[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 12:16

ballenregen bij de vaardigheid :))

gem een lange dag :(:)

wbt 't bijvoeren van Dids. Ik denk dat het niet gaat helpen.. Ik heb ook de energie niet om er energie aan te besteden... :\
ze vinden 'm vervelend.. maar zo maken ze 'm zelf..

*knipt de rest ivm risico op mee lezen*

Ipsilonka

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 12:29

Dat is balen Aks :(

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 17:37

Yes, zondag 7 juli geven we met 4 combinaties een demonstratie van de kur op muziek tijdens de landbouwbeurs in Vlagtwedde. *\o/* *\o/*

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 19:15

leuk tine!!! :)

Hmm, ik ben benieuwd. Zondag endurance langs bij stal. Hoop dat ik dan zelf ook nog fatsoenlijk met mijn eigen paard aan 't werk kan..

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 19:20

leuk Tine..
spannend zo'n endurance Aks..zal did's ook wel gaaf vinden.
Ips gefeliciteerd met je dressuur punten, knap hoor ! en balletjesregen..haha..kan gebeuren toch ?

verder is het wel rustig hier zeg....

hier geen nieuws..hondjes doen het prima..ook eagle loopt momenteel goed ! maar ik train niet met ze, alleen maar wandelen en lekker in de tuin ravotten.
ben zelf druk in huis klusjes aan het doen..schilderen en nog wat achtergebleven dingetjes..

moet nog van alles doen..maar te veel werk..te weinig uren in een dag..

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 20:10

Ik hoop dat de wandelaars ergens kunnen zien dat ze worden overspoeld door snelheidsduivels op paarden op de paden.. Maakt mij niet wijs dat ze de ruiterpaden gaan gebruiken op de aangegeven route, want die ligt er vreselijk bij :=

Ik ben benieuwd wat Dids ervan vindt. 't is dat ik geen groom kan vinden, anders had ik nog wel een stukje gaan mennen.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 20:14

Wat leuk Tine!
Aks, Diddle is die aarbeien-plukkers gewend die kan wel wat hebben :j maar het is niet ideaal om dan een lekker buitenritje te gaan doen of zoiets want ze komen volgens mij zelfs twee keer door jouw gebied (loopt een lus doorheen dacht ik).
Biancocoo lekker rustig de hondjes, en Eagle kan dan mooi bijkomen. Het is nog lekker fris voor ze (positief punt van deze but-zomer). Onze Mies is er in ieder geval erg blij mee.

Nou echt een waanzinnige dag gehad vandaag. MIjn telefoon heeft het begeven dus zowiezo stress.... vanochtend eerst enorme stapel pannenkoeken gebakken voor feest op school van zoonlief, toen moest ik nog naar poown om haar buiten te zetten plus paardjes van stalgenootjes, daarna afstudeerpresentatie, kon ik parkeergarage niet uit want apparaat accepteerde alleen kaarten en geen cashgeld, dus moest op zoek naar zo'n parkeergaragemeneer (die natuurlijk in geen velden of wegen te bekennen was) toen zwaar vertraagd naar school voor paar afspraken. Vervolgens raak ik mijn autosleutel dacht ik kwijt, echt alles ondersteboven in onze docentenkamer. Lag dat ding nog in mijn auto.... en hup naar huis, langs Ollie, was zoonlief met vriendje meegegaan helemaal in Barendrecht. Kon ik daar ook nog heen, kwam ik in enorme file terecht.

-O- %) :O
Gelukkig is het morgen dinsdag :D

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 20:18

^) ja.. zelfs m'n nood-wei is niet veilig.. Maar denk dat ik me daar verschans met camera :))

klinkt als een geweldige dag _O- :))

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 20:35

Even foto's spammen van mijn pony's. Hoe vinden jullie ze? Robijn heeft een beetje
grasbuik en robin weet ik niet volgens mij is hij wel netjes zo.

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 20:38

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 20:51

ja manenkam probleem heeft alleen ferro en die is voor zijn doen op dit moment ook nog
best los.

Ga je filmpje even kijken.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 21:24

Ik vind het erg knappe ponies zo hoor !

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 22:15

Ja ik ook, super leuke pony's
Hier ook totaal niet mijn dag, morgen er weer met frisse moed tegen aan.
Ik ga me niet gek laten maken!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 23:21

Ben weer terug van vergadering. We gaan in het noorden een mini-marathoncompetitie opzetten en wij mogen de finale verzorgen. Spannend!

Aks: wat een mooi filmpje, heel duidelijk. Zal ze morgen hier eens testen, denk dat ze wel redelijk gemiddeld zullen scoren (hoop ik haha). Nu vrouwtje nog -O-

Maisie: prachtige pony. Naar mijn mening mogen ze iets slanker (maar ik hou erg van slanke ponys/paarden, sorry), maar dat mogen de paarden hier waarschijnlijk ook :o

VHU: lekker dagje achter de rug. Hopelijk gaat het morgen beter.

Bianca: fijn dat Eagle het goed doet. En heel herkenbaar, te weinig uren in een dag.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 07:41

goedemorgen. Lijkt goed weer te worden, {:} schijnt al lekker.

annemie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 08:29

Schakel even uit de meeleesstand en ga met de samenvatting van Tine mee!
Lees over mooie wedstrijdresultaten, stormritten, Janouk die voor het eerst weer mag draven voor de koets en zie mooie foto's en airbrushes voorbij komen.

Het is hier even chaos en vooral ook in mijn hoofd. Goed enieuws is datw e paardje weer terecht hebben voor de wagen. Instructeur is vorige week 2x geweest. Eerste keer was het nogal spannend en kwam paard nog omhoog maar alles opgelost en ging steeds beter. Ook het halthouden op het eind. Vrijdagw eer gereden en ze liep fantastisch, weer als voorheen.

Verder twee begrafenissen gehad van ouders van vrienden. Enorm druk op het werk met veel vergaderingen 's avonds, gaat wat minder met zoontje op school. Hij is hoog-sensitief en loopt daardoor tegen wat moeilijkheden aan met een inval juf die dat niet wil/ kan begrijpen en ook niet de moeite wil nemen om de foldertjes die ik daarover had meegenomen te lezen. Gevolg; slecht slapen, nachtmerries en voelt zich ongelukkig. Nog bij schoolarts geweest en daar was ook alles niet goed en moeten we naar het ziekenhuis vanwege spoorloos verdwenen balletjes en een oog wat veel minder ziet. Zucht.....Ben ook gewoon toe aan mooi weer, jullie ook?

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 08:30

geef 'm eens terug tine! ^)
die zon :P

Ik ga vandaag maar even mennen met Dids denk ik.. Na zaterdag en zondag zal 't bos wel geheel aan flarden gereden zijn met een hoop volk erover..
Kan ik meteen 's zoeken of er info hangt, om recreanten te waarschuwen.. Dat lijkt me wel heel netjes namelijk :)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 08:42

Annemie, wat fijn dat je paardje weer zo goed gaat voor de wagen, een hele geruststelling lijkt me !
aks..bij dat soort evenementen word vaak niets gedaan aan vooraankondiging....is bij de sledehonden ook niet gedaan....heeft voor en nadelen dat vooraankondigen..mensen die er echt tegen zijn, kunnen moeilijk gaan doen..en grote voordeel is natuurlijk dat mensen dan kunnen kiezen ergens anders te gaan recreëren..
ik ben benieuwd of ze iets van een flyer ofzo opgehangen hebben voor de endurance..

zonnetje hier ook..ik moet buiten aan de slag...heel veel schilderwerk....eens zien hoe ver ik kom....
zal het nu maar schrijven..binnen zeer korte tijd weet ieder hier in het dorp het toch..dus meelezers..succes :j : ons huis gaat in de verkoop..we gaan op zoek als het verkocht is..en we duimen gewoon dat iemand onze huidige stek helemaal fantastisch vind, wij zo zonder paarden vinden het veel te groot...haha..dus op zoek naar een huuske met plek voor ons en onze hondjes....
maar...was wel een dikke beroerde knoop die we door moesten hakken..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 08:51

Bianca: altijd lastige beslissingen, maar heel begrijpelijk. Je hebt een hoop onderhoud en als je geen paarden meer hebt is het wel erg groot.
AKs: lekker niet :P
Annemie: fijn dat het weer goed gaat.

Zit hier te wachten op de neuroloog. Die zou me bellen om te overleggen hoe het nu gaat na de injectie in mijn pols. Hoop dat hij snel belt, wil aan de slag met de paarden.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 08:58

@biancacoo; oh.. als ik 's geld had :oo
:wave: naar de meelezers van biancacoo

snap de beslissing wel. Die honden hebben niks aan je gras :=

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 09:29

Denk dat mijn pony's wel tussen 3 en 4 scoren. Maar ja 24/7 op de wei. Meestal in de winter/voorjaar
zien ze er slanker uit.

@ biancacoo moeilijke beslissing maar iets kleiner wonen is dan wel fijner.
@ annemie sterkte met alles en idd gewoon mooi weer zou wel helpen ja. Zou
bijna aan winterdepressie krijgen nu.

Hoefsmid is geweest gisteren ferro weer mooi op ijzers en de rest bijgewerkt. Hoefsmid vind
ferro nog netjes op zn pootjes staan na zn bevangenheid.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 09:42

Dids heeft op alles obese gescoord := (2 jaar terug)

Zoals ie er nu bij loopt ben ik op zich heel erg blij. Als ik erbij bedenk dat hij maar 1x in de week iets serieus moet doen :)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 10:16

Aks: ik wil mijn {:} terug!!!

Nou Amerigo scoort ook een 4 denk ik. Paar weken terug was hij nog supermooi slank -O- Vond hem er zo mooi uitzien. Zo Thabor eens testen, maar vrees het ergste haha. Ze krijgen geen strook meer bij in de wei.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 10:18

@Annemie: wat een zorgen zo om je kind :(:) :(:) , heel veel sterkte :(:) .

@Biancao: nog even een dikke knuffel :(:) .

Interessant filmpje, tja, hier is er 1 te dik -O- , maar goed was geen verrassing ;) .

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 10:27

@tine; sorry.. ik heb 'm ook niet :\

Ik vond dat filmpje vooral heel interessant omdat je mensen vaak naar de romp ziet kijken of een paard dik is. Dids is altijd heel rond in zijn romp. Maar dus niet vét. Zijn vet zit heel gauw op zijn schouders en hals. Maar daar kijken heel veel mensen niet naar..

Nu nog, mensen waarmee ik aan de praat raak die zeggen ''nou, hij is best dik'' nee.. Hij is gewoon deuzig gebouwd.. Voorhand maatje M, achterhand maatje L en zijn romp is gebouwd op een wijnvat :P