Janoek: Goed gedaan! Wist alleen niet wie je was. We hebben je vast zien rijden.
Bij die wagen hebben wij ook een hele poos gekeken. Kwam er nog een vrouwtje naar ons toe.
Toen we klaar waren met het laatste span, bleek ‘ie al verkocht te zijn. *leest verder*
MEEN JE NIET…
hebben jullie hem gekocht? Wauw.. wij zijn jaloers!
Haha.Gem heeft lekker getraind!
Bicci, succes bij de HA.
Gisteren was een erg leuke dag, maar erg druk. Hebben eerst Henkie en Sjors ingespannen. En die liepen echt heel fijn. Snelheid is er wel, alleen moet het nog meer gaan spannen. Dat merken we nu steeds iets meer. Kleine Henkie leert het wel. Met dubbelspan zijn we dan ook 1e geworden.
Daarna hebben we Bart voor de wagen gezet. Die liep ook goed en galoppeerde mooi door. Normaal kakt ‘ie halfin een beetje in, maar hij was gisteren goed voorwaarts. Met enkelspan paard zijn we 2e geworden. En op het end moest ik zelf nog even met Peppie. Die had er zin in. Beide rondjes super snel en foutloos. Werden helemaal enthousiast en fanatiek door het publiek, haha. Met de pony zijn we ook 2e geworden. Dus al met al een heel geslaagde dag! Nog mensen uit het topic die volgende week naar Laag-Soeren gaan?
.
.
) soms twijfelde ze even maar met kom, kom ging ze er zo keurig langs. Veel tussendoor gestapt (ze staat niet op ijzers steeds draven is wel wat heftig dan) en haar goed laten kijken. Nog langs weliswaar stilstaande maar toch grote vrachtwagen geloodst
)
.
maar nu heeft ze dat geen enkele keer gedaan
. Ik hou het dus kort en beperk me tot modtaken en bijlezen, tot lapje het weer wil doen
.
En mijn haar is heel zwaar en groeit snel. Daarom is een kort kapsel wat lastig, moet ik heel vaak naar de kapper (waar ik dan dus weer geen tijd voor heb, dus het wordt weer lang in een staart)
: vanmorgen om 6 uur uit bed, vanmiddag half 2 aangekomen en horen we dat we vanavond om 11 uur gaan beginnen met lossen, non stop tot morgenmiddag 1 uur..... dat wordt geen lekker nachtje
die bedoel ik