Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik zei toch al dat je er veel had?
) vannacht. Dus vanochtend weer wat bij z'n brokjes gedaan. Wie weet was het toeval, wie weet houdt hij dit beter dan kattenvlees (waar natuurlijk weinig vlees in zit) Hij moet echt wat aan gaan komen....
voor jou !
sander_lotte schreef:Mijn oma is niet meer. 20 minuten geleden werd mijn vader opgebeld dat de bloedwaarden sterk aan het zakken waren, en nu belt mijn vader al dat ze net gestorven is.
Jullie zullen wel denken 'wat zet die nu voortdurend updates?' maar ik kan niets anders doen. Ik zit hier maar, ik kan niets doen.
zover kan je geen loopgraaf maken onder het draad door.

Heel veel zin in. Naar Ollie, met vriendin samen de shetjes doen, andere vriendin groomen die voor het eerst Z1 dressuur onder de man gaat starten, allemaal zin in !!!
ik ben nogal verknocht aan dit karretje (Golf III, gewoon hele fijne auto) dus tja, ga maar weer op zoek naar een andere Golf (heb alleen geen budget
).
maar het schijnt goed te zijn afgelopen
Alleen zijn Golfjes meestal best nog wel duur, en daar heb ik ff geen centjes voor.

PrinsjeH schreef:
autoperikelen... altijd balen van de centjes![]()
vorig jaar juli liet mijn zeer geliefde paus-mobiel (daihatsu cuore, zo'n gek hoog klein ding) - die op mijn werk door de collega's 'huifkar' werd genoemd - mij van het ene op de andere dag staan... Sjee, daar had ik echt de ziekte over in joh, het ding had nog geen 1000 euro gekost en mij twee jaar kosteloos door heel NL vervoerd, maar helaas, de kleppen of hoe heet dat waren helemaal doorgerot en alles wat er mee samenhing... Toen een nieuwe gekocht, die eigenlijk volgens de 'regels' dan mooier/beter zou moeten zijn, maar ik blijf altijd nog soort weemoedig over mn huifkar.
Kreeg vandaag het 'rapport' van Har uit de kliniek... Poeh, heftig hoor zo'n stukje papier...
kan het me voorstellen... even terug naar de harde feiten...
... het is zoooo mijn autootje geweest, gekocht een paar maanden voordat zoonlief werd geboren want we moesten nu burgelijk een kinderwagen achterin kunnen gooien... maar heb mijn paardjes ermee vervoerd etc... nu moet ik toch écht afscheid gaan nemen.....
... en hij heeft woord gehouden. Om 10.00 uur gaan de zwemster en ik samen met Brutus de burgemeester ophalen om vervolgens een rondje door het dorp te crossen... om half 11 vind de officiële huldiging plaats op het gemeentehuis...