[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 20:03

Bianca: wat vervelend :(:) :(:) :(:) :(:)

Verder wordt dit even een egopost. Sorry....

Vandaag hebben zoonlief en ik dus meegedaan met de onderlinge. Allebei super gereden. Zoonlief is bij de dressuur (waarbij hij voor de 2e keer B startte) 4e geworden met 189 punten. Het springen ging super, in 1e rondje maar 1 weigering, op een stijl nog wel (hij vind zelf oxers nogal eng. Als hij dan te ver naar voren gaat zitten, stopt Amerigo.) De rest ging echt zoooo mooi. Bij de dressuur ben ik 3e geworden met 193 punten. Ze waren aan het afzadelen achter de C, met heel veel volk, dus die kant was erg spannend, maar hij heeft er veel van geleerd. Bij het springen (juf is nog gekomen om me te helpen met losspringen, erg fijn!!) ging het super en ik heb de 1e prijs gewonnen (helaas maar 2 tegenstanders, dus het zegt niet zoveel, maar het voelde heel goed, en we kwamen foutloos rond)

Nu alles aan het voorbereiden voor morgen. Beetje slechte planning zo zonder echtgenoot, maar ja, hij zou eerst gewoon thuis zijn. Omdatik deze competitiewedstrijd niet wil missen (kan ook niet als ik er 4 moet rijden, niet dat ik kans maak hahah, maar toch). Dus nu verder snel alles inpakken, en op tijd naar bed, want morgen moet ik heel vroeg op. Moet al als 2e starten. Maar goed, ben ik ook vroeg klaar, want ik hoef vast geen finale te rijden ;-)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 20:25

een goed geslaagde dag dus Tine !!
goed zeg !

Succes voor morgen dan maar !

Akshay

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 20:56

@biancacoo; wat ongelooflijk balen met Eagle :(:)
Ik ga qua gedachtengang wel wat met VHU mee wat betreft alternatieve wegen, maar dat komt ook omdat bij mij regulier nog nooit verder is gekomen dan de tekst ''leer er maar mee leven'' waarbij oa de migraine, die na 1 osteo-bezoek verholpen was..
Hopen in elk geval dat eagle zich happy blijft voelen als hij niet mee kan/mag werken..

@tine; druk dagje :) :(:)

VHU lekker gemend met Ollie :) Fijn dat je verschil voelt na de osteo!! :)

Vandaag gewerkt. Intussen heeft mijn broer mijn auto gedaan. Nieuwe filters/vloeistoffen en een nieuwe distributieriem.
En ik blijk al euh.. een hele tijd een lek in mijn rembekrachtiging te hebben :') Best ernstig dat niemand dat verder ooit gezien heeft, maargoed, het is nu gefikst met tape, en er komt een nieuwe slang op :))

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 22:06

Super gedaan van jullie Tine +:)+ Veel succes morgen!

Denk dat ik osteo gewoon standaard 2x per jaar ga inplannen. Pony is er echt van opgeknapt en vooral bij haar hoofd... staat rustiger aan halster stil, kan nu dus ook aan haar oren zitten en ze is veel rustiger in haar mond. Grappige is dat ik niet daarvoor osteo had ingeschakeld maar voor dat ze rechts slecht wilde buigen. Dat gaat nu veel beter, natuurlijk snapt ze het soms nog niet zo, maar ze kan het nu wel, ze kon het eerst gewoon nauwelijks.

Jeetje die auto van jou Aks :oo

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 22:11

ja.. die auto van mij _O-
Lachen he :))

Broerlief ''heu, moet jij niet vreselijk hard op je rempedaal stampen?''
:)) Nja, dat wel, maargoed, vergelijk natuurlijk met razendluxe volvo's...
''nee zus, is niet normaal kijk maar *steekt pink in gat in slang*''
:wow:

2x per jaar osteo ga ik niet redden, maar volgend jaar doe ik weer gezellig met je mee O:) :))
Mijn ''probleem'' met Dids if nog niet helemaal opgelost overigens. Maar ik denk dat het bij hem een restje ''dat dééd zeer'' is ..

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 22:24

Als ik niemand vind op stal of jij kunt niet meedoen heb ik gelukkig nog een pony staan :) ben echt om hoor. Liet vroeger mijn paarden waar ik wedstrijden mee reed een keer per jaar of als het vaker nodig was controleren en behandelen door Eric Laarakkers (en ook twee keer bij Steffi vd Laarse geweest), maar dat is zo'n gedoe, moet je helemaal heen en hij behandelt nu zelf eigenlijk nog maar nauwelijks. Als ik zie hoe 'jouw' osteo Ollie heeft behandeld en hoe ze reageert, mag hij vaker langskomen.
Voor de meelezers, hij geeft ook cranio, denk dat dat juist zo geholpen heeft bij haar hoofd.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 00:09

Weinig te melden eigenlijk, lees wel mee hoor.
Slaap lekker!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 06:46

Goedemorgen. Wij vertrekken zo richting Roden. Hopen dat het niet te hard gaat waaien en regenen. Iedereen een fijne dag.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 08:11

Succes tine! Fijne dag allemaal

Hier gaat janouk bij begin seizoen en eind seizoen naar steffie voor algemeen onderhoud ;)
Ik zelf ook 2x per jaar naar osteo, werkt super

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 08:27

goedemorgen allemaal.
Fijne zondag toegewenst.
het is hier nog droog, maar waait al flink.

Tine veel plezier en zet h'm op, ik hoop dat je het redelijk droog houd.

ik ga straks steppen met de hondjes...

Wat leuk, nouvel staat met haar Ferro in de uitgelicht !!

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 10:08

Royaltjuh, hihi ja dat dacht ik al dat je er mee wilde gaan mennen, lag ook wel voor de hand eigenlijk,maar ja je weet het niet he ?

Bianca, wat balen van Eagle zeg. :(:) Vreemd dat er niks te vinden is,misschien doet rust hem idd wel goed.

Maaike, ah op die manier,ik snap m, ja dan is de keuze snel gemaakt om dat te laten doen idd. ;)
Lekker gereden dus gisteren :# En met Hero getutteld, fijn is dat he? :)
En ik zweer ook bij de osteo hoor ;)

PeerAppel, Ja 100 % shet, opa is een shet in Engeland en die is Appaloosa.
Vader is zwart,moeder vos. Toch heeft Asterix zomers witte stipjes door zn haar heen,wat toch weg komt uit de appaloosa kant gok ik ;)

Tine, succes vandaag ! En gefeliciteerd met gisteren ! Netjes gedaan voor zowel jou als je zoontje

Aks haar broer heeft haar auto gedaan. Fijn dat je iemand hebt die dat kan doen.
En schrikken van je rembekrachtiging.

Hebben jullie gisteren ook naar Pau gekeken via i-net? De NL-ers doen goed hun best daar he ?
Vandaag de vaardigheid nog,aangezien ik nog niet fit ben,kan ik mooi meekijken :j

Fijne dag allemaal !

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 10:30

stepze straks biancacoo!!

Hier geen volgen van wedstrijden :o

Ik ga zo naar stal, dochter van stalhouder gaat mee op de wagen :) Hoop dat Dids zich gedraagt, het waait hier ook best wel :)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 10:55

Toch maar besloten om 3 voor de kar te zetten....tempo iets lager, maar ging erg goed !
mooi in het bos zeg !!

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 12:08

Ik zit ook zoveel mogelijk Pau mee te kijken. Melanie ging vandaag als een speer, en Els een prachtige bronzen plek op haar eerste WK *\o/*

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 12:52

Jaa goed gedaan he ? *\o/*

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 13:15

Sorry, weer een egopost ( ik maak het later vandaag nog wel goed hoor)
Om kwart over 6 van huis gereden, omdat we ook nog om moesten rijden, maar viel mee (weg was natuurlijk ook heerlijk leeg), dus we kwamen om kwart over 7 al aan in Roden. Ben zoooo trots op die gekke pony. Weer was hij niet bang, en deze keer 2x foutloos parcours. De bodem was minder zwaar dus het tempo ging ook al beter. Zelfs in hindernis 5 iets te hard, waardoor we langere lijn moesten nemen.
Nu snel naar bed, vanmiddag de grote nog even longeren, de buurman nog helpen met omgewaaide boom en dan nog de wedstrijd van volgende week verder voorbereiden. Hoef me komende week niet te vervelen

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 14:22

Super Tine !! +:)+ Goed gedaan hoor !

Ewoud Boom is net wereldkampioen geworden, 2 span pony's *\o/*
En wat was het spannend !! :=

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 15:02

Gelukkig niet al te veel gekletst :D , wat balen, Biancao, arme Eagle :(:) , super Tine voor zowel jou als zoonlief *\o/* , vhu nog helemaal in d'r sas met vader en zoon, Bicci gaat de molen in :(:) , verder beterschap voor eenieder die het nodig heeft, KimD heeft zich gemeld, lastig is dat bij die kleintjes, hoop dat het meevalt, ken helaas alleen echt serieuze gevallen en heb geen ervaring met tandem, je woont wel bij mij in de buurt, trouwens :D .
Royal, heb je al een ruitertje op het oog? Dat is hier wel lastig, al wil ik Romeo klaar gaan laten maken ohz voor dochterlief.

Gisteren naar Phantasialand geweest, vriendinnetje mee voor dochter, dus dat was gezellig.
Hier flink wat wind, we wilden eigenlijk gaan buitenrijden, helaas heeft manlief vandaag geen tijd om met ons naar de vereniging te rijden, dus ben bang dat ze vrij krijgen :') .

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 15:05

Paardjes bij avaluna vrij..

Ik ben lekker naar stal geweest, Dids ingespannen, het zonnetje scheen hier nog, wel wat wind. Dids deed het zo goed, lekker draven, lekker doorsjouwen door plassen en blubber. :+: Lief met paarden passeren. Top! :)
Zelfs nog heel dicht (2 auto''s kunnen daar niet langs elkaar) langs een aantal motoren gegaan. Die kwamen tegemoet. Hij keek wel, maar stapte dapper door :):) :+: :):) Zo trots! :+:

Waarom moet ik me dan toch altijd overal druk om maken :+

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 15:25

Aks..topper dat paard van jou !!!
Ava, phantasialand, geweldig lijkt me dat..
Tine, goed gedaan !!
WK mis ik alles dit jaar...is voor het eerst...andere jaren trouw gekeken...mis het eerlijk gezegd nu niet.. Y;( zou ik alleen de paardjes maar gaan missen..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 15:25

AKs: goed gedaan hoor!!! (ik ben ook zo'n muts die zich overal druk om maakt, dus heel herkenbaar haha) en fijn zo'n broer. Wel schrikken van je remmen zeg...
Avaluna: lekker op pad geweest en paardjes vrij
Obelix: ik las het net. Wat goed. NL doet het echt super in Pau!
Bianca: lekker getraind met de honden. Mag je het bos dan al in? Is dat alweer veilig. Hier nog waarschuwingen dat het nog niet verantwoord is. LIjkt me ook wel logisch. Zo snel kunnen ze niet een heel bos controleren na afgelopen maandag.

Nou, ik ga eens paarden vangen en longeren. Heb geen zin, want erg moe, maar ja, moet toch maar even.

Heb nog een filmpje van het springen, maar weet nog niet hoe ik dat hier moet gaan krijgen.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 15:31

filmpje kan je via facebook uploaden vaak :)
succes met paarden vangen
Heel fijn inderdaad zo''n broer :j Hij heeft als het goed is ook nog een set winterwielen voor me geregeld :) Mijn zomerbanden zijn best wel gesleten, kan nog, maar in de winter is dat niet heel verstandig.. Dus daarom nu maar de keuze op een set winterwielen :) Dan kan ik met mijn zomerbanden ook nog heel de zomer toe :)

een :(:) voor biancacoo :)

En ik heb een fototopicje gemaakt van dids :)
[ITP] Cadeautje uitgepakt, eindelijk eczeemjurk uit!
Gewoon, omdat ik zo vreselijk trots ben op dat mormeltje

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 16:40

Tine..ik was dinsdagochtend meteen na de storm al weer in het bos..geen moment bij stil gestaan dat er een boom op mijn kop kon vallen....want..dat kan altijd..ook als het niet gestormd heeft..
maar geef toe..het risico is groter, dus..ja ik ben gewoon het bos in geweest, er liggen veel bomen..een aantal kan ik goed omheen..een aantal paden moet ik ontwijken door valgevaar van bomen..en een aantal zijn al gezaagd.

nog vergeten, je auto weer in orde ! goed bezig !
even topicje van did's bekijken !!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 17:38

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 17:52

Topprestatie van Nederlandse Team *\o/* *\o/*