[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 18:12

lijkt me gaaf dat architectenmuseum !! leuk dat het een herkenbare tentoonstelling was !!
haha..wat een geluid he ?!....totaal met 17 hondjes vandaag..was erg leuk !!

MCSchout

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 11:20

@VanHuisuit, ik zit in Gelderland. :) Van oorsprong Brabander maar voor de studie verhuist, hier een vriend gevonden en maar met zijn tweetjes blijven hangen. :+

Haha die oliebollen race van happytime klinkt erg leuk. :D

Biancacoo, wow gaaf zeg om zo rond te crossen met de honden. En met 17 honden op pad! :):) Dat is een hoop! Of valt dat wel mee (ben absoluut geen kenner)?

Zelf met Joy weer een nieuwe stap gezet: we hebben voor het eerst gemend met een andere aanspanning in de bak. En dat ging erg goed, anderhalve week geleden ook geprobeerd maar toen spande ze te veel. Nu was er niks aan de hand en hebben we lekker rond gehobbeld. *\o/* Dit betekend dat we vanaf nu met de menlessen van de vereniging mee kunnen doen!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 13:49

Wil jullie allemaal alvast een heel fijne jaarwisseling wensen en voor 2015 niets dan goeds!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 14:08

Hallo allemaal..

Jij ook Avaluna...ik wens dat je voorspoedig wat stapjes herstel kunt zien nu...alleen nog maar bergopwaarts, hoop ik voor je !!!!

Voor iedereen :
Fijne jaarwisseling alvast en hoop dat 2015 jullie brengt...wat 2014 vergeten is.....

MC..ik train met mijn eigen 5 honden, mijn collega traint met 12 honden ..ik vind dat persoonlijk...heel veel..haha...maar een schitterend gezicht om te zien..en erg leuk om mee te maken, en leerzaam om te zien hoe hij met zo'n groot team werkt, maar vind zelf 5 meer dan genoeg.. 8-)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 16:03

Ook namens mij voor iedereen de allerbeste wensen voor 2015. Voor mezelf hoop ik dat 2015 een beter, gelukkiger en gezonder jaar wordt dan 2014, want we hebben toch best veel narigheid gehad of hebben het nog.

Mocht je vuurwerk afsteken, wees dan voorzichtig.

Vanmorgen heeft zoonlief nog op beide ponys gereden, die zich heerlijk relaxed niets aan trekken van alle knallende carbidbussen en andere ellende. Ze blijven vannacht ook gewoon buiten. <3

Zometeen voorbereidend werk voor het gourmetten van vanavond. Zin in!!

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 16:34

oliebollenrace was super leuk en gezellig echt een aanrader voor elke vereniging om de sfeer erin te houden,me rot gelachen om vliegende oliebollen,hollende grooms omdat de koetsiers al eerder vertrokken waren dan de oliebol op de lepel _O- wij hebben de oliebollen gruwelijk misbruikt! _/-\o_
en knappe prins van paul...voor het eerst in een binnenbak en dan allemaal boompjes erin met harde muziek....wat was hij braaf!
voor iedereen een mooi uiteinde en een super goed sportief 2015! *\%/* :#

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 17:01

Het was inderdaad een hele happening! {:)
Wat waren de mannen en vrouwen fanatiek. Rollende grooms en oliebollen.

Prins deed het echt supergoed: met de muziek en hij had pas recent leren galopperen voor de koets. Mooie oefening: halthouden, oliebol pakken, weggalopperen, halthouden, oliebol in de bak en weer weggalopperen. Dat 5 x haha Hij heeft wat om over na te denken.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 17:02

Hahaha was vast leuk *\o/* Janouk is vast boos dat Prins mee mocht met de oliebollen ipv zijzelf :')

MC paardtechnisch gezien de betere kant van Nederland, wij wonen in Rotterdam totaal paardonvriendelijk gebied :+ knap hoor dat paardje het niet eng vond nog een aanspanning erbij. En leuk dat je kunt gaan lessen.

Vandaag alle drie gelongeerd zodat ze hun energie wat kwijt konden. En daarna maar met wat valeriaan door het voer op stal gezet. Hero en Ber zijn heel rustig maar Ollie is echt heel onrustig. Hoop dat de valeriaan helpt en dat ze zich er maar aan overgeeft dat ik morgen niet een stuk dier uit de box haal... Hero liep nu gelukkig weer behoorlijk normaal aan de longe sinds zijn rare gedoe. Nog maar heel voorzichtig sukkeldrafje steeds maar goed het gaat weer de goede kant op.

Wiske hier ook helemaal van slag ... ook maar aan de valeriaan, die ligt nu te dutten in haar mandje. Was echt zielig, steeds hijgen en trillen.... en het is nu nog maar 16.00 uur ... -O-

Gezellig gourmetten :Y) hier soep, pizza'tjes en heel veel oliebollen en appelflappen :Y) plus champagne :+

Iedereen ook van onze kant een heel fijn, gezond, sportief en gelukkig 2015, plus wat Biancacoo zo mooi zegt, dat het je brengt wat 2014 vergeten is :)

baudyh

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 01:32

Iedereen de beste wensen voor 2015. Liefs van mij.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 03:38

Prachtig 2015 gewenst voor jullie allemaal!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 08:56

De beste wensen allemaal !!
Ik hoop dat jullie allemaal veilig de jaarwisseling doorgekomen zijn.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-15 09:04

Goedemorgen.

ook van hier uit de beste wensen.
dat het een gezond, gelukkig en sportief 2015 mag worden..

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 11:27

iedereen een goed nieuwjaar +:)+ en Jenkins gaat het nieuwe jaar in met haar nieuwe wagen FOTO!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 11:43

Ik ben het jaar begonnen..in het bos..heerlijk getraind met de honden !! top !! zon zien opkomen, en wat een rust...reeën, en eekhoorns, en roofvogels..geweldig mooi !!

Fijne dag vandaag.

MCSchout

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 13:09

Iedereen een fijn en gezond 2015 toegewenst! Ik heb onwijs veel zin in dit jaar!

Vanochtend vroeg gelijk op de fiets naar stal (normaal de auto dus maar gelijk met goede voornemens begonnen :P). Oh echt lekker! Heerlijk uitgestorven was het hier. :D

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 18:11

Allemaal een goed 2015. Hopelijk iedereen goed de vuurwerkellende doorgekomen.

MC: al begonnen met goede voornemens +:)+
Bianca: heerlijk getraind met de honden met prachtige uitzichten

Vanmiddag met zoonlief een "buitenritje" gemaakt met Rembrand en Amerigo. Ik had al een week niet gereden door de griep, maar Rembrand heeft blijkbaar ook goede voornemens, want hij gedroeg zich keurig ;) Sam krijgt een vrije dag, zoonlief had geen zin om er 2 te rijden. Dat hoeft van ons ook niet, alleen als hij dat zelf wil (of als hij met 2 les/wedstrijd heeft). Hij mocht zelf kiezen en koos voor de smurf.

Nou, ik ga maar even lekker bankhangen, ben totaal gesloopt want lag pas om 2 uur op bed en dat na een week ziek zijn....

Trouwens de paarden om 00.00 uur toch maar binnen gehaald. De buurjongen was blijkbaar bij zijn moeder, want was vuurwerk aan het afsteken. Dat was wel erg dichtbij de wei, daar had ik niet op gerekend. Ze waren niet in paniek, maar wel onrustig. Dus geen risico genomen en ze naar stal gebracht.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 19:00

beterschap tine,hier nog 1 die niet zo fit is(ik zal me wel weer te druk hebben gemaakt deze maand pff)
mc heeft al haar voornemens waar gemaakt :j
de hussen hebben een rustige ochtendrit gehad,gaaf zoveel dieren te zien ipv mensen!
hier mijn 1ste mijlpaal in 2015.....ik kon me zowaar digitaal inschrijven voor een KNHS-wedstrijd! *\o/* dat is me in 2014 nog nooit ^) gelukt(op onze minimarathon na dan) +:)+

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 23:57

Iedereen de beste wensen voor 2015!

Hier hebben we alles overleefd, Ollie en Wiske zijn weer rustig, vandaag op bezoek geweest bij vrienden in het oosten des lands oftewel nu :O :z :wave:

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 10:25

Iedereen een gezellig, gezond en succesvol 2015 toegewenst! *\o/*

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 18:38

Vandaag was uit-raas-dag bij de pony's zo die waren echt helemaal fris <<) *\%/* :))
Het waaide bij ons heel hard en het was behoorlijk koud dus ja :+
Hoop dat ik morgen eindelijk weer een ritje kan doen want ben het gelongeer onderhand wel beu, deze week 3x alles gelongeerd, moet niet gekker worden :O

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 08:33

Goedemorgen
Al om 5 uur wakker.
Allemaal bijgekomen van de feestdagen...?

Hoop dat iedereen het mennen weer op kan gaan pakken de temperatuur blijft aardig goed geloof ik.

Baudyh beetje bijgekomen na de lange werkdagen ?
En ipsilonka? Al iets rustiger..? En hoe gaat het met beide dames..gaat het al iets beter met de nieuwe merrie...ben haar naam kwijt sorry...

Sonjim.hoe gaat het..kun je beetje balans vinden samen met jullie zoontje
Tine. Paardjes toch binnen met oud en nieuw. Ook wel fijn als ze paniekerig worden..heb je niets aan.
Hier naast ons huis is een weide met 2 paarden die waren helemaal in paniek...stom want er is gewoon een stal.....maar daar konden ze niet in.gelukkig is alles goed gegaan. Maar ik zou ze hier niet buiten laten staan..
Vhu een lange autorit gehad. Vandaag hopelijk buiten rijden.

Voor wie ik vergeten ben...sorry...

Tot later..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 10:18

Goedemorgen

Bianca: weer op pad met de honden?
Verder sluit ik me even bij je vragen aan ;-)

Zometeen met Rembrand "buitenritje" maken. Dan sinds tijdens weer eens mennen met Amerigo, hoop dat hij nog weet hoe het moet, zoonlief moet ook even, want hij heeft volgend weekend ook wedstrijd. En dan mag hij nog springen met Sam.

Fijne dag allemaal

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 14:24

Nou he he niet gelongeerd maar heerlijk ritje gedaan met beide dames :D
Heeft iemand nog een tip voor dichtzittende oren? Heb gisteren stom genoeg zonder muts op in de wind en kou staan longeren en jawel werd vanochtend soort van doof wakker (wel lekker rustig :P ).

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 16:25

Iedereen gelukkig nieuwjaar.
Biancavoo balans is momenteel bij de pony s het hoognodige doen en verder alle tijd thuis besteden.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:12

Sonjim...druk met je manneke....komt wel weer dat je meer tijd voor de ponneke's krijgt !!
Vhu..doooooof...waardeloos..geen tip's helaas.....volgende keer zo'n helmmutsje onder je veiligheidshelm..? die kunnen net over je oren....van hardlopers en wielrenners enzo..zulke mutsjes....zijn heel dun maar vaak winddicht..

Hier vanmorgen heerlijk getraind idd met de hondjes.....superfijn...alleen zoontje nu wat grieperig..niet leuk !