Nu lekker verder opbouwen, fijn dat jullie weer bezig kunnen zijn met Anton !

Uitslag enzo..
Duurt nog ff...straks naar DA ..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
), Ipsie met Detje en Tine met Fabels
.
.
. Zaterdag in Geldrop wordt een rustig drafje om mevrouw bij me te kunnen houden, ga geen risico's nemen op laagvliegen. Die hele wedstrijd is voor mij alleen maar bedoeld als "een keer uitrijden", maar nu weet ik zeker dat ik voorlopig nog niet snel genoeg ben voor haar
.
? Oftewel, op mijn eigen manier aangepakt en na 15 minuten kwam vriendin even kijken. Pony keurig draven op de volte, stappen op commando, halthouden (in voorwaartse richting!) op commando, voorwaarts op commando .... hij kan het allemaal héul goed. Slim beestje en heeft het echt duidelijk vaak genoeg gedaan
. Vriendin weet nu waar ze aan toe is: aanpakken die sTinker, dan is hij echt super superbraaf
ik kan er zelf ook niet mee omgaan maar heb wel een zwak voor ze zeker als ze speciale kleurtjes hebben vind ik ze (op afstand) wel een erg hoog schattigheidsgehalte hebben. Maar ik hou ook gewoon erg van veel manen en staart
moet ook nodig weer wat op marktplaats ed zetten maar daar moet je maar net ff zin in hebben