal een feit, dat geldt bij alle wedstrijden, dat als je na de wedstrijd betaalt, daar extra kosten bij komen. De kosten worden nu eenmaal daadwerkelijk gemaakt. Als je dat een probleem vindt, moet je niet meer gaan starten.
Ik ga jullie toch ook niet verwijten dat jullie mij (en de andere deelnemers) onverantwoord bezig vonden, dat ik gisteren wel op pad ging met trailer. Dat zou ik tussen de regels door namelijk ook kunnen lezen namelijk (maar op die manier kun je overal wel dingen tussen de regels gaan lezen). Maar jullie kunnen niet weten hoe het hier was, dus kunnen daar niet over (ver)oordelen.