Hoe dan ook hadden we graag nu na 5 maanden wel verbetering willen zien, en ze is enkel erger onregelmatig/kreupel geworden, dus de zware belasting die ik vroeg....die durf ik sowieso niet meer van haar te vragen, ook al zou ze weer goed gaan lopen.
Melody mag nog lekker het land op...zeker de hele winter en een stuk van de zomer, en dan zien we wel verder, ze mag mijn oude arabier gezelschap blijven houden, en als ze weer goed gaat lopen misschien toekomst als fijne rijpony ofzo ??
Naaltje...21 km gefietst....respect voor jou !!
moest naar stal.. en heenweg was 'k 3 km omgefietst, dacht dat dat misschien fijner reed, maar nope 
't leven van een docent is zo slecht nog niet.

en wat ver gefietst
Lijkt me idd niet zo goed voor je rug.
moest spelen gingen we pas om half 2 richting den bosch eenmaal daar aangekomen eerst even over de beurs gelopen en daarna een hele tijd bij de arabo fries staan kletsen. daarna zijn we bij de hoofdpiste gaan zitten en hebben we ondertussen wat gegeten. in de pauze zijn we op de tribune gaan zitten en hebben we naar de show gekeken. leuke en minder leuke (de jachthoorn blazers) shows gezien. even na 10 uur reden we uit den bosch weg en om half 12 hebben we iedereen weer thuis afgezet en zijn H.S en ik nog een broodje shoarma gaan halen in coevorden city
. eer dat ik thuis was, was het dus ruimschoots 1 uur gweest
. de volgende dag heerlijk uitgeslapen tot 11 ur en de hele dag vrij weinig gedaan.

vind het knap dat je daar zoveel geduld voor hebt
. Dus Ingrid, deze stop je in je hole kies
Wanneer komt nou die meeting? Ik heb wel trek in taart en appelflappen.