[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ollie1

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 20:25

@Vodoo, welkom
@SL, wat fijn dat je nog afscheid hebt mogen nemen en dat jullie dat samen zo 'mooi' hebben mogen doen..
@HT, vreemd die bultjes...

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 20:27

Mijn opa was ontzettend lief, toen ik binnen kwam, begon hij te huilen en zei hij 'we wisten dat we haar moesten afgeven hé' en toen nam hij me vast en zei hij dat ik mijn oma mocht vastnemen en een kus mocht geven. Daarna knuffelde hij mijn oma en gaf hij haar een kus, waarbij hij zei 'ik hou toch zo veel van je!' Het was echt heel mooi om te zien. Het doet zo ontzettend veel pijn, maar ze heeft genoeg gevochten. Dat geeft me ergens een goed gevoel.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 20:28

Leuke foto's Tine en achterstevoren is natuurlijk ook hardstikke leuk ! !!

VHU, wat is BMR ?

Voodoo, welkom hier hoor !!! Klets gezellig mee zou ik zeggen :j

Had je vrij vandaag Ollie ?

Happytime, lastig soms he dat ze niet kunnen praten want ja, waar is het nu van die jeuk ?

SL, wat "fijn" dat je afscheid hebt mogen nemen van je oma ! Hoe is je opa eronder ? Arme man................

Ik heb heerlijk Ingrid dagje gehad ;)

Gompie reageert helaas niet meer zo goed op de prednison als de 1e prik, hij blijft nu gewoon aan het poepen......
Heb vandaag eens verse kip gekocht uit de vriezer speciaal voor katten (barf/kvv > niet zo'n verstand van)
Hij wil zo graag eten, maar van kattenpate etc gaat hij nog erger aan de diarree. Nu dit dus maar proberen. Hij eet er wel van maar tja.....
Proberen om m'n pukkie nog zo lekker mogelijk te laten eten zolang hij er nog is..... <3

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 20:32

@ht; die ''pukkels'' die jeuken, zijn dat bultjes waarvan je het kopje kunt afkrabben en terwijl je dat doet gooit je paard zich nog net niet spinnend als een kat van genot tegen de muur? Dids heeft zoiets namelijk ook gehad...

:(:) sl

een lekker ingrid-dagje :') :))

en een :(:) voor gompie

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 20:37

@Ingrid, :j had er van de week zo de balen van op het werk... en ik mag morgen wel werken dat ik 4 uur gecompenseerd heb en daardoor de gehele dag vrij was....

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 20:39

@S_L wat een mooi moment en wat goed dat dit nog kon. Jouw opa wat een schat ook.
Vind het altijd lastig om bij dergelijke toch wel hele bijzondere momenten over te gaan tot 'de orde van de dag' dus sla even regeltje over...

@HT die pukkeltjes is dat niet 'gewoon' dat het te warm is onder die deken / broeierig is?
@IngridM sneu van de poezewoes :(:) BMR is bof, mazelen en rode hond, DKTP = difterie, kinkhoest, tetanus en polio zoonlief was stoer, gaf geen kick en zegt nu ook nergens last van te hebben 8-)
Boek bezorg ik vrijdag bij je lukte nu allemaal niet meer zo...
@Voodoo welkom in het topic....het werkt enigszins verslavend dit topic dus je bent gewaarschuwd! Wat leuk dat je je pony al zo lang hebt :j

Heb vandaag een mooi college voorbereid inclusief flitsende powerpoint met veel illustraties en interessant filmmateriaal. Kan ik dan echt van genieten, vind mijn vak dan geweldig :D nu maar hopen dat de studenten er vrijdag net zo over denken hahaha.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 20:43

@VHU; als jouw studenten net zo erg zijn als wij genieten ze het hardst als de filmpjes (internet?) het niet doen en dat keiveel tijd kost
I know, we zijn erg :')

Vandaag trouwens met dids bak gesleept, in m'n uppie!! :) ook het voor de band spannen etc. Hij is toch zo ontzettend braaf.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 20:54

Lekker hoor Ollie!

Is goed hoor VHU ! Rustig aan :-)

Diddle weer braaf geweest !

En ik "verliefd" geworden op een mooie 2 wieler hahaha. 10 december maar even de loterij winnen !

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 20:59

oeh, loterij winnen, altijd leuk :))

ik ga een fotoboek maken van dids. Bon gekregen via school. Maar nou moet ik door m'n fotos heen, ik schaam me dood :')

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 21:09

fotoboeken maken is leuk ! Heb er 1 gemaakt van robijn vanaf dat ik m had tot vorig jaar. Pff je foto's op de juiste volgorde zetten is niet zo makkelijk.

S_L wat een mooi afscheid zo. Hopelijk duurt het nu niet al te lang meer.

Zag ook nog zoontje van tine achterstevoren.
Ingrid sterkte met je kat. KVV zou wel moeten helpen blik is toch meer water.
Ollie wat een gave taart !!!

Zo nu moet ik snel weer verder naar hondenles.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 21:09

ja hoor fijn kotst de hond naast mn stoel.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 21:24

:r
Maisie schreef:
ja hoor fijn kotst de hond naast mn stoel.

jakkie

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 21:44

Leuk he huisdieren :r
@Naaltje bij 'ons' zijn de studenten gelukkig nog zo dat mocht het niet werken ze me helpen :j ik gebruik vaak filmpjes van youtube (hoef ik zelf tenminste even niets te doen :+ ).

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 21:48

helpen gebeurt bij ons ook :j
maar eerst genieten :') we zijn erg :))

zo, ben intussen in 2009 :P wat is mijn paard ontzettend veranderd zeg := (en ik ook :') )

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 21:55

SL...sterke, wat fijn dat je afscheid hebt kunnen nemen !!

Ingrid..arme poezel, duim voor je !!!

Vodoo welkom...

Verder...moet nog een verslag schrijven van een sinterklaaswerkoverleg.hahahaha...dus doei doei..

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:50

Zit jij in een Sinterklaaswerkoverleg <:) :){ heb je het grote boek toevallig, kun je daar mijn naam in noteren en mag ik dan daarbij een lijstje indienen :list:

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:56

Mijn oma is niet meer. 20 minuten geleden werd mijn vader opgebeld dat de bloedwaarden sterk aan het zakken waren, en nu belt mijn vader al dat ze net gestorven is.
Jullie zullen wel denken 'wat zet die nu voortdurend updates?' maar ik kan niets anders doen. Ik zit hier maar, ik kan niets doen.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 23:02

@SL, gecondoleerd meis Y;( ... ene schrijf het lekker van je af... daarvoor is het huiskamertopic... :(:)

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 23:10

gecondoleerd SL, wat ontzettend fijn dat je vandaag nog op fijne manier afscheid hebt kunnen nemen.
:(:)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 23:13

Ze heeft jullie allemaal gezien, ze was klaar en is gegaan dat is toch wel 'mooi'. En natuurlijk mag je hier alles posten wat je wilt S_L, daar zijn we toch ook voor? Het is toch niet niets zeg.... ik weet nog dat je vorig jaar volgens mij al postte dat het zo slecht met haar ging en dat je je er zorgen over maakte.... :(:) dikke knuf voor jou!

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 00:00

sl :ik ben stil van je stukje, las net eerst je mooie afscheid van oma en nu dat ze overleden is,gecondoleerd en onwijs veel sterkte enne.....post maar fijn hier, wij leven met je mee)
Naaltje : YEP precies zoals je het omschrijft.....als je eraan krabt.....heeeeerlijk :j en alleen onder de deken,ze voeld niet heet onder de deken,gewoon normaal, hoewel sun niet normaal is maar een zomereczemer.... :x
maisie: jagges.....zo naast je stoel????? :r

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 00:53

Gecondoleerd SL! Wat fijn voor je dat je vanmiddag nog afscheid hebt mogen nemen.....
Heel veel sterkte!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 06:13

@SL gecondoleerd :(:)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 08:13

SL gecondoleerd, en heel veel sterkte toegewenst...

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 08:21

happytime schreef:
sl :ik ben stil van je stukje, las net eerst je mooie afscheid van oma en nu dat ze overleden is,gecondoleerd en onwijs veel sterkte enne.....post maar fijn hier, wij leven met je mee)
Naaltje : YEP precies zoals je het omschrijft.....als je eraan krabt.....heeeeerlijk :j en alleen onder de deken,ze voeld niet heet onder de deken,gewoon normaal, hoewel sun niet normaal is maar een zomereczemer.... :x
maisie: jagges.....zo naast je stoel????? :r

dids kreeg ze toen hij in zijn wintervacht schoot en nog onder eczeemdeken stond
misschien toch iets met warmte of ''afsluiten'' te maken?
heb ze bij hem gewoon lekker allemaal opengekrabd die ik vond ( :o maar hij vond het zo jeuken) en daarna had ik een homeopatisch samengestelde spray die ik erop deed. Ze zijn vanzelf weggegaan...

het was wel iets handigs om hem uit een boze bui te krijgen :+ even over zo'n bultje kroelen en hij was helemaal <3