mijn gedachte lanouska...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wat een ongelooflijk mooi plaatje om te zien. Wie had gedacht dat dat zo snel weer zo goed zou gaan. Heerlijk. En de voetjes gaan dus ook wel heel snel met herstellen.
(stiekum zou ik het natuurlijk wel heel supergaaf vinden om kampioen te worden, maar ja, dat wil natuurlijk iedereen wel
.)
Fifi lekker aan het werk over de rug
Ze geniet er zichtbaar van
heb te weinig gedaan de afgelopen maanden en we zijn nog niet op niveau

Maar dat komt nog wel goed
Hij wilde niet stilstaan. We hadden hem en zijn 2 vriendinnetjes tegelijk uit de wei gehaald. En hij moest bij de bak blijven staan terwijl wij die andere 2 terugbrachten. Daar was meneer niet van gediend
Dus hij stond ordinair te kwalleballen 

Wat geweldig Nouvel, Fief aan de longe, wauw, tjee *slik*
Hoera!
voor Fifi, dat lijkt super te gaan!
Veel water, veel wind en niet echt warme temperaturen waren de oorzaak... Ik heb heel veel blauwe plekken van tijdens de spelletjes en ik heb ontzettend veel spierpijn! Ik wist niet dat ik zo veel spieren had

Zou het wel goed gaan met de stopwatch om tijden te meten... Maar gelukkig kon je ze overtuigen van de juiste proef

maar moet eerlijk zeggen dat onze vakantie zelden zo'n hoog museum / kasteel / lekker eten en drinken (op zich niet verkeerd, je moet toch wat
) heeft gehad en zelden zo kort heeft geduurd

Citaat:Trouwens nog even een tip voor iedereen die het paard niet verzekert heeft en een eventueel groot bedrag niet kan betalen laat je paard verzekeren.
heb met de vakantie ook vaak aan haar gedacht en regelmatig naar stal ge-SMS-t om te vragen of het goed ging met Bente en Snuit. Deed ik anders nooit. Liet de boel goed verzorgd achter en had altijd zoiets van geen bericht - goed bericht... Wat dat betreft is er echt wat veranderd.
. Weet niet of jullie mij nog kennen
. Jullie gaan echt super snel, ik hou het niet bij
, maar wil het wel weer proberen
...
.
. Ik wil eigenlijk een marathonwagen maar wel 1 waar in ook nog met mensen het bos in kan gaan
. Hebben jullie een idee voor mij? Weten jullie misschien ook waar je een goede 2e hands kar kan kopen? Ik wil eigenlijk alles nieuw, maar mij is aangeraden om eerst voor een 2e hands te gaan
.

wat Dennis zegt je ziet langzamerhand de 'oude' Fief weer verschijnen
.
. Maar die boom ging niet opzij?
.
.
!
.
.
.
.
.