[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 21:15

biancacoo: van harte gefeliciteerd
janouk gaat jurk testen morgen jodelahitieeeee
gem: als je easytime in het echie ziet en hij komt met je knuffelen....smelt je...charmeur is het
zag 2 relaxte ponys liggen op de foto.....lizzi en buckje wat een gezelligheid zo samen
en verder vergeten sorry

LS_fotos

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 22:34

Bianca, gefeliciteerddddd!!
Janouk, veel plezier morgen.

Voor de rest wat fotos gezien leuk!!!

Vandaag met Anna (manda) afgesproken zei met haar ruintje naar mij toe gekomen.
Zouden eigenlijk tweespan rijden maar haar nieuwe tuig paste niet op Buck, dus dan maar tandem!

Filmpje: ja het zijn er 2!

Foto's... Anna kreeg het voor elkaar de meeste heel onscherp te krijgen!
In het begin had Buck er zin in!
Afbeelding
Rondje naar buiten
Afbeelding

En ze heeft even met Lizzy gereden... Lizzy vond het heel raar een ander erachter ze reageerde eerst ook niet op de comandos! Muts.
Afbeelding

Toen de ponys op het land gezet... Buck vond niet dat Pandorro Lizzy mocht inpikken...
Afbeelding

Afbeelding

Lizzy dacht er het zelfde over, maar Pandorro reageerde er ook op haha.
Afbeelding
Pandorro verteld even wie hij is
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 22:37

@LS_ , ik vind het knap hoor dat tandem rijden +:)+ en jouw geplaatste foto's/filmpjes met verhaal zijn altijd heerlijk om naar te kijken/lezen en erg aansprekend :j :D
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 04-08-12 22:39, in het totaal 1 keer bewerkt

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 22:37

Thanks. :)

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 22:39

Leuke foto's en filmpje LS!

Misschien stomme vraag, maar als ik zometeen een weekje weg ben, kan ik de koelkast gewoon aan laten staan??

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 22:42

@Jenkins, :j , alleen er uit halen wat je niet gedurende je vakantie kan bewaren anders loopt het vanzelf je koelkast uit _O-

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 22:50

@ l_S gave fotos's die stippel is ook erg leuk.

Miss ook nog een keertje tandem rijden in de vakantie.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 23:21

even snel onder steen vandaan...

bianca gefeliciteerd!!! *\o/*

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 23:36

Biancacoo, gefeliciteeerd!! Ik ben nog op tijd haha!

Ollie thanks voor de tip haha

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 10:27

@Biancacoo : Nog van harte gefeliciteerd meid, ik was paar dagen niet online dus beetje laat !!! *\o/*
@Frensie : Benieuwd naar je verslag, maar het straalt alweer van de foto's af... vast genoten van je endurance :D
@Aks : :(:) :(:) :(:)
@Maisie : Benieuwd naar temp en of 't al wat beter gaat met 'm?
@Ollie : Nog een fantastische taart-foto van jou gezien voor fayegale, super !!!

en verder... vergeten :o

Wij waren onverwachts paar dagen naar Veluwe gegaan met Mick, wat is het daar mooi zeg... we hebben flink door de bossen gegaloppeerd met hem, heerlijk, want normaal gesproken op de weg of kleine stukjes bos hier in de buurt lukt dat niet (weg is te hard en in bos is vaak te druk), maar wow, wat een kracht voor die wagen en dan door die slingerende paden met plassen waar je een halve meter diep in gaat... de eerste dag vond ik het gewoon een beetje eng, maar daarna kregen we er steeds meer plezier in, heerlijk paard is 't <3

*spam*
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 10:48

@ prinsje heerlijk genoten !!! Zou ik ook graag eens willen doen met ferro denk dat ie het ook heerlijk vind !! En ik ga zo bij robijntje kijken hoe het met m is.

Verder is het hier wel rustig zeg. Ik heb lekker 2 weekjes vakantie en als ik het weer zo zie met 20 graden en af en toe een buitje gaat dat best goedkomen. Lekker nog wat klusjes doen bij de paarden stallen leeghalen en schoonspuiten en nog wat in de wei enzo. Ik vermaak me wel !!!

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 10:58

prinsje heerlijk!! Ben jaloers :D :D

Maisie, je hebt iig niet niets te doen :D

Gister was verzorgster op Sil zonder zadel naar buiten gegaan, langs koeien, paarden, huizen en zelfs een snel langsrijdende tractor.. zonder dat hij wou omdraaien.. Waarom lukt het haar wel en mij niet :(

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 12:56

nog een late proficiat biancaoo
ngtje, veel plezier op vakantie
aks, hoest nu meis, sterkte voor morgen
margreet, lekker hoor.
jenkins, ben je zenuwwachter als je rijdt? misschien Sil dat voelt?
koelkast kan aanblijven, hier ook altijd, altijd ook nog dingen die er moeten blijven overigens
maisie, fijne vakantie
ls, lekker ritje en leuke pics
ollie, ook fijne vakantie
janouk, veel plezier met de rit vandaag

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 12:58

hier verders nog alles rustig, rond en gezond zeg maar
nog weekje werken en dan begint mijn verlof.
over maandje staat ilona weer alleen, pensionklant is verhuisd, dus heel logisch verhuisd paardje mee. Dan doen we ilona overdag weer met de koetjes mee. Deden we vorig jaar ook toen zij er nog niet was, zal wel missen, was fijne pensionklant zeg maar.
Heb haar al getipt voor fijne dierenarts en hoefsmid tja die kent ze al, indien die daar ook wil gebruiken.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 13:59

@Maisie: lekker, vakantie en klusjes zat :P Gewoon ferro op trailer richting Veluwe zetten en doen :))
@Jenkins: frustrerend is dat he? met vorige pony kon ook iedereen alles, maar bij mij ging er niks, hij wist gewoon dat hij er mee weg kon komen ofzo, ik kon hem niet meer dat vertrouwen geven nadat ik veel te vaak had geprobeerd en niet doorgezet zeg maar, kan iemand niet keertje met je meefietsen/lopen?
@BiancaIlona: pensionklant foetsie en ilona bij de koetjes }:0

Ga Jur Vrieling in London kijken nu

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 14:06

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 15:34

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 15:59

prinsjeh..mooie foto's, genoten dus met mick !!
verder iedereen bedankt voor de felicitatie's !
moet nog even bijlezen...dus........doei..
vandaag in utrecht bij het spoorwegmuseum geweest met zoonlief, hij heeft genoten !!!
L_S supermooie foto's, pandorro is gaaf..lizzy en Buck zijn ook zoooo stoer vind lizzy echt supermooi passen voor je wagen, bevalt je wagen goed ?

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 17:36

Even snel een berichtje
HEt was een geweldige rit met Hoofdstad Aanspanning. Zulke mooie aanspanningen in vol ornaat. Dwars door Naarden Vesting, en allerlei landgoederen speciaal opengesteld door Natuurmonumenten. Vooral de coaches komen zo mooi uit bij die prachtige landhuizen.
Het weer was geweldig, soms zelfs warm. Terwijl het hier thuis flink geregend heeft, hebben wij daar geen spetter gehad de hele 5 uur niet.
De catering was goed, vrijwilligers top. En Janouk deed het geweldig.
Ze was een hit onderweg.
Vooral in Naarden Vesting stonden er tientallen mensen om haar heen, die met haar op de foto wilden, aaien, knuffelen, etc. Als volleerd koetspaard stond ze rustig te wachten tijdens de sherry stop.
En vooral bij de mannen deed mijn Heidi jurk het erg goed :D :D ik ben met heel wat mannen op de foto geweest.

alvast deze foto is gemaakt op de 2e pauzeplaats op een landgoed bij Hilversum, omdat jullie niet kunnen wachten. Morgen ga ik wel mijn foto';s uploaden. Eerst nu een kop thee drinken.

Afbeelding

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 17:57

@Biancacoo: spoorwegmuseum geweest, leuk, mijn neefje is daar ook helemaal fan van. Leuke verjaardag gevierd???

@Janouk: wat een leuke foto! En die janouk met alle aandacht, een echt VIP paard :D

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 18:01

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 19:25

@PrinsjeH, wat super dat jullie zo lekker genoten hebben op de Veluwe *\o/* ... kunnen we geen Bokt-meeting organiseren een lang weekend of weekje of zo... gezellig met elkaar rijden ;) Ik ben voor :j
@Frensie, wat een verhaal zeg :oo voor jou en Gwinn :(:)
@Janouk, wat zien jij, Paul en Janouk er schitterend uit.. en jullie hebben alledrie een hoog knuffelgehalte := alhoewel jij ook alles daarvoor uit 'uit de kast' gehaald hebt om met de mannen op de *-:) te gaan ;)
@Aks, heel veel sterkte morgen voor jou en je ouders :(:)

Hier vandaag nog lekker even een rondje gereden met Bruutje en daarna nog twee paardjes van mijn vriendin gereden... en 1 daarvan is 1.85m :oo .. zodra ik een fotootje heb zal ik hem posten want het zit in de pijplijn dat ik wat vaker met deze leuke reus ga rijden en ook ga lessen :j

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 19:25

Leuk filmpje janouk, alles goed gegaan dus, super ! hoe veelzijdig jullie wel niet zijn ! erg gaaf !
Vind janouk er voorbeeldig braaf bij staan zo op de foto en het filmpje...haha, geweldig toch ! Jullie zien er beide mooi uit zo in combi met de kar
Prinsjeh....ik vind verjaardagen vreselijk, vooral die van mezelf..
had mijn kado al gehad..trainingskar voor de husky's..en dus voor de komende jaren al kado gehad.. *D
verder mooi weer en ijsje gehaald, helemaal super.
Ollie, wat gaaf dat je weer meer gaat rijden, super zeg !
word zo nog een hond opgehaald, kan die weer lekker na 15 dagen naar huis..zal die wel fijn vinden, is soms wat angstig voor andere honden, thuis is het lekker rustig voor hem..wel een erg leuke gezellige brave hond ! :j

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 19:29

:wave:

gave mick fotos!!

knappe janouk!

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 19:30

@Ollie: woe... da's een reus dat paardje waar je op bent geklommen en vaker gaat rijden!!! Supergaaf!!! (en benieuwd naar de foto) Heb je vakantie nu??? En lekker nog met Bruutje gereden, was er een mooie dag voor vandaag, heerlijk weertje.

@Biancacoo: klinkt herkenbaar, wij mijden onze verjaardagen ook altijd, knijpen d'r altijd tussenuit met z'n 2tjes :D En je kado had je idd al binnen (en wat voor één ! )

EDIT
@Mel: gelijk gepost :D Hier ook even een :wave: terug en thnx