[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 19:49

Aks. wat een geweldig mooie poekie !! leuke foto's, hier ook een oude poes minoes in moeten laten slapen, maar die was 23 jaar jong, uiteindelijk sliep ze 1 nacht voor de inslaap-afspraak in in haar eigen mandje voor de houtkachel heel vredig !!
heel veel sterkte, is altijd een hele stap om zo'n dier te verliezen....maar vaak egoistisch om ze langer te laten leven...dappere beslissing !! petje af ! _/-\o_
heb nu Tom"poes" tom is een jongen..uit het asiel..verwilderde boerderijkitten, maar vangt mollen en muizen als de beste !
Vhu heeeel veel plezier op je vakantie, geniet ervan !!
ik vond anky ook niet relaxed zitten...maar ja ze geeft zelf aan heel veel stress, sjef er niet bij....werkt allemaal tegen, maar man,....wat kan zij rijden !! superknap hoor !
HT....moeilijk paardjes verkopen...
Ollie..van harte gefeliciteerd !!!!

druk dagje gehad, viswedstrijd..koppel, man en zoontje..720 gram gevangen, waren ze 8e van de 17 koppels, helemaal niet slecht, maar zoonlief snapt nog niet goed dat je dan geen prijs krijgt...erg frustrerend..en zielig zo'n ventje helemaal verdrietig omdat hij niets gewonnen heeft..maar goed hij was 3e met zijn brandweeroutfit, dus mag niet klagen.. !! *D
verder.....lekker vakantie....boodschappen voor verjaardag gedaan, waar ik helemaal geeeeeen zin in heb......ik heb een absolute hekel aan mijn eigen verjaardag gekregen...want die verloopt nooit echt gezellig !!! dus zie er weer tegenop dit jaar... ^)
heb mij mooie kado al gehad...
mijn trainingskar !! zoontje is er helemaal weg van ! :):)

lanouska

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-12 20:02

@ bianca dan kom je gezellig in zweeloo je verjaardag vieren.. is altijd gezellig :D

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 20:28

Aks sterkte met de poes. Wij hadden ook zo'n oude rode bij mn ouders. Maar vorige week heeft tommie de hond daar ruzie mee gehad en de volgende dag lag ie dood. Dan maar liever een spuitje hoor !!

Vond anky ook wel gaaf maar die brit was wel beter. Morgen gaan ze weer verder toch kan ik miss stiekem op mn werk kijken.

Nou ik heb mn kar schoon. Mijn tuigen schoon en alles een beetje verzameld. Morgen nog even pony's wassen en vlechten en dan zaterdag wedstrijd. De wedstrijd is vanwege de nattigheid verplaatst van dik half uur rijden naar 10 minuten rijden + dat we nu op zand rijden dus dat is wel fijn.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 21:10

Maisie dat is ideaal. Succes alvast.

Hier begint de stess een beetje. Morgen caravan en autos inpakken. Maar ben bang dat ik wat vergeet. Daan gaat natuurlijk ook mee dus veel extra spul mee. Hopelijk past het allemaal in de auto's .

Nu nog 1 opdracht afmaken. MOet maandag ingeleverd worden en dit weekend geen tijd dus nu nog maar even doen

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 21:14

Aks dommerd, morgen weer gaan werken... hoezo zelfdestructie... Leuke foto's van de Poes, sterkte alvast!!

Maisie en andere wedstrijdgangers alvast succes!!

VHU fijne vakantie!

Ollie gefeliciteerd en mooie bloemen!

Biancacoo alvast fijne verjaardag! Ik vier het nooit, heb er ook een hekel aan...

Druk dagje hier is achter de boeg en heb alles kunnen doen wat ik wilde. Vanochtend gewerkt, daarna naar huis, hondjes even in de tuin gegooid, boodschappen gehaald, auto ingepakt, met Beer naar stal en auto verder ingepakt, Gwin gereden, eten gehaald (friet), naar voorbespreking van de wedstrijd en weer naar huis. Ben MOE!!
Morgen gaat om 6 uur de wekker, dan naar stal en paarden voeren. Om 7 uur komt manlief helpen inladen. En dan mijn eerste klasse 2 wedstrijd!!! Spannend!!!!!!!! :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 21:17

Frensie.....heeeeel veeeel succes bij je klasse 2 wedstrijd, spannend zeg !!! en vooral veel plezier !

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 21:18

Hier geen stress voor Zweeloo :P Wij gaan lekker zaterdagmiddag die kant uit. Heb beloofd te koken :D (betekend dat mijn lief gaat koken haha) Neem de honden mee, de oppas had al een hondje in oppas en haar man vind 3 teveel.
Net mijn kudde in de stapmolen gegooid best lachen :D Hij staat echt hard die molen, maar mijn bollie stapt alsof het niks is.
Aks heeft echt een mooie kat! Onze kat ziet er al jaren niet uit is nog maar 11 ofzo. Maar hij vreet alleen maar nat voer (en dan van dure merken anders eet hij helemaal niet). dat is natuurlijk helemaal niet goed voor ze.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-12 21:24

hier af en toe wat inwendige stress maar dat heb ik eigenlijk voor alle wedstrijden en vooral stress als ik er niks meer aan kan doen zoals de vaardigheid dan heb ik echt enorm veel stress

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 22:12

@ Aks: Inderdaad, je bent met die kat opgegroeid, dus is het normaal dat de traantjes rollen. :(:) Jullie doen het beste voor hem, daar mag je in ieder geval zeker van zijn. Een kat die zo oud is mogen worden, kun je beter laten gaan aan het begin van de aftakeling, anders kan het nog naar worden voor zowel hem als voor jullie. Mooie poes is het trouwens, echt waar!

Knap trouwens dat je morgen weer gaat werken. Op je werk gaan ze dat ook zeggen, dit attitude toont aan dat je veel wilskracht hebt en doorzettingsvermogen, dat zal men alleen maar appreciëren. Als het niet gaat, zullen ze dat ook wel zien en dan kun je nog naar huis gaan om te rusten. Let er wel goed op dat je op tijd aan de alarmbel trekt, laat het niet meer erger worden! (het is zo al erg genoeg)
Veel succes morgen! Ik zal aan je denken!

@ De mensen die dit weekend wedstrijd hebben: heel veel succes! Ik duim voor jullie allemaal! +:)+

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 22:19

@Frensie , Ipsilonka, Tallechie en Maisie, heel veel succes komend weekend *\o/*

Hier lekker gereden vanochtend, huis verder aan kant gemaakt en een onverwachts pruimentaartje gemaakt omdat;
Vanochtend kreeg ik op FB een felicitatie van ARythmical (moeder van Fayegale) voor onze huwelijksdag en of ik ook voor manlief een taartje had geboetseerd met allemaal hartjes... als geintje zei ik 'We zijn allemaal aan de lijn en heb niets in huis alleen pruimen aan de boom in de tuin :)) en ik kan een NIET te pruimen taartje maken _O- ... maar ik dacht even een receptje googlen en heb wat pruimen uit de boom geschud met dit als resultaat.. toch nog een taartje op onze huwelijksdag *\o/* en ik heb zelf geproefd :o en smaakt heerlijk... :9

Men neme een aantal pruimen uit eigen tuin...
even schudden en de ingrediënten vallen vanzelf op de grond.... ;)
Afbeelding

Even de ingrediënten goed wassen _/-\o_
Afbeelding

Even in de oven en .... :9
Afbeelding

Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 22:28

:9
@Frensie jij bent stoer!!!! Genieten hoor!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 22:30

owww jammie ollie!!!

frensie, heel stoer, succes!!

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 22:36

Ollie, mijn vriend en ik gaan vrijwilligen zondag in Zweeloo. Een van de organisatoren is een vriendin van me. Daar slapen we ook.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 22:37

@Ipsilonka, oeps verkeerd begrepen :o maar ook super leuk om te doen ;)

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 08:17

Ja, vorig jaar was ik er ook :D Jouw taart al helemaal verorberd?

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 08:26

Dan moet ik jou vorig jaar ook gezien hebben, was er vorig jaar ook. Maar kan het me niet herinneren.

Gelukkig heeft Daan eindelijk een keer uitgeslapen, dus ben lekker fit.

Huis nog aan kant maken en spullen pakken. Zal weinig online zijn, misschien nog via de telefoon.

Hier regent het helaas

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 09:02

Goedemorgen allen..
Succes allemaal die wedstrijd hebben ik duim voor jullie !!!
Ollie jumm jumm...lekkere pruimentaart....
hier nog kwarktaart maken, dat is dan ook het enige wat ik kan......uit een pakkie.. :Y)
om 6 uur opgestaan, hondjes uitgelaten en gevoerd..nu huis opgeruimd.... :O
en even mandarijntje naar binnen werken, en weer verder...was doen en nog van alles, ik moet de kennels ook nog schoonspuiten allemaal....hopen dat zoontje wel even wil helpen..anders moet dat morgen...maar da's niet leuk om op je verjaardag te doen...

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 10:12

@ Biancacoo: Kennels schoonspuiten op je verjaardag is inderdaad niet zo leuk, dus hopen dat je zoontje even wil helpen!

@ Tallechie: Daan heeft lekker lang geslapen, heb jij ook nog eens goed kunnen slapen

@ Ollie: ziet er lekker uit! :9

Gisteren is dat meisje van 19 weer eens hier geweest om op Romeo te rijden. We zijn eerst een rit gaan maken met de wagen, dus Romeo was al goed ingereden. Voor de wagen was hij ontzettend braaf, maar ik ben niet anders van hem gewoon.
Onder zadel ging het véél beter dan vorige week. Helaas heeft hij door dat hij kan bokken als het hem niet aanstaat, maar de bijrijdster reageerde er heel goed op. Romeo ontspande met momenten echt netjes en de buigingen zaten op bepaalde momenten echt goed. Vorige week daarentegen had hij voortdurend buitenstelling en kon de bijrijdster hem maar niet nageeflijk krijgen. Ik ben dus helemaal blij met die vordering!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 12:28

SL, goede vooruitgang met romeo onder het zadel, dat is fijn !
De kennels zijn schoon, binnen en buiten helemaal !! zoontje heeft heeeeeel hard gewerkt !! grote hulp hoor ! :j

nog steeds lekker weer hier !
Vanmiddag nog zwientie griepen....ben benieuwd of zoontje nog mee wil doen, haha.. :')

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 18:15

:wave:

stil hier!!

wat ziet die taart er heeeeerlijk uit!!!

hoe is het bij iedereen op wedstrijd gegaan??

hier met stalgenootje 25km rondje bos gedaan, waren nog verdwaald ook :+ ach weer stukkie bos ontdekt!!

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 20:05

@ Crazymel: ik vond ook al dat het hier zo stil is :D Ik wou updates lezen, maar er amper iets te lezen :Y)
25 km, dat is al netjes! Verdwalen is niet erg als je tijd hebt en als je paard niet doodop is, zo leer je altijd nieuwe wegen kennen!

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 20:14

sl moe.......... wat is dat :roll: dat kent wish niet :+ ik wel haha _O-

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 20:27

:wave:

die pruimentaart! :oo :9
Olllieeeeeeee! >;) bád girl! Zulke lekkere dingen maken, fotos plaatsen, en dan niet hier om de hoek wonen >;) ;)

SL; wat super dat romeo het zo goed doet!! :)

En wbt werk, het ging vandaag wel. Ze houden rekening met me, dat is fijn. Heb vandaag beetje rustigaan gedaan dus. Voel het nu wel weer flink. Maar het is anders dan gisteren gelukkig! :)

Net lekker gegeten, nu wasje draaien. Intussen wat dingen voor de vakantie uitzoeken, en ik ga maar weer braaf op bed liggen :') want ons granny wordt al wat ouder he :')

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 21:13

Kunnen we t eindelijk wat makkelijker bijhouden met bijlezen, gaan juliie klagen.. :+

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 21:19

Vandaag 20 minuutjes naar buiten geweest met Sil, 2x poging gedaan om te draaien.
1x kon ik het niet meer aanpakken, omdat ik in paniek raakte en dacht dat we een auto gingen raken toen Sil achteruit rende. Maar de 2de keer was ik er optijd bij en heb ik hem weer recht kunnen krijgen!