Ik heb net ook getraind, maar ben totaal verkleumd. Zo nog uitmesten, maar wilde eerst opwarmen binnen. Helaas lukt het nog niet echt met opwarmen.
Verder ben ik weer eens (sinds ruim 8 jaar) begonnen met kleding maken. Wil een broek voor zoonlief maken, maar is nogal ingewikkeld patroon en de kennis is een beetje weggezakt. Hopelijk komt die weer terug als ik bezig ben. Nu eerst het patroon tekenen, dat lukt nog wel

. Je weet er, naast de informatie die je de klas geeft, zóveel extra van dat je lastige vragen uit de klas meestal ook makkelijk kunt beantwoorden.
op
.
...dat is niet leuk...
klinkt niet fijn die kies
moment dat je klaar bent. Wel top zeg dat je al een baan hebt
stalletjes extra goed schoongemaakt, lekker veel nieuw strooisel erin kunnen ze er weer even tegen.
een goede vriend van ons is drie jaar terug overladen aan een hersentumor, wat een vreselijk proces ...
)
(helaas pony niet geschikt hiervoor)
. We komen van ver maar nu beginnen de lessen echt dressuurmatig te worden bij ons. 
. Kan toch ook niet anders met zo'n naam
En met Rembrand weer een buitenritje over de maaipaden gemaakt. Hij was lekker voorwaarts (gisteren 1.15 uur gereden, dus was beetje bang dat dat wellicht teveel was) en eindelijk ging de rechterstelling ook wat makkelijker. Vanavond heeft zoonlief springwedstrijd met Sam. Hij was er gisteren al zenuwachtig voor, maar wil niet weten van afmelden. Gek kind
, Succes voor vanavond. Ik ben echt veel te fanatiek, hahaha, zeker na ff vakantie gehad te hebben van fysio, wat ook wel ff lekker was, het klikt zo goed dat ik geen vervanger wilde tijdens zijn vakantie. 
.
en
plus
dus dat proberen we nu. Is heel proces maar ... gaat steeds beter
zo van SOS hahaha.