heel veel sterkte, is altijd een hele stap om zo'n dier te verliezen....maar vaak egoistisch om ze langer te laten leven...dappere beslissing !! petje af !

heb nu Tom"poes" tom is een jongen..uit het asiel..verwilderde boerderijkitten, maar vangt mollen en muizen als de beste !
Vhu heeeel veel plezier op je vakantie, geniet ervan !!
ik vond anky ook niet relaxed zitten...maar ja ze geeft zelf aan heel veel stress, sjef er niet bij....werkt allemaal tegen, maar man,....wat kan zij rijden !! superknap hoor !
HT....moeilijk paardjes verkopen...
Ollie..van harte gefeliciteerd !!!!
druk dagje gehad, viswedstrijd..koppel, man en zoontje..720 gram gevangen, waren ze 8e van de 17 koppels, helemaal niet slecht, maar zoonlief snapt nog niet goed dat je dan geen prijs krijgt...erg frustrerend..en zielig zo'n ventje helemaal verdrietig omdat hij niets gewonnen heeft..maar goed hij was 3e met zijn brandweeroutfit, dus mag niet klagen.. !!

verder.....lekker vakantie....boodschappen voor verjaardag gedaan, waar ik helemaal geeeeeen zin in heb......ik heb een absolute hekel aan mijn eigen verjaardag gekregen...want die verloopt nooit echt gezellig !!! dus zie er weer tegenop dit jaar...

heb mij mooie kado al gehad...
mijn trainingskar !! zoontje is er helemaal weg van !