[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 18:14

@VHU: heel herkenbaar; ben precies zo :(:) . Het is echt weer om binnen te blijven :') . Ja, hoor, kan me inmiddels al best goed redden. [size=7]*helaas vandaag te horen gekregen/gezien dat die ene breuk nog steeds niet genezen is, door locatie bij de beschadigde zenuw kunnen ze deze niet opereren; wachten we dus al 3 maanden op en het voelde goed; ben er echt verdrietig over*[/size]

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 18:54

Avaluna, dat is echt |( . Is er wel kans dat het goed gaat komen? of moet je uiteindelijk alsnog geopereerd worden. Heftig zeg. Bij deze een dikke knuffel. :(:)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 18:56

@Sonjim: dank je wel :* . Ze kunnen nog niet veel zeggen, ook niet m.b.t. of de gevolgen van de zenuwbeschadiging blijvend gaan zijn. Dit kwam nu zo onverwacht, omdat deze breuk nu zoveel beter voelde dat ik er echt compleet door uit het veld geslagen ben. Veel andere dingen waren gelukkig wel goed.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 19:15

:(:) avaluna wat een ellende na zo"n stomme val.
duim duim duim dat het toch verbetert

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 19:29

Is idd zo duf gebeurd, maar goed; even een baaldagje en dan weer verder. Ga morgen lekker ontbijten met mijn dinnetje 8-)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 20:06

Oh jee.....ava...wat rot..helemaal omdat het zo goed voelde. .
Ik hoop op een wonder en echt dat de breuk toch nog zelf heelt..of dat er een goede oplossing komt met goed vooruitzicht voor herstel...

Geweldige foto vhu hullooooisdaariemand laatonsbinnen !!

Deze muur schilder ik op de slaapkamer muur. Maak een soort wintermuur..met elanden en..een uil...water ijs en sneeuw. .ik hoop dat t lukt.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 20:19

Hahaha, had de foto van VHU gemist; echt geweldig _O- .

Hier net ook al samen met manlief de paarden naar binnen gehaald; alhoewel het was wel eens droog.

baudyh

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 21:01

Sterkte Ava, snap dat je ervan baalt hoor. Hoop echt dat het uiteindelijk wel goed komt.

Grappige foto vhu.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 21:32

Jemig wat balen Ava! Snap dat je er flink van baalt.
Vhu wij zouden wat eigenschappen moeten ruilen hihi.
En het weer was echt ruk vandaag. Een lange regenjas werkt ook niet op de bok. Was drijfnat vanmiddag. Pomp maar in de sloot gegooid in de hoop dat de bak een beetje begaanbaar blijft. Verder erg druk maar lees wel mee hoor.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 23:16

Goeienavond! Na zo'n dag kan het niet anders dan dat de avond goed is Afbeelding

Biancacoo, prachtig hoe jij kan schilderen. Lijkt me moeilijk om zo groot te kunnen schilderen.

Ava, niet het gewenste nieuws -O- . Daar wordt je toch moedeloos van! Morgen iig een gezellig ontbijtje :9 .

VHU, verzopen pony's.... ze staan er idd bescheten bij :(:) .

Ips, nee, lange regenjas werkt bij mij ook niet zonder regenbroek eronder :\

MC, in het begin gaat alles lekker nog lekker snel bergopwaarts :D . Geniet ervan!

Ik wilde vandaag Moos voor de wagen zetten, maar alles was zó verzopen. Niet normaal meer. Heb Moos en zijn paddockgenootje om 15.30 uur al op stal gezet. Moos eerst met deken en al onder de slang gezet en een kilo of 10 bagger van de deken en de benen afgespoten. Daarna in de schone box (donderdag=mestdag) gepoetst en de hoeven weer eens in de honing gezet. Ik ga er vanuit dat ze morgen binnen blijven (het zou weer de hele dag regenen) dus morgen ook weer honing smeren.
Zaterdag met een stalgenootje een koetsje + tuig ophalen in Roosendaal. Ze heeft nog nooit met een aanhanger gereden, bovendien geen trekhaak. Ze heeft een 16-jarige Fjord die ze graag voor de koets wil laten beleren. Volgens mij staat dat paardje binnen 2 weken voor de wagen, zo mak als ze is.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 08:01

Zoooo wat een wind vanmorgen !!
Ik heb een regenoverall...ziet er niet uit maar dan
blijf ik met trainen van de honden lekker droog..want we gaan in weer en wind...
Maar..ben blij dat ze vandaag vrij zijn hahahaha.
Blij dat je vandaag niet met aanhanger hoeft te rijden Gem .

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 08:30

@Biancao: stoer dat je echt door weer en wind gaat! Fijn zo'n overall!

@Gem: o, nee, alweer zo'n verzopen dag -O- . Hahaha, met deken en al, hahaha. Hier ook echt blub; manlief en dochterlief hebben er echt zwaar genoeg van, maar goed is ff niet anders; ik zou dolgraag door de blub banjeren :') ;) .

Hoop dat het weekend iig wat beter gaat zijn en het allemaal ff lekker kan opdrogen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 08:48

Goedemorgen

Bianca: door de blub, maar vandaag vrij
Ava: wat een ellende, heel veel sterkte en hopelijk valt het toch mee en hebben ze het verkeerd -O-
Gem: 10 kg blubber en leuke smiley
Ips: ik heb dat 1x geprobeerd, in de zomer, om de bak leeg te pompen. Maar was onbegonnen werk

Gisteren met zoonlief op springwedstrijd. Super trots op hem. Bij het losrijden liep Sam al heel fijn, mooi dressuurmatig. Geen een weigering!! Eerste rondje in de BB ging super, foutloos. Helaas in het 2e rondje op de 2e hindernis een balk (ze raakt nooit iets aan....) en op de allerlaatste hindernis toch nog een weigering. Hij kreeg helaas weinig stijlpunten. Blijf dat iets raars vinden. Jongen voor hem lag plat op zijn pony, pony ging knoerthard en ongecontroleerd en die had meer punten. Maar maakt niet uit, wij zijn heel trots.

Toen we thuis kwamen lichte stress. Er bleek een jurylid voor komende zaterdag ziek te zijn, dus moest op zoek naar nieuwe en dus deel van de lijsten aanpassen en weer printen. Pfff.. dus toch weer laat op bed.

Zometeen eerst brigadieren, dan Amerigo longeren, wassen en vlechten (en dan hopen dat hij schoon blijft en niet wegwaait :+ ) Vanavond dan met Sam naar springles. Ik heb maar een bakkaart gekocht. Ik sta een uur langs de kant te niksen (vaak nog langer de les loopt altijd uit). Kan ik beter in die tijd Rembrand rijden.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 09:12

@Tine: idd kun je fijn met Rembrand wat doen. Houd je maar goed vast tijdens het brigadieren. Breuk is heel duidelijk op de foto. Zenuwbeschadiging zou tot een jaar nog kunnen verbeteren, daar hopen we dan gewoon maar op.

Heb mijn baaldagje gehad, gisteren, dus nu ook wel weer positief, verheug me op ons gezellige ontbijtje zo meteen en bijna weekend +:)+

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 10:28

Tjonge jonge wat een wind. Billy de Jack Russel werd net zowat vlieger aan de lijn.
Moet morgen wel minder zijn anders ga ik niet met de trailer op pad.
Vorige wedstrijd had ik ook al zo een woei. Abonnement op geloof ik.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 10:40

Ava..gezellig ontbijten ! :D
Baudyh...jackvlieger...ach..arm ding...ik geloof wel dat het morgen minder zou gaan waaien..nu met trailer op pad..heeel eng..maar er reed er hier net wel een 2-paards langs met niet zo'n heel zware auto ervoor......brrr.... _-:( :n

ik heb gisteren mezelf in regenoverall afgespoeld met water....hahaha..benen waren enkel modderlaag van 1 cm dik..haha....nu hangt ie te drogen.....

Ava.... +:)+ en _/-\o_ _/-\o_ dat je zo positief blijft !!

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 11:17

ava wat vreselijk balen van je breuk :(:)
moos het baggerpaard....wat een lol heeft hij gehad met zoveel prut op zijn lijf/deken
biancacoo is weer heerlijk aan het schilderen :j
vhu haar ponys willen niet buitenspelen, nou die van mij wilde niet naar binnen.... _/-\o_
jack vloog bijna weg vanmorgen arme hond....
gisteren een hoofdstel voor kleine julia heeel erg verkleint ...die heeft zo'n mini-koppie dat bij dat hoofdstel haar bit halverwege haar mond hing... ^) maar nu flink de gaatjestang erin gezet en passend gemaakt...leuk zo'n blik van"wat moet ik ermee met zo'n ding in mijn mond" _O-
jane voor de 2de keer met dubbele longe gelongeerd,ff leren sturen enz. ze kan al van de linker op de rechter volte....maar....erachter lopen lukt dus niet zo heel goed...(langteugelen was geen succes) zal wel goedkomen. :))

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 11:18

Zoals het nu is zou ik niet de weg opgaan. Ik ben ook altijd alleen hè. Niet dat iemand naast je veel kan doen. Maar soms toch fijner.
Hoop maar dat het morgen wat beter is.

Hoor net dat de windstoten morgen harder kunnen zijn dan vandaag. Ppffff. Ga graag op wedstrijd maar het moet wel verantwoord blijven.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 11:51

Arme Jack als vlieger, al moet ik zeggen dat de kipjes ook bijna echt konden vliegen.

Net buiten geweest in de Haarlemmermeerse polderklei: dat is een echte workout, maar of mijn laarzen ooit weer toonbaar worden.............

Afbeelding

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 11:52

gem weet er wel raad mee,net als moos ff onder de spuit! _O-

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 11:58

Hier net gevliegerd met Amerigo, of was het toch longeren...
Hij staat nu weer gewassen en gevlochten in de wei, klaar voor morgen.

Krijg ik net een mail van een deelnemer. Dat hij in een klasse hoger wil starten ##$%%^^* De startlijsten staan er al bijna 2 weken op, kan dat nou echt niet eerder. Grrrrrrrrrrr

Baudy, als ik de voorspellingen op buienradar zie, valt het wel mee. Alleen rond 12-13 uur windkracht 7/8 verder 5 of 6. Maar goed, het zijn voorspellingen.....

MCSchout

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 12:19

@ Tine: Wat leuk van die springwedstrijd. Tof dat het zo goed ging. En jammer van het 2e rondje.
Lekker handig als deelnemers dit doen. Ze hebben zelf vaak niet in de gaten hoe onhandig ze zijn met dit soort op het laatste moment verzoeken. :+

@ Biancacoo: Mooi zeg die muurschildering! Erg gaaf! Lijkt me echt leuk zo’n project! Haat aan modder! Knap dat je er nog zo om kan lachen. Vanwege de kleigrond ben ik met de dames naar de pensionstal verhuist.

@VHU: Ooooh die foto, haha, duidelijk een SOS: laat me erin! Dit weer is drie keer niks!

@Avaluna: Balen zeg! Dat is rotnieuws. :(:) Maar je hebt gelijk: bijna weekend! Daar verheug ik mij ook op!

@ Baudyh: De hond bijna als vlieger, aww das niet zo fijn. (maar in mijn visueel ingesteld hoofd zag het er wel spectaculair uit :+)

Man man man, ik waai hier bijna uit mijn onderbroek...
Wel gisteren nog even kort gemend met Joy in de bak, vandaag een dagje rust, want morgen gaan we met zijn tweetjes een weekendje weg. Lange teugelen weekend met Piet Bakker. Eens wat anders dan voor de tweewieler. :+ (gelukkig wel in een goede binnenbak met dit weer)

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 13:22

tine10 schreef:
Hier net gevliegerd met Amerigo, of was het toch longeren...
Hij staat nu weer gewassen en gevlochten in de wei, klaar voor morgen.

Krijg ik net een mail van een deelnemer. Dat hij in een klasse hoger wil starten ##$%%^^* De startlijsten staan er al bijna 2 weken op, kan dat nou echt niet eerder. Grrrrrrrrrrr

Baudy, als ik de voorspellingen op buienradar zie, valt het wel mee. Alleen rond 12-13 uur windkracht 7/8 verder 5 of 6. Maar goed, het zijn voorspellingen.....

Ik denk dat ik weet wie je bedoeld. Er staat iemand tussen de L ers die volgens mij al M start.
Ik wil me dan nergens mee bemoeien.........

Ik besluit morgen om 8 uur of ik ga of niet. Maak gewoon alles klaar.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 13:35

Dat hoop ik niet Baudy. Mijn geval was een B-er die L start.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 13:48

janouk..whaaaa...wat een kleeftroep die klei..en glad natuurlijk....blegh....
Mc, leuk en leerzaam bij piet bakker, alvast veel plezier !