Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sander_lotte schreef:Mijn oma is niet meer. 20 minuten geleden werd mijn vader opgebeld dat de bloedwaarden sterk aan het zakken waren, en nu belt mijn vader al dat ze net gestorven is.
Jullie zullen wel denken 'wat zet die nu voortdurend updates?' maar ik kan niets anders doen. Ik zit hier maar, ik kan niets doen.
PrinsjeH schreef:
autoperikelen... altijd balen van de centjes![]()
vorig jaar juli liet mijn zeer geliefde paus-mobiel (daihatsu cuore, zo'n gek hoog klein ding) - die op mijn werk door de collega's 'huifkar' werd genoemd - mij van het ene op de andere dag staan... Sjee, daar had ik echt de ziekte over in joh, het ding had nog geen 1000 euro gekost en mij twee jaar kosteloos door heel NL vervoerd, maar helaas, de kleppen of hoe heet dat waren helemaal doorgerot en alles wat er mee samenhing... Toen een nieuwe gekocht, die eigenlijk volgens de 'regels' dan mooier/beter zou moeten zijn, maar ik blijf altijd nog soort weemoedig over mn huifkar.
Kreeg vandaag het 'rapport' van Har uit de kliniek... Poeh, heftig hoor zo'n stukje papier...