@ Poeltje sterkte!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

We arriveerden totaal relaxed op het wedstrijdterrein, zie ik Ollie al helemaal ingespannen, klaar voor de start. Ik denk, die is vroeg. Maar
ik was dus heel laat want moest een half uur eerder starten dan dat ik dacht, oeps, verkeerd gekeken. Kwam ik dus achter toen ik compleet op mijn gemakkie richting ring reed en Ollie al in de ring zag
groom snel op de wagen, wij de ring in nadat ik twee rondjes links en rechts had gedraafd.... krijgen we na twee onderdelen een toeter van de jury : of mijn groom geen handschoenen aanmoest en dat hij nog geen startsignaal had gegeven (dacht toch echt een hand omhoog te hebben gezien). Groom snel handschoenen lenen (eigen handschoenen lagen in auto, ver weg dus
). Duszzz.... uiteindelijk vond ik die proef best goed gaan maar we hadden 'maar' 174 punten.
wat een zootje.
Toch even mooi gedaan ondanks de stress haha 
Was wel zenuwachtig, maar eigenlijk ben ik altijd zenuwachtig als ik ga mennen
Vooral het optuigen op ander terrein vind ik erg vervelend.
Echt schaamtelijk laag! haha! Erg veel 5en. En dan nog wel tegen mij zeggen dat het zo goed ging! Nouja snap die man niet hoor
Er deden 8 menners mee en ik gok dat ik met mijn 165 punten 8de ben geworden haha, kan me niet voorstellen dat er iemand lager haalt.
Heb daar dus zelfs diegene verslagen die in de eerste proef meer dan 200 punten had
met 194 punten.
en een huis ook en strepen op de weg zijn helemaal uniek,
dus jaja, het dorp ingegaan, langs vrachtwagens, huizen in aanbouw, drempeltjes, en van die nare superafremmende verhoogde stroken op de weg, geweldig enge zwerfkeien en dwars door de nieuwbouw, ik heb dus weer een angst overwonnen, en ja ben erg trots, ze heeft geen hoef verkeerd gezet !!
Maargoed ben wel ff lekker 2de hihi en dat tussen al die menners die al veel langer mennen en paarden hebben die al jaren mennen 
Had van te voren gebeld en het was niet noodzakelijk, gelukkig maar!
(hij is nu nog 48) Maarja ik ben 21, dus is dat best nog normaal...
We zijn er al langer achter dat het een mongooltje is, als je soms ziet hoe ze haar poten houdt als ze ligt... En nu ligt haar hoofd nog vrij normaal, maar soms ligt ze met haar voorhoofd helemaal tot op de grond
Haar hoofd ligt zelden in de mand, soms hangt haar hoofd over het hoge deel van de mand en dan kan ze zo een uur liggen/hangen slapen
Zo gaat dat nu eenmaal... Je moet gewoon alles goed bedenken hoe je alles gaat doet (alsook met testen/examens) en uiteindelijk kan ze niets meer zeggen. Je hoeft niet iedere dag 2 uren te gaan hoor... Het is nu dat Romeo aan huis staat, anders had ik hem nu ook al een week niet gezien... Het is al een week dat ik hem enkel eten geef en op de wei zet/van de wei haal, voor de rest niets. Gaat ie niet dood van hoor, school gaat nu eenmaal voor.