wat leuk Ollie 
Ik plaats het lekker toch
ik word hier zo vrolijk van, voor jou Ollie en voor de mensen die even wat vrolijkheid kunnen gebruiken...http://www.youtube.com/watch?v=VUFcwj2Ekvk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wat leuk Ollie 
ik word hier zo vrolijk van, voor jou Ollie en voor de mensen die even wat vrolijkheid kunnen gebruiken...
Wat gaaf zo'n huldiging... er is vast een fotograaf bij, dus we wachten de blitse foto's af!!!! 
In de wei heeft hij het hartstikke naar zijn zin, hij heeft een leuk 'dingetje'... als er een heel lekker plukje gras staat of als er kruimels van andermans wortels liggen, dan wordt ie heel vrolijk, veert een paar keer door zijn voorbeentjes en pakt dan het lekkere hapje terwijl hij nog even met voorvoetje schraapt... haha, ziet er uit alsof hij danst in zijn eentje
komt hard aan zo'n bericht van de kliniek...sterkte hoor.
IngridM schreef:Is het heel raar om te zeggen dat je je eigen kop liever ziet? Hihi
Zo dat werd tijd BianCAcoo (speciaal voor Ollie haha) die heupgordel! Bij dursydog bestellen gaat super goed, misschien volgende keer?
Dikke kus voor Margreet!
vind Biancoo gewoon makkelijker typen dan BianCAcoo
Ik geloof zeker dat je je eigen koppie liever ziet... haha, zoals Jan Mulder dan placht te zeggen (als hij een vrouwtje even minder mooi vindt): "Die moesten we maar niet meer doen..." 
)
wat vervelend van dat plekje....heb je gel-hoes of schapenbont hoes? Als Snuit wel eens zo'n wondje heeft doe ik de schapenhoes er weer omheen na weekje rust paar keer en dan is het weer helemaal goed. Jij hebt ze ook geschoren toch bij de singel? Bij Snuit werd het te nat/warm/vochtig en daardoor krijgt hij dan plekjes, na het scheren (en de singelhoes constructie paar keer) geen centje pijn meer (rij nu weer zonder hoes).
Manlief is naar zijn vader vertrokken (wonen in Drenthe), dus mijn schoonpa. Die is oud-Indie ganger en heeft morgen een reunie van zijn regiment (allemaal mannetjes van rond de 85 jaar apart he) in Limburg
. Manlief gaat even mee, want tja, schoonvader trekt dat allemaal niet meer in zijn eentje.
want die strekte de hele poos door haha. We zijn nu zo ongeveer zo ver dat ze in haar basistempo rustiger loopt en proberen haar nu te leren dat 'kom' betekent dat ze dus wat meer voorwaarts gaat. Voorwaarts kan ze nog niet zo goed verwerken voor de wagen maar met longeren lukt dat al wel. Ik doe dat dus ook onder het zadel, wat terugnemen en weer wat voorwaartser. Voor galop is het commando dan gewoon 'galop'. Dat doe ik met Bente natuurlijk nog niet voor de wagen (ben blij dat ze niet zoveel meer galoppeert
) maar onder het zadel en aan de longe wel en dat stemcommando erbij. Snuitje gaat op stemcommando galop ook keurig in galopje.
uitgestrekte draf.. euh.. Dids mag pas van gang wisselen als ik de gang genoemd heb. Dus als ik hem alleen aanmoedig en geen andere gang noem, dan moet hij in die gang versnellen 
hij sjoemelt wel eens 

Even kijken wat we kunnen doen om de boel wat ''steviger'' te maken voor mij ook 
ik heb écht tijd tekort de laatste dagen
. Daarna maar in "bad"gedaan, zodat hij alle kriebelharen kwijt is. Gelijk maar met sop, dan hoef ik morgen hopelijk niet weer.
en die gaat niet weg