Hier is alles schoon, wagen, tuig, peerd, kleding....alleen ben ik nu zelf een soort tor
@Purraboy als je in mijn profiel kijkt zie je onze pony's voor een tweewieler staan van Cavelier, super degelijk, super handig. Kun je kopen bij van Schie, zit in Noord Holland, kost nieuw geloof ik 650,- euro of zoiets.
Ik heb trouwens werkelijk z-a-l-i-g gemend met Snuit
we kunnen nu zo fijn trainen op het grote veld met de vaardigheids pionnetjes en de vaste hindernissen plus heuveltje/waterbak (die nu leegstaat
) als afleiding. Hij liep zowaar na een kwartiertje keurig aan de teugel, helemaal swingend in zijn rug, ik wist niet wat ik meemaakte. Super te sturen en die hindernissen die vindt hij dus echt leuk, hij begon helemaal te knorren zo spannend vond hij het, geweldig! Alles heel keurig dressuurmatig gereden in draf, mooi aan elkaar, op twee leidsels en dus netjes gebogen. Nou wie had dat gedacht dat wij dat konden
Rizanta onder het zadel gereden, kwamen nog drie kuchjes. En
die liep me toch goed. Ook op het gras gereden, heerlijk dat dat kan want de rest is zo stoffig. Heel mooie momenten, lekker kunnen doorzitten, ik kreeg haar mooi wat hoger ingesteld, heerlijke galopjes .... zo ik was superblij dat we 'het gevoel' weer krijgen
.
Citaat:
alleen mennen 2-3x in de week en voorderest longeren zou gaan vervelen lijkt mij....
Die ukken van mij worden nooit gereden en geen idee of ze het missen.... denk het eigenlijk niet. Men bovendien hooguit 2x per week met de pony's, longeer eigenlijk ze nooit (mag echt geen naam hebben)
en wonderbaarlijk genoeg zit ertoch elke keer vooruitgang in, ze hebben een ijzeren geheugen die slimmerikjes
Het is leuk als je een goed ruitertje kunt vinden, maar je kunt er ook veel aan verpesten als je zo'n race ruitertje of een die alleen maar zit te trekken. Zou gewoon afwachten wat voor pony het wordt en of je iemand vindt / tegenkomt die er iets mee wil.
@Nouvel, heerlijk dat je toch een beetje bezig kunt zijn met de paarden. Ik ben er net zoeen als Ollie...
@Tine ga eens speuren naar jouw 'oude' wagen
@Bora jij merkt pas wat na drie weken, ik echt na een a twee dagen al, zowel bij mijn pony's als bij mijn paard, da's dan raar he.
Moet morgen extreem vroeg op