[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jenkins

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 18:41

Las het ook op fb vhu, jammer maar hij heeft zn best gedaan!
Heel goed v je zoontje!

Ik heb morgen onverwachts gesprek bij uitzend bureau, had laatst weer ergens op gereageerd maar ben nu al een jaar lang voor alles afgewezen :P
Wel spannend dus!!! Hopelijk val ik niet stil... Vorige gesprek miste ik passie.. nu ander bureau dus nieuwe kansen! Is voor functie medewerker marketing & communicatie

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 19:50

@baudyh dat is echt dichtbij ja!! Wat een weer he. Er zijn 60 huisjes onder gelopen.

We hebben nog wel daar gefietst miss heb ik je paarden wel gezien!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 22:01

@Jenkins spannend *\o/*
@Tine wat een noodweer dan bij jullie, hier echt vrijwel niets....
@Maisie heb ik iets gemist ben je op vakantie?
@Aks heel veel succes morgen voor jou ook een *\o/*
@Avaluna geweldig motivatie via Schleich :+ Han mocht vanavond eten wat hij wilde, dus we zaten bij de Mac. Uitvoering was weer erg leuk, ik word daar altijd blij van :)
@HT 20 palen slaan.... oeps.... :7
Ben ik weer bij.

Zal heel vreemd zijn op stal bij Petrideko. Rattan stond in de gang waar de pony's van Peter staan en hij was altijd zo aanwezig. Je liep gewoon automatisch naar hem toe. Zo'n prachtig koppie, zo'n heldere blik. Zijn hart was niet meer goed, dus vandaag besloten dat het genoeg was. Was dus echt totaal geen pony voor pensioen of zoiets, als de vrachtwagen durfde te vertrekken zonder hem was hij een week chagarijnig. Heb zelf ook regelmatig heel fijn met hem gemend, wat een drive had die pony ubercool zeg maar. Als ik aan hem denk/dacht moe(s)t ik altijd glimlachen...

Echt zo toevallig vanmiddag op stal noemde ik hem nog aan stalgenoot, als voorbeeld van zo'n pony die je bij blijft. Toen wist ik dit nog niet.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 07:18

Goedemorgen.
Wilde vanmorgen Amerigo gaan trainen, maar eerst maar eens zien of we nog een rijbak hebben of dat het nu een zwembad is. Man, wat een regen.

Plantjes zijn wel blij denk ik.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 13:16

Ja rattan was wel een super pony.

Ja we waren op vakantie midweekje centerparcs zonder beestjes.

Nou ben wel blij dat ik weer thuis ben :D Zo maar eens naar de pony's en gelijk Joep
ophalen die zat bij mijn ouders.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 14:44

Nou, plantjes zijn inmiddels niet meer blij. Raken zo'n beetje verzopen. Bah, vies weer.
Morgen op wedstrijd met Thabor, maar ben bang dat hij erg gaat glijden (geen ijzers).

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 15:45

oe ja zou niet graag op wedstrijd gaan zonder ijzers. Maar ja ik ben een zeur daarin.

Ben dat water echt zat. Ik wil zon!!!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 15:48

Ik heb Gwin weleens zonder ijzers gestart, worden ze vanzelf voorzichtig van ;)

Morgen beginnen de Voorthuizer Paardendagen. Dat zijn 3 weekenden paarden sport, georganiseerd door onze vereniging. Morgen is het de beurt aan de ponies; dressuur, springen en bixie. Volgende weekend mennen; dressuur en vaardigheid en het laatste weekend selectie wedstrijd voor paarden; dressuur en springen. Net nog even bezig geweest op het terrein met de laatste dingen zoals geluid en tijdswaarneming, mijn 'verantwoordelijkheden' dus wel zo handig als ik weet hoe het werkt. En dan morgen omroepen bij het springen.

Had vanochtend geen zin om te rijden, het was zo enorm aan het waaien. Heb wel in de regen staan longeren.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 16:13

@Maisie lekker zeg... maar ik mis mijn beestenspul meestal ook heel snel :+
@Tine zonder ijzers als ze dat niet gewend zijn op gras .... ga wel met Frensie mee dat ze vanzelf voorzichtig worden / handig. Beter zonder ijzers dus helemaal blootvoets dan zonder kalkoenen want zonder ijzers zijn ze slim zat, je rijdt toch B? Dat is grote lijnen zou wel moeten kunnen denk ik dan. Maar goed je moet je er zelf wel veilig bij voelen.
@Frensie zo zeg jij bent er maar druk mee....ze mogen wel in hun handen knijpen bij de vereniging met iemand zoals jij _/-\o_

Nou het was me hier het weekje wel. Manlief komt vandaag terug uit Rusland gelukkig. Maar ik moet vanavond nog naar Eindhoven op en neer dus we zien elkaar pas heeeeeel laat :+

Ben vanmiddag even langsgeweest bij las/constructiebedrijf vlak bij mijn stal. Daar overlegd over hoe ik het lamoen van mijn tweewieler korter kan krijgen en anders gebogen. Is allemaal mogelijk *\o/* Maandag kan ik hem brengen. Komt Ollie wel zo'n 50 cm dichterbij te staan en heb ik een gesloten burrie. Wel zo fijn want dan kan ik wat betere wendingen maken en prikt er niets meer in haar schouders.

Verder alleen maar tijd gehad om poown even te poetsen en te knuffelen. En waar is de {:}

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 16:15

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 16:44

Ben die regen nu toch echt wel zat. Waarom kan het in Nl nooit in normale porties? Altijd van ene naar andere uiterste. Grrrrrrrrrrrrr

Thabor heeft nog nooit ijzers gehad, en liefst hou ik dat ook zo. Heeft mooie hoeven. In april heeft hij met manlief crosstraining gedaan, ging ook goed, dus zal allemaal wel lukken en het is maar B. In de wei loopt hij ook op gras zonder ijzers, dus hij redt zich vast wel. Ik moet alleen zelf dus niet te voorzichtig gaan doen en goed op achterbeen rijden.

Frensie: lekker druk. Hier ook druk met wedstrijd. Bij onze vereniging wordt het Groninger Kampioenschap Dressuur verreden. Ik ben druk bezig om een strodorp(je) op te zetten, maar valt nog niet mee.

VHU: fijn dat man weer thuis komt. En fijn dat lamoen aangepast kan worden.

Nou, ik ga zoonlief ophalen. Hij is aan het spelen bij een vriendje. Dan nog even proeflezen met zoon oefenen en alles poetsen en inpakken voor morgen. Thabor gaat pas morgen in bad, is nu totaal zinloos.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 18:46

Gesprek bij uitzend bureau ging ontzettend goed! :D Volgende week hoor ik of ik word uitgenodigd bij het bedrijf.

VHU super dat je een bedrijf hebt gevonden voor je lamoen!

Frensie die paardendagen klinken leuk!! Jammer dat het niet in de buurt is :D

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 18:54

Jenkins: dat klinkt veel belovend *\o/*

Hier net heerlijk gereden/gezwommen met Thabor. Hij liep echt superfijn. Zelfs de middendraf (of was het borstcrawl hahah) ging goed. Zoonlief heeft het lezen geoefend en dat ging ook heel goed, dus ik zie het helemaal zitten voor morgen. Nu zal het op de wedstrijd wel wat minder gaan door spanning bij ons alle drie, maar dat maakt niet uit. Ik weet nu dat we het goed kunnen, de rest komt vanzelf.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 19:15

hahaha borstcrawl!!

Ja ik hoop echt dat het wat word! Al een jaar opzoek naar een leuke baan.. en deze is ook nog eens in de buurt!! Nu elke dag 0m half 6 me bed uit en dan naar amsterdam.. zou zo graag hier in de buurt werken, minder reizen = meer tijd voor Sil :D

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 19:59

Ik ga heel hard voor je duimen!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 21:03

:wave: ....... :evaw:

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 21:08

Er zit hier een kat enorm zijn best te doen om binnen te komen. Echt beetje zielig, maar ja, ben echt heel erg allergisch voor katten, dus ze mogen echt niet in huis.

He Bianca, gaat het weer een beetje?

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 00:04

Stil zeg hier :D ik heb weer leuke foto's die ik wil delen van vorige week zondag :D

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 07:13

Goedemorgen

Supergaaf Jenkins.

Hier vandaag een dressuurwedstrijd ohz met Thabor, dus ik ga hem maar eens uit de wei plukken.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 08:09

Wat is het rustig hier :7

Jenkins prachtig <3
Tine veel succes. Het is hier droog, flinke zon en strakke wind, dus hoop dat het bij jullie ook wat opgedroogd is.
Aks hoe was het gisteren?

Moet vandaag/morgen uiterlijk flink aan het werk maar we hebben ook flink wat sociale zaken op het programma staan en ik wil nog gaan rijden en...en... :list:

Iedereen veel succes, sterkte, plezier bij de bezigheden of de niet-bezigheden :wave:

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 10:57

goeiemoggel..

Jenkins genieten zeg !! supermooie foto's !!
idd erg rustig hier..
Tine succes vandaag met Thabor, maar dat komt vast goed.
Aks...volgens mij kun jij een flinke dosis :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) gebruiken....

verder...waaierig..zoontje heeft vanmiddag leuk feestje..manlief is midden in de nacht thuis gekomen..bah..gebroken nacht..
straks lekker met de hondjes ravotten....ik heb weer een opdrachtje geairbrushed..hij is nog niet helemaal af....maar schiet lekker op.
ik heb helaas alleen een slechte kwaliteit foto...maar het geeft een beeld, 4 pony's erg leuk om te doen, op canvas.
Afbeelding

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 13:44

Wow Bianca, wat ben je toch een topartiest. Heb daar zoveel bewondering voor.

Net terug van wedstrijd met Thabor. We zijn met zijn drietjes een topteam! We moesten ineens 10 minuten eerder starten dan op de lijst stond aangegeven, dus ipv 20 minuten maar 10 minuten losgereden. De eerste ring was erg kijkerig, er stonden 2 bouwketen langs de ring en van die partytafels. Die zijn blijkbaar erg gevaarlijk. Maar goed, hij heeft er weer veel van geleerd. Tweede proef ging een stuk beter. En ben zooooooooooooooooooo trots op zoonlief met zijn 7 jaar twee keer supergoed voorgelezen <3 . En ...... ondanks de foutjes toch nog 184 punten in de 1e ring en in de 2e ring 192 punten en 4e prijs. Wow, heb gewoon al 10 wp in de B. Maar we gaan nog lekker door hier, minstens tot in de 20, en waarschijnlijk gewoon tot de 30 en dan naar de L1.

Nu even slapen, vanavond lekker uit eten ivm verjaardag manlief.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 16:06

goed gereden Tine, en knap van je zoontje !! superleuk.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 16:09

Ben echt zo super trots op hem <3 <3 <3 Hij was echt heel zenuwachtig, maar deed het super. Ook met het paspoort bij de jury enzo. Knapperd.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 16:21

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* voor Patrick en Tine