Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
zo zeg voor het eerst sinds dat de pony's weer op hun eigen landje staan (augustus afgelopen jaar) ben ik zowaar een hele dag niet geweest. Voelt gewoon raar. Desnoods ga ik dan 's ochtends heul vroeg of 's avonds heul laat. Maar nu dus helemaal niet want IngridM is geweest. En ik kan ook al niet meepraten want mijn pony's hebben geen dekens
)
) doet mee aan de 'beste website 2010' van shetlandponyweb.nl.

.. was erg gezellig, helaas had ik het verkeerd begrepen dat we vandaag uiteten zouden gaan, hij dacht zondag,, dus totaal niet goed over gehad, ach dan wordt het morgen 
getraind, en dat heeft denk ik wel geholpen. Alhoewel, van de hele week liep hij vandaag het minst fijn. Maar goed, het was wel een heel constante proef, figuren netjes. Ik vond zelf de nageeflijkheid nog te wensen over laten. Maar ja, ik had vergelijkingsmateriaal met afgelopen week. Ik kreeg 195 punten, oftewel weer 2 winstpunten erbij, joepie!! En ik won ook nog eens de 2e prijs. Helemaal toppie. Citaat:Heb hem zeker 3 keer uitgelegd wat hij moet doen (elk een halve Pavo koek geven )
Zo om de paar dagen liet ik me dan langsrijden (had toen wei die je vanaf de weg goed kon inspecteren) en dan kon ik zo'n beetje ook nog in de gaten houden of 't spul er überhaupt nog liep
) 
hoe groot is de pony eigenlijk? En is hij echt zo lief met kinderen?Citaat:Voor een vriendin haar shet zoeken we een plekje:
[EA-TK-PP] Gezocht: Goed tehuis voor shetlander
maar ligt hier inmiddels weer een laag sneeuw.