Ohhh zag net op FB je taart voorbij komen Ol, ik vind hem zoooo onwijs gaaf en zo knap dat je dat zelf hebt gedaan !!! Alleen nogmaals; jammer dat het marsepein is hahah.
Janouk, ik heb echt hardop zitten lachen om jouw verhaal, wat een stelletje zeg. En slim eigenlijk he dat ze zoiets bedenken ! Maar uiteindelijk is alles op hahah
Ben benieuwd hoe het met de oma van SL is en nogmaals een knuffel voor Biancacoo !
Zometeen gezellig met vriendinnetje en onze doggies wandelen en de rest van de dag is helemaal voor mezelf, wat kan ik daar van genieten !
tine10
Geplaatst: 23-11-11 09:08
SL sterkte Ollie wat een prachtige taart, echt super knap Lanouska: leuke hond Janouk: wat een geweldig verhaal
Ga nu snel zoon naar school brengen. Dan sinds bijna 2 weken weer mennen met pony. Ga voor het eerst met trensje mennen. Ben wel alleen dus hoop dat er geen gekke dingen gaan gebeuren.
Ollie1
Geplaatst: 23-11-11 09:09
Mogge,
@Janouk, ik zie het al helemaal voor me Royal Badness Janouk @IngridM, is inderdaad marsepein... en ook al lus ik marsepein... bij dit taartje heb ik niet het idee dat het opgegeten moet worden En een fijne dag toegewenst
Nu nog even een en dan ga ik binnen en buiten aan de slag... even huisje opruimen en de pony's doen....
Hahahaha, wat een leuk verhaal van Janouk! En wat slim!
Ollie hele mooie taart!!! Marsepein lust ik ook niet, ik maak de taarten altijd met fondant. Heb je de pinguins en boompjes zelf geboetseerd??
VHU drukke dag gehad gister en nu lekker naar de paardjes.
Lanouska: filmpje! filmpje! filmpje! We willen jou wel zien op het tapijtje! Leuke hond.
Tine veel plezier met mennen met de pony!
Nouvel
IM voel je je weer wat beter?
Wij hebben vanmiddag begrafenis. Moeten hier rond 12 uur weg. Gwin krijgt een vrije dag, dan heb ik genoeg tijd om nog wat boodschappen te halen en met de honden een flinke wandeling te maken. Moet nog wel even langs op stal want heb geen voer klaarstaan voor vanmiddag en morgenochtend. Het wordt nog spannend vanochtend, mijn zwager zat afgelopen week in Malawi. In the middle of nowhere, dus hij kon niet eerder terugkomen vanwege het overlijden van oma. Als alles goed is, landt hij vanochtend, wordt hij meteen van Schiphol getrokken en naar Rotterdam gescheurd en is hij op tijd voor de begrafenis. We hebben ook een dag uitstel gekregen want eigenlijk had ze gister begraven moeten worden. Maar dan kon mijn zwager er niet bij zijn. Dus hopelijk geen vertraging!
voor Biancacoo en Melody En vroeg me dat van het beslag ook al af (zoals Janouk)??? voor SL, hoe gaat het nu ? voor Frensie, sterkte vanmiddag Een taart bij Ollie die ik ws ook heeeeeeeeel lekkr vind Wanneer is de koffie En haha< her royal badness met superstrakke actie en vond de hond in de pot hihihi
en verder allemaal veel plezier vandaag, ik ga werken (zat te doen, hoera!!!)
Ollie1
Geplaatst: 23-11-11 09:34
Frensie schreef:
Leuk gedaan Ollie!! Ik kan echt niet boetseren... weleens geprobeerd maar leek nergens naar.
Boetseren ben ik ook niet zo goed in ,echter dit is heel erg makkelijk , gelukkig heeft iedereen weer andere kwaliteiten, want die mooi quiltkleden zou ik weer niet kunnen maken
@Prinsjeh, werkse
avaluna
Geplaatst: 23-11-11 10:19
@SL: heel veel sterkte
@Frensie: heel veel sterkte en hopelijk redt je zwager het
@Naaltje: dat is goed nieuws!
@Ollie: prachtige taart idd zonde om te verorberen.
Zo lang gewandeld met doggies en vriendin, weer goed voor de pondjes Wat in huis gerommeld en ga zo lekker verder in m'n boek, zo'n zin in !
Frensie; sterkte vanmiddag bij de begrafenis, ik hoop dat je zwager op tijd gaat zijn !
Ik voel me overigens wel weer iets beter (frensie vroeg dat geloof ik) maar blijf wel erg moeee. Nou vanmiddag effe rustig.
Ollie, vanmiddag werken ?
sander_lotte
Geplaatst: 23-11-11 13:24
Weer snel een update. Mijn ouders hebben om 10 uur telefoon gekregen van het ziekenhuis, de kinderen zijn nu daar om afscheid te nemen. De dokters hebben het masker afgenomen en het infuus uit haar arm gehaald, zodat ze rustig afscheid kunnen nemen.
Ik zit hier thuis met mijn zus, het enige wat we kunnen doen is wachten op telefoon. Mijn vriend zit in Valencia voor de voetbal, nu wordt die match misschien afgelast door de hevige regen. Dus misschien is mijn vriend voor niets tot daar gevlogen. Pff wat had ik hem graag bij me nu! Gelukkig is hij wel terug voor de begrafenis, want hij komt morgen naar huis...
SL ontzettend veel sterkte voor jullie ik zal een kaarsje branden voor je oma
Ollie1
Geplaatst: 23-11-11 14:12
@SL, heel veel sterkte meis voor jou en je familie...
Zo pony's zijn beide gereden, rapportbespreking gehad en een bakkie gedaan met een mede menclublid.. nu even eten en dan moet ik écht wat gaan doen
tine10
Geplaatst: 23-11-11 14:17
SL: heel veel sterkte Ollie: is al heel druk geweest. Frensie: ook veel sterkte. Hopelijk is je zwager op tijd Ingrid: lekker gewandeld Avaluna: mooie samenvatting
Vanmorgen pony met trensje gemend, ik merkte helaas weinig verschil. Morgenavond menles, dus dan mag instructeur er nog even naar kijken. Daarna Thabor (ook met ander bitje) ohz gereden. Heb 30 minuten zitten genieten, wat een fijn paard. En tenslotte Rembrand ook ohz (zelfde bitje haha) gereden, hij liep ook heel fijn. Ben weer helemaal blij met mijn ventjes.
En hier nog even wat spam van afgelopen zaterdag.
losrijden
buiten poseren
avaluna
Geplaatst: 23-11-11 14:29
@SL: heel veel sterkte
@Ollie: je zou toch denken dat je wel genoeg gedaan had.
@Tine: wat een leuke foto's
VanHuisUit
Geplaatst: 23-11-11 14:39
@S_L ik hoop voor je dat je vriend weer snel terug is en @Frensie dat je zwager geen vertraging heeft ivm de mist allebei heel veel sterkte deze dagen @Tine wat een heerlijke foto's
Zag ook nog een heerlijke hond voorbij komen En Janouk aan het grondverzet Ga voor de rest even mee met de samenvattingen
Vanochtend eindelijk eens gereden zonder ook maar een bok, wel nog wat gehuppel hier en daar maar goed, dat hoort er een beetje bij fijn gedressuurd en daarna buiten half uurtje uitgestapt nog over een zandpad waar ik nog niet eerder langs was geweest. Ze is toch wel super braaf buiten. Kijkt wel enorm maar ze blijft toch heel fijn bij me en wat ik vooral erg fijn vind is dat ze dus overal gewoon langsloopt ook al vind ze het reuze spannend.
En nu met zoonlief naar de huisartsenpost voor inentingen BMR en DTP... hoop dat hij er geen last van krijgt want ik moet donderdag en vrijdag echt wel werken
Biancacoo
Geplaatst: 23-11-11 14:48
SL....sterkte voor jou en je familie..zijn toch altijd heftige dingen !!
Frensie ook sterkte voor jou en je familie..
Melody word iedere 6 weken strak volgens schema door de hoefsmid nagekeken op stand van de voeten, word idd speciaal gedaan om al meer vooruitgang te boeken, maar goed, we zien wel, eerst lekker de winter door.
Ga aan het werk...groetjes..
Voodoo1985
Geplaatst: 23-11-11 16:15
Hallo, Ik zou graag mee willen kletsen met dit topic, ik heb lief ruintje hij is een kruising tussen welsh x Shetlander en is 19 jaar en 1,17 cm Ik heb hem al 18 jaar en 8 maanden, Ik heb hem zelf beleerd alleen omdat ik heel lang geen wagentje heb gehad heb ik lang niet kunnen mennen, maar aanstaande zaterdag ga ik eindelijk een concourswagentje op halen. Wedstrijden zal ik niet gaan rijden maar gewoon lekker recreatief. Als ik eenmaal weet hoe ik foto's moet plaatsen dan doe ik dat.
Groetjes
Ollie1
Geplaatst: 23-11-11 16:16
@Tine, wat een leuke foto's en wat een geweldige foto van achterstevoren losrijden @Avaluna, tjsa dat hoopte ik ook dat ik al genoeg gedaan had...echter ruste het hele huis nog op mijn schouders... gelukkig heb ik niet zo'n groot huisje en is het voor het zicht weer een beetje aan kant. Nu even een en dan naar het dorp voor boodschapjes.... @VHU, wat super dat je zo lekker gereden hebt vanochtend en hopelijk heeft zoonlief niet zo'n last van de prikken
happytime
Geplaatst: 23-11-11 16:46
voodoo: welkom hier in dit gezellige snelle mentopic sl: heel veel sterkte gewenst voor jou en je familie en hoop dat je vriend op tijd terug is voor je te steunen. janouk heeft weer een truukje bedacht,wat een blondje zeg... vandaag sun en tiamo aan de FULL-menleidsels gezet en langleidselen en......ik hoef zowaar niet meer zo snel mee te hollen als met mijn shetponymaatleidsels en dat webband is best fijn vasthouden,snap alleen niet dat mijn dubbele longe-webband zo stijf blijft ik sta wel met sun voor een raadsel: eczeem is weg,maar nu onder mijn nieuwe deken (HH met kleine hals) allemaal pukkels die vreselijk jeuken?? even kijken of het niet van de voerbieten komt(of de bladeren die van de bomen vallen )
@ L_S...heel veel sterkte,...fijn dat ze nu rust krijgt...
sander_lotte
Geplaatst: 23-11-11 20:11
In de rapte een knappe pown gezien van tine.
Ik heb enigszins goed nieuws. Ik ben bij mijn oma afscheid mogen gaan nemen. Ze was van de wereld, maar toen zei mijn opa in haar oor 'hier is lotte, waar je altijd zo veel van gehouden hebt', toen gingen haar ogen open en hield ze haar hoofd recht. Ze zei ook iets, maar we kunnen haar niet meer verstaan. Ik had haar hand vast, en toen ik weg ging, kneep ze in mijn hand en glimlachte ze. Ik had er een goed gevoel bij. Er is nu steeds een familielid bij haar om te waken, ze trekt het nog langer dan de dokters hadden verwacht. Pff wat een sterk vrouwtje is het toch!!
tine10
Geplaatst: 23-11-11 20:14
SL wat fijn dat je nog bij haar hebt kunnen zijn. Heel veel sterkte voor de komende tijd.
avaluna
Geplaatst: 23-11-11 20:14
@HT: wat gek, hopelijk valt het mee.
@SL: oh, wat een mooi moment, fijn dat je nog afscheid hebt kunnen nemen. Kan soms nog lang duren als ze niet los willen laten . Hoe gaat het nu met je opa?