Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
).
is al paar maanden zo en ik begin het onderhand knap beu te worden, zijn altijd dezelfden die er uiteindelijk voor opdraaien, is toch wel essentieel dat dat goed gebeurt op een stal

en ollebol in de regen, komt wel goed hoor 
Gisteravond ook nog 2 uur gezeten. houtjetouwtje engels met pools gemixt als communicatie, maar wel ontzettend gezellig
zie je weer niets van het hockey.
, ga gewoon zelf voeren, kom er toch meestal twee keer per dag en als ik een keer niet kan doe ik het samen met twee mensen van stal waar we ook de pony's mee op en af de wei zetten. Werk dan gewoon weer met mijn fijnmazige hooinetten, kan ze uren zoet meer zijn. Ben er wel klaar mee
)
)
Maar uitgelegd dat ze moest maken dat ze weg kwam als ik gó NOW zei. En dat ging prima 

, zit even in een
. En het weer helpt nu ook even niet mee zeg, wat een regen weer vandaag.
voor jou.
even bijslapen kan wonderen doen
.
! Ze reed voor wat ze waard was en dat was goed voor 194 en 196 punten
! Eén puntje meer in de eerste proef en ze zou de volgende wedstrijd direct door gemogen hebben naar de L
.

Mooie punten zeg!
Werd beloond met 194 en een eerste plaats en 191+ (waar die + vandaan komt geen idee) met een 2de plaats. Dus wij gingen naar huis met een pot leervet en een emmer paardensnoepjes. Over de vaardigheid kan ik alleen maar zeggen dat ik beter moet lopen (maar mijn juf was met paard aan het stappen) ik heb een aantal ballen gestrooid
Oja, volgens mij heb ik in de dressuur nu genoeg punten om over te mogen naar t M, maar dat doe ik voorlopig nog maar niet.