en daar zijn we weer
Ben nog niet bijgelezen jeetje mina wat een pagina's
We zijn eerder terug, want onze vakantie is werkelijk TOTAAL verregend
Gelukkig bleven we het wel gezellig vinden, het was gewoon te bizar, was net of de regen maar achter ons aan bleef trekken
maar moet eerlijk zeggen dat onze vakantie zelden zo'n hoog museum / kasteel / lekker eten en drinken (op zich niet verkeerd, je moet toch wat
) heeft gehad en zelden zo kort heeft geduurd
Gisteren ging het ergens halverwege onze terugtocht weer enorm stortregenen (we wilden eigenlijk nog op een andere plek blijven) dat we gewoon maar zijn doorgereden in de stromende regen totdat we eindelijk thuis waren, wat heerlijk dan weer je huis, je bedje, je laptopje
Nu zo de zooi opruimen, tent uithangen, kleren in de was etc etc...
maar eerst 
**edit**
Citaat:
Trouwens nog even een tip voor iedereen die het paard niet verzekert heeft en een eventueel groot bedrag niet kan betalen laat je paard verzekeren.
Ik had mijn paarden eigenlijk ook nooit verzekerd, of heel beperkt maar dan vooral voor de WA en dood door koliek e.d., dus alleen voor dood, of via zo'n onderlinge verzekering. Rizanta was al allrisk zeg maar verzekerd, heb dat toen overgenomen (wel bedrag toen verlaagd.... vond de premie nogal hoog...).
Wat was ik 'blij' (klinkt raar onder die omstandigheden) dat ik toen Rizanta zo slecht stond geen seconde hoefde na te denken dat ze naar Utrecht moest.
Heb even afhandeling van verzekering afgewacht, maar die was prima.
Dus komende week bel ik met verzekering en gaat Bente er ook weer in. Gewoon voor alles. Het gaat mij niet zozeer om het bedrag dat je terugkrijgt als je paard overlijdt (als ik een paard als Rizanta terug zou willen kopen kwam ik er met haar bedrag echt niet) maar wel om de dekking bij koliek, grote verwondingen, ook diefstal e.d. Ik zat/zit bij Equinerisk.
Rizanta woog trouwens 'maar' tussen 500 / 550 kg, volgens opgave Utrecht. Dat vind ik weinig voor zo'n groot paard. Kan ook reden zijn geweest dat DA haar gewoon veel zwaarder heeft ingeschat (peerd van 1.75!) / waardoor het mis is gegaan. Wel weer zo'n moment die laatste rekeningen van haar van Utrecht en de DA die die avond bij stal is geweest
heb met de vakantie ook vaak aan haar gedacht en regelmatig naar stal ge-SMS-t om te vragen of het goed ging met Bente en Snuit. Deed ik anders nooit. Liet de boel goed verzorgd achter en had altijd zoiets van geen bericht - goed bericht... Wat dat betreft is er echt wat veranderd.
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 08-08-11 11:51, in het totaal 2 keer bewerkt