Ik vond de deken ook wel leuk maar zonde van mijn geld als hij hier maar hooguit 2 weken heel blijft.. en met een andere deken erover zie je hem niet dus dat is zonde
had hem gekocht omdat álle dekens die ik had stuk waren en er echt een deken op moest maar had deze net gehaald en toen kwam een stalgenoot met een dekentje voor even, dus heb hem niet gebruikt heb intussen bijna alle dekens gerepareerd
Ahhh wat een lekkerbekkie jelle! Hij ziet er goed uit zeg! niet té dik en zeker niet te dun=) Gewoon lekker gevuld
Vandaag even lekker enkelspan gereden met Turner, in het begin hield hij zo vast, en aan het einde liet hij helemaal los! Was weer trots op mn kereltje!
Toen Hippie even gelongeerd, daar kan even geen singel omheen, omdat ze een raar plekje net er achter heeft. Maar ben bang als ik toch ga mennen dat het misschien haar wel irriteert, dus maar even wachten
Leuke foto's gezien. Rivaldo die geslaagd is en vanavond naar koetsiersbewijk cursus gaat.
Ik had vanmiddag wat, ging even boodschappen doen voor het werk, ga ik door me enkel lig daar op de grond. Mijn hand open en last van mijn enkel. Voet is al helemaal blauw en tintelt en doet ontzettend veel pijn. Nu dus naar huis gebracht door de baas want kan er niet op lopen en staan
oei dat klinkt pijnlijk! ben je naar de dokter geweest of is het alleen gekneusd?
Susanne
Geplaatst: 12-02-10 19:21
Evelinee_ schreef:
Wil mickey HAAR hebben?? Ik dacht heeeeul iemand anders!
Als je mickey nou eens aan ons verkocht?
Nee nee mick wil haar hebben. Dat vroeg hij aan mij, of ik het dan aan jou wilde vragen Haha maar als ik hem aan jou verkoop..? Dan heb jij er 3 en ik 1. Dat is hartstikke lüllig Heb jij een bont klavertje 3! en is jelle een lonerrrrr
Dennis een 'je weet wel' hengst, gaat het goed met hem ?
Evelli, knap van je paard, ik hoor dat wel vaker en ben echt verbaasd hoe ze dat toch voor elkaar krijgen, de onderste deken er onderuit krijgen
Rivaldo gefeliciteerd, wat doe je voor opleiding ?
Een leuke foto van Jelle in z'n blote kont haha
Klinkt als een gekneusde enkel Tallechie ! Succes ermee!
Ik heb vanochtend de pony's van 'vanhuisuit' verzorgd. Lekker lopen tuttelen bij stal. Ik vind de gezelligheid van meerdere mensen leuk op stal maar zo helemaal in je uppie heeft ook weer wat. Mis dan alleen een gezellig muziekje haha.
weet iemand trouwens nog een leuke pony te koop ? shet ofzo tot 1.20 ongeveer. Niet te oud, bereden is een eis, betuigd zou leuk zijn. Komt super goed terecht ! heb hier alle advertenties gezien maar misschien weet iemand nog iets via via
Eind van de zomer heb ik zo iets te koop. Dan komt Lotje te koop, dochter van Roos(loopt ZZ voor de wagen en ABOP-A onder het zadel behaald), kipmak met kinderen, word dit jaar 3.
Dennis doet het goed, hij moest hier thuis even goed laten horen dat de man weer thuis was. Ging dansend en huppelend terug naar het land (terwijl het normaal een slome drol is). Op het land ook nog even een showtje gegeven samen met dikke Roos. Hij staat er bij alsof hij niet weg geweest is en alsof er niets gebeurd is. Alleen z'n staart is belachelijk gevlochten, hij was te dik om in 1x te vlechten .
tine10
Geplaatst: 12-02-10 21:27
Fijn dat het met Dennis zo goed gaat. Is hij nu over de lies gecastreerd? Tallechie wat een pech. Zag een heeeeeel leuke foto van een shet, wat een scheetje zeg.
Vandaag de pony gelongeerd, waarna zoontje en een vriendinnetje die hier aan het spelen was ieder nog even een paar rondjes op hem hebben gereden. Daarna paard voor de kar en gemend. Maar er was vandaag iets heel eng, nog nooit eerder gezien. Man en zoon waren namelijk op het ijs in de sloot aan het schaatsen. Tja, zelfs een bomproef paard raakt daarvan van slag.
Pony staat helemaal in de vlechten, klaar voor onze tweede wedstrijd morgen. Ben heel benieuwd hoe het gaat.
Hij is idd over de lies gecastreerd, het was allemaal mooi dun en rustig, morgen ga ik er eens rustig onderhangen om de wond te bekijken. Hij stond gister te spacen in het donker op stal dus heb hem toen maar gelaten, en vanmiddag stond hij alleen maar te dansen, dus was er onder hangen ook niet echt een optie. En met voeren was Roos hem aan het terroriseren, dus doen werd het weer niets. Met z'n 94 cm is het diep bukken om even te kijken .
@ Lisanne dankje voor het compliment. ben ook heel erg trots op mijn kinders en alles wat daarbij komt kijken. leef er echt voor dus dat ik zo vaak leuke berichten erover hoor is echt een kroon op mijn werk.
nou mensjes ik heb alles gelezen, op iedereen reageren gaat niet,maar toch:P
@Dennis wat fijn dat de operatie van jeweetwel hengst goed gegaan is en hij weer lekker thuis staat. @l_rivaldo, jouw deken is stoer! ik ben benieuwd hoe het zou staan als rivaldo naast magic in het span staat.... @tine succes morgen! @ tallechie, sterkte, ikzelf heb ook vaak last van mijn enkels, erg vervelend.
zo vandaag de pony's even gelongeerd. misty ging helemaal uit haar pannetje, magic was lekker rustig. Moby ging vandaag los over het erf. normaal kan ik het spulletje losknippen en loopt ze zeld de stapmolen in, nu draaide madammeke ineens heel snel om, en ging ze over het erf heen,. gelukkig had ik haar snel te pakken. ze wordt de laatste tijd erg bijdehand en dominant, daar moet ik echt voor uitkijken.
nou de pony's staan ingevlochten, de vrachtwagen is ingeladen en morgen gaan we er weer voor
tine: veel succes morgen! Dennis: wat fijn dat dennis zich blijkbaar goed voelt Wel het nog even goed in de gaten houden hoor! Kreeg je nog antibiotica mee of heeft hij zo'n 5-dagen-shot gehad?
Morgen op visite bij de shetlanders van de voorzitter van mn nieuwe menvereniging. Ben heel benieuwd!
Vandaag was ik even aan het snuffelen bij ons op het dorp (1 drogist, 1 postkantoor/boekenwinkeltje/kantoorspullen, 1,5 kledingzaakje, tig bakkers, een dierenwinkel, doe-het-zelf-zaak en een blokker) en liep de blokker binnen. Daar stond een superleuk serviesgoed in de opruiming, het was maar een tientje! Sta ik daar, bij de kassa "ja, dat is dan 5 euro alsjeblieft" "huh, uhh, sorry mevrouw, maar vergist u zich niet... Hier staat toch 10 euro?" "nee, het gaat voor 5 euro weg!" Ik teruggelopen, een tweede serviesgoed meegenomen en voor een 10tje nu 2 complete, 24-delige serviezen! 1 leuk met groen-geel-blauw bloemetjes langs de randen (die houden we zelf) en een met lichtgeel en lichtblauw gestreept langs de randen, en die gaat naar mn broertje, want die is voor een eigen huis aan het kijken.