een huurhuisje? in de buurt waar je nu zit?
inricht-ze

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tallechie schreef:Sabbientje hij is 171 hoog dus stap altijd al op met een stoel. Maar ik heb er meer als 7 maanden niet opgezeten, ben bevallen, en heb dus niks aan training gedaan. Nu met mijn spierpijn erbij kom ik er denk ik niet op. En als er ik op zit moet ik er ook weer af... dat gisteren ook niet heel charmant.
VanHuisUit schreef:@Cobii als Frank dat zegt is het zo, ik vind hem een geweldige instructeur ben er vorig jaar veel geweest. Nu geen tijd & geld meer voor (lessen kosten geld natuurlijk en dat stop ik het liefst in mijn eigen paard en als ik tijd heb om te mennen ga ik het liefst ook naar mijn eigen paarden, tja, het is niet anders). Ik mende met Nolanda en Zarah. Vooral Zaar vond ik zo'n geweldige merrie. Doe hem maar de groeten van Maaike nr 3, weet hij wel wie je bedoelt![]()
@IT wat leuk! Gefeliciteerd!
@Tallechie, joint the club. Heb weinig bemoedigends voor je want dat lijf van je is totaal veranderd door de zwangerschap, je banden zijn slapper geworden en dat duurt gewoon lang voordat dat weer goed is. Ik heb ook mega spierpijn geleden, echt vreselijk. Echt dus anders dan wanneer je gewoon een paar weken vakantie hebt gehad.... En wat je vader zegt klopt niet, want deze spierpijn van jou is ook een waarschuwing, let op je lijf. Het is echt andere spierpijn dan anders....![]()
Sabbientje gaat aan de knutsel, let ook goed op dat de assen goed zijn van je wagen anders rollen zo de wielen eraf![]()
Sander_Lotte sterkte met al dat werk voor school, ik zit 'aan de andere kant' , ben dus alleen maar aan het nakijken en toetsen maken / controleren![]()
Nou Rizanta liet nog een paar keer een verdwaalde hoest horen maar moest ook enorm briesen dus het gaat echt de goede kant uit. We gaan er vanuit dat we zondag lekker kunnen rijden. Heb haar voor de tweewieler gehad, en ik had er goed voor elkaar. Niet te gek gedaan natuurlijk, ook veel gestapt maar paar echt mooie voltes gereden en fijne middendraf. Ging dus lekker.
Ook ons mannetje Alwyn ervoor gehad, zo die ging fijn. Wat een verschil nu hij naar de tandarts is geweest. Als Rizanta niet goed had geleken had ik gewoon buiten mededinging mee gaan doen met Alwyn, hij slaat volgens mij geen modderfiguur, loopt erg dapper zijn rondjes, redelijk afgebogen.
Snuit kijkt me gelukkig weer echt aan, denk dat hij zeer boos op me is geweest, hij keek nu vrolijk uit zijn box, gelukkig. Freddy is flodderig, nog enorm aan het haren, en aan het wisselen, mannetje is niet in goede doen. Was wel ondernemend.