Verder wordt dit even een egopost. Sorry....
Vandaag hebben zoonlief en ik dus meegedaan met de onderlinge. Allebei super gereden. Zoonlief is bij de dressuur (waarbij hij voor de 2e keer B startte) 4e geworden met 189 punten. Het springen ging super, in 1e rondje maar 1 weigering, op een stijl nog wel (hij vind zelf oxers nogal eng. Als hij dan te ver naar voren gaat zitten, stopt Amerigo.) De rest ging echt zoooo mooi. Bij de dressuur ben ik 3e geworden met 193 punten. Ze waren aan het afzadelen achter de C, met heel veel volk, dus die kant was erg spannend, maar hij heeft er veel van geleerd. Bij het springen (juf is nog gekomen om me te helpen met losspringen, erg fijn!!) ging het super en ik heb de 1e prijs gewonnen (helaas maar 2 tegenstanders, dus het zegt niet zoveel, maar het voelde heel goed, en we kwamen foutloos rond)
Nu alles aan het voorbereiden voor morgen. Beetje slechte planning zo zonder echtgenoot, maar ja, hij zou eerst gewoon thuis zijn. Omdatik deze competitiewedstrijd niet wil missen (kan ook niet als ik er 4 moet rijden, niet dat ik kans maak hahah, maar toch). Dus nu verder snel alles inpakken, en op tijd naar bed, want morgen moet ik heel vroeg op. Moet al als 2e starten. Maar goed, ben ik ook vroeg klaar, want ik hoef vast geen finale te rijden