zag in de mensport een leuke arrenslee,2500,- ,ach hou het maar op een kleintje die in de auto past

het zal je gebeuren:koop je een arrenslee en dan geen sneeuw (dan maar hopen dat er wieltjes onder zitten)
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sappos schreef:Ik heb me kapot gesleed maar kon wel een maand of 3 niets anders omdat het te koud was of omdat er sneeuw lag. Als het donderdag echt gaat sneeuwen moet de smid de ijzers er even aftrekken. 24/7 buiten en hoefijzers gaat gewoon niet.
Napie wat lastig dat jouw heren zo heet zijnStaan ze hoog in het voer? Zijn ze geschoren? Het past niet bij het plaatje van een shetlander, iedereen roept altijd dat ze liever lui dan moe zijn nou dan bewijs jij ruim het tegendeel
Ik had ook een span wat niet heet was maar waar er wel eentje ontiegelijk aan het jagen was continue. Ik heb toen een tijdje alleen gestapt en gedraafd en nu zijn ze redelijk hanteerbaar. Alleen met 2 dagen vrij hakt het er wel in, dan stuitert hij weer flink.
Maisie schreef:gewoon buiten zetten zonder de hoeven te krabben. Lekkere dikke dot met vlas en stront er in dan krijgen ze ook geen klompjes. Iig die van mij niet vorig jaar al was het wel een ramp van en naar de wei.