Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tine10 schreef:Nou ja, zeg. Weer een heel verhaal getypt en geplaatst en WEER is het niet terug te vinden.
GRRRRRRRRRRRRRr
Hier was het gras op het moment dat anderen gingen hooien nog niet ver genoeg. Ik wil graag uitgebloeid gras. Maar ja, nu mag het wel en kan het voorlopig nog niet.
Aks: hier ook een lijstjes freak. Heerlijk als je dingen kunt afstrepen![]()
Onderhoudsman kwam hier aan toen ik Rembrand aan het uitstappen was, perfecte timing dus. Heb Amerigo ook al laten zweten, dus ik breng ze zo weer naar de wei. Thabor mag vanavond mee naar les.
Nog een vraagje aan jullie: Rembrand heeft een heel gevoelige huid. Daarom loopt hij dus al met een masker met neusflap, anders allemaal korstjes van zonnebrand. Zijn benen zijn momenteel ook een korstenveld. Dacht eerst dat het misschien mok was, maar het zit niet in de holtes, maar juist op hele been. En nu heeft hij vandaag dus ook weer 2 wondjes op zijn hoofd van de kinketting, waardoor ik dus voorlopig weer niet kan trainen. En dat met de kampioenschappen in het vooruitzicht...Ik gebruik al heel lang een kinkettingbeschermer, maar waar dat ding niet zit (bovenaan, vlak bij de haakjes) heeft Rembrand dus 2 wondjes (aan de rechterkant). Ik heb het net maar gewassen met betadineshampoo en er calendula op gedaan. Maar wat zou ik kunnen doen om te voorkomen dat er uberhaupt wondjes ontstaan????? En wat kan ik nu doen om te zorgen dat ik snel weer aan de slag kan gaan? (vrees dat ik geen invloed heb op het weer/de temperatuur, want zweet zal de boel niet bevorderen denk ik)
Waarschijnlijk zullen de plekken bij zijn oksels binnenkort ook wel weer gaan moeilijk doen. Zucht
Maisie schreef:Tine miss is zon riempje wat die heb ik ook bij ferro.
Iemand idee wat wij kunnen gaan doen vandaag.zitten in center parcs vlakbij coevorden.
Lanouska kunnen we bij jou langskomen?:-)
Geen pony nieuws hier want die zie ik dus niet.
avaluna schreef:Wil idd naar iemand op zoek die het zonder/weinig kosten doet, mij wat hier laat en de rest mooi mee neemt, hahaha.
Maaien kan ik zelf, rest niet, maar is zo zonde om het gewoon te laten "vergaan", is nu voor ons het derde jaar en je merkt dat het nu gewoon echt een volle grasmat is, ik gooi er ook genoeg geld aan om het "mooi" te laten zijn. Gewoon nog geen tijd gehad om daar iemand voor te zoeken; die zullen idd zeker te vinden zijn