Ze zitten prima, was bang dat ze achter te klein zouden zijn, maar had ze zelfs zo los gedaan dat de beschermer verschoof. Dus toch maar iets strakker gedaan en zo zitten ze prima

En ze matchen nog leuk bij zn nieuwe halstertje ook!

Vandaag hebben we ons stapritje wat we gisteren van plan waren maar gereden. Sun was wel errug fris, en we hebben een nieuwe kaboutersoort: Sneeuwhoopkabouters!
Gevaarlijker dan de gewone kabouter, omdat deze achter de sneeuwhoop vandaan springen als het paard op een gladde weg loopt. *zucht*
In het parkje mocht hij dan even de kabouterstress eruit lopen. Hij ging als een pijl uit een boog, oortjes erop en gaaaaan!
Zo, nu gauw even douchen, omkleden, haar fohnen (dan lijkt het nog wat... je haar wordt er niet beter op als je het altijd onder een pet stouwt!) zorgen dat er voldoende koffie en -koek in huis is, want zometeen komen broer-lief en zn vriendin.

Groetjes, Lacuna
ze geniet van haar pensioen, ze is nu al 20 heb haar van haar 2e tot 8e gehad. Als ze in de wei liep ging ze uit zichzelf uitgestrekte draf en galopchangementen doen
wij hebben maar een klein stukje land en ik wilde heel graag nog iets erbij zodat ik ons weitje af en toe even een paar weken 'rust' kan geven. Moet alleen nog uit zien te vogelen of ik er een schuilplek kan maken / een oude trailer neer mag zeggen (kunnen ze ook bij schuilen en kan ik dan wat spullen in doen, altijd handig.). 
Je krijgt het dus door het insnuiven van poep van een zieke kat. Helaas vorkom je het niet als je in een dierenhotel werkt, en dus ook de kattenbakken moet verschonen. Ik heb helaas ook last van de bijwerkingen..
Ik wist dat zwangere vrouwen geen kattenbakken mogen verschonen, omdat dat kwaad kan voor het kindje. Maar waarom precies wist ik niet. Ik wist trouwens ook niet dat het ook kwaad kan voor gewone (niet-zwangere) mensen...