Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lekker goedkoop.
Marjo2009 schreef:Hier de hele dag weidegang. ca 1 hectare voor 2 pony's dus ruimte genoeg.
Krachtvoer 1 is met pensioen, krijgt seniorenvoer...lekker slobberen.
1 volwassen shet, die krijgt af en toe een stukje van die koek van pavo.
1 jaarlingshethengst veulen, ook af en toe een stukje koek, en hand veulenbrok.
1 werkende C-pony, die krijgt 2x p.week 200 gr. Pavo nature's best.
Meer niet, anders schuurt ze haar hele staart kapot......![]()
Verder nog 2x per dag hooi.
daar schuurt die van mij namelijk haar hele staart van stuk

Evelli schreef:Marjo2009 schreef:Hier de hele dag weidegang. ca 1 hectare voor 2 pony's dus ruimte genoeg.
Krachtvoer 1 is met pensioen, krijgt seniorenvoer...lekker slobberen.
1 volwassen shet, die krijgt af en toe een stukje van die koek van pavo.
1 jaarlingshethengst veulen, ook af en toe een stukje koek, en hand veulenbrok.
1 werkende C-pony, die krijgt 2x p.week 200 gr. Pavo nature's best.
Meer niet, anders schuurt ze haar hele staart kapot......![]()
Verder nog 2x per dag hooi.
Dan moet je eens stoppen met het voeren van pavokoekendaar schuurt die van mij namelijk haar hele staart van stuk
ze gaan van alle producten jeuken.
kom daar toch regelmatig. Lotje krijgt alleen Force bijgevoerd.

Die springcarriere komt wel in een volgend leven.
)
Ze leven zeer gezond op kuil/hooi/compactgras en soms wat luzerne. Plus brood/wortels/voederbiet als tractatie. En dus zo af en toe handje bix
kan ik mezelf wel wat doen maar het heeft gewoon tijd nodig om mijn eigen stijl weer terug te vinden en af te stemmen op Rizanta.
, toen ze een paar keer een sprintje wilde trekken was ik haar voor, kon het overnemen en haar eruit rijden en weer goed terug en daarna weer naar voren. Dus dat het mijn sprintje was. En daar was ik zo naar opzoek want die sprintjes van haar daar kon ik nog even niets mee en werd ik dus een beetje twijfelachtig van. En dat moet je dan dus juist niet doen. Maar ja, weten en doen is soms twee he. Maar vandaag was het een
Daarna nog even wat uitgestapt langs de weg. Ze heeft lekkere bak slobber gehad. En ze krijgt nu trouwens drie keer per dag portie kuil, gewoon als ze uit de paddock krijgt ligt er een stapel voor haar klaar. Misschien is het niet zo maar ik vond dat ze er vandaag al voller uitzag.