hmm

ik doe meestal week voor de hoefsmid komt een keertje uitkrabben
schijnheil
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

schijnheil

gewoon vanuit de kantine
en moet er even een muziekje onderzetten want er werd heel veel geluld om ons heen
ze voorspellen nu ruim tevoren, dus daar wordt wel op ingesprongen
verder defensief rijden en dan is er geen nood aan de vrouw

), maar de bak hield ik op gegeven moment niet meer sneeuwvrij. Rembrand kan niet zonder ijzers, dus moet maar creatief worden.

)
Naaltje schreef:@tine; kun je nie de hoefsmid van die sneeuwringen erin laten tikken ind e ijzers?
)
op bokt staat er een heel topic over bij BEH
Alwyn verzaakte af en toe maar kon hem er weer goed bijkrijgen, was vorige keer niet zo toen was het aan het eind helemaal gebeurd. Ook weer paar goede stukken gedraafd en als Snuit links staat gaan de bochten veel beter. En het was wonderbaarlijk genoeg vrijwel droog.

geweldig 
Komt allemaal goed
Hij vindt het eng als hij naast mij zit en we gaan slippen
En ik merk dat als Alwyn goed meewerkt, Snuit veel rustiger / eigenlijk vrij relaxed is. Laat Alwyn het zitten gaat Snuit als een gek trekken en zich sterk maken. Dus de een moet ik aan de praat houden dan blijft de ander vanzelf rustiger 
want als er daar eentje in knalde reed ie volgens mij dwars door me heen 
om daarna de auto met 2 man uit 't vak te moeten duwen, die ging niet meer voor of achteruit, stond in een kuiltje en t was te glad om eruit te komen
wel mooi dat er zo een oplossing in is
komt helemaal goed