Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En moet nog douche en vroeg op haha.

Ga wel in de tuin zitten ofzo als abraham
.. Straks even snel optuigen en de perkplanten voor mijn moeder per kar naar huis brengen (teveel voor op de scooter, ma mag er niet van weten en zus heeft die dag geen auto
) dan maar zo 

.. (eind mei pas jarig) maar zo verwacht ze het zo min mogelijk. Ze gaat eerst naar vrienden waardoor ik de tijd heb om bij mijn zus 5 taarten te maken. Daarna even thuis en gaat ze met mijn zus uit eten (iets wat al heel lang gepland stond) in die tijd zorg ik dat al het perkgoed in de bakken staat (heb nu wel een probleem ik heb iets teveel gekocht en ze heeft gisteren een oude weggegooit doordat hij op was) maar beter teveel dan te weinig
.. daarna snel naar de stad waar we een zaaltje gehuurd hebben en het daar versieren (half uurtje de tijd) en dan komt ze
.. ben benieuwd of ze het al doorheeft. Als ze dan die avond of volgende morgen wakker wordt ziet ze dat haar tuin al helemaal gedaan is
Sturen ging nog voor geen meter maar ach, de poort van de paddock was dicht, dus we konden toch alleen maar rondjes lopen
Zal eens kijken of ik een fotograaf kan regelen.

Poeltje schreef:
Ik hang wel fanatiek mee in de bocht, hihi.

maar geen idee of er hier in de buurt ook dat soort wedstrijden worden gedaan
Er loopt hier in Belgisch Limburg een serie-dierenbeul rond. Hij snijdt de keel over van veulentjes... Ook schapen, kippen en geiten worden door een mes bewerkt. Wie kan nu zoiets wreed doen???