Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Toydoll schreef:keona; er zijn veel verenigingen die alleen lidmaatschappen hebben voor puur start pas volgens mij. Een soort inactief lid. Kost niet zoveel dan en dan hoef je er ook geen binding mee te hebben want je komt er verder niet.
keona schreef:Toydoll schreef:keona; er zijn veel verenigingen die alleen lidmaatschappen hebben voor puur start pas volgens mij. Een soort inactief lid. Kost niet zoveel dan en dan hoef je er ook geen binding mee te hebben want je komt er verder niet.
Maar mogen die wel een menpas afgeven,want de vereniging waar ik bij wilde kon dat niet enkel konden hun springen dressuur en eventing afgeven.en waar vind ik die dan.ik vind het erg moeilijk
maar dat heeft ff tijd nodig. En tijdens een les met een aantal aanspanningen in een 20x40 bak zou ik moet ik eerlijk zeggen ook niet de tijd nemen om even gezellig te gaan doen, is al spannend genoeg zeker als in de andere bak vaardigheid wordt geoefend. Ongeluk is snel gemaakt al helemaal in deze tijd van het jaar dat de paarden toch wat enthousiaster zijn.