woon je 4 hoog.. da's mooi want het enige wat hier binnengluurt is een meeuwkijk ik net toch een kerel recht in zijn ogen

glazenwassers op hoogwerkers
maar goed dat mijn haar al gekamd is, anders was ie vast geschrokken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
woon je 4 hoog.. da's mooi want het enige wat hier binnengluurt is een meeuw
glazenwassers op hoogwerkers

gezichten op een dag 

ik kom dat vliegtuig nooit uit!*
) en dat met al die wedstrijdstress... ouderavonden die voortgezet worden in de kroeg en Tallechie heeft weer op veale gereden en Rembrandt en tine moeten dinsdag weer aan de bak
), nam er een voor zijn rekening van het hele jaar, en wij hebben er nog al wat want zoon zit op Vrije School, zijn altijd heel veel activiteiten waar ouders voor worden ingezet. Lastige is dat we vrijwel naast de school wonen, dus als je een keer van plan bent over te slaan belt er altijd wel iemand aan zo van, he, is er iets, kom je mee? Leuk, aardig, maar soms ...
en zo naar stal, ff een momentje voor mezelf. Moet nog steeds foto's maken van Rizanta met tweewieler, wil hem verkopen want heb nu toch mijn wagen maar steeds stel ik het uit. Stom want er is wel belangstelling maar dan moet ik wel foto's kunnen laten zien met peerd ervoor. Dus ik ga ook

Maar hij kon ons gelukkig net niet zien liggen... maar was wel ff schrikken haha.
paspoort vandaag evne niet aan denken. Misschien vind je 'm dan opeens...
Lees ook over tekenpen, die neem ik ook maar mee toen ik tum ging halen bij de verkoop zat hij helemaal onder dus verwacht dat hij nu ook wel lekker gevonden wordt.
.. laat ik dan nou net op vakantie zijn

)

ik ga dus maar niet naar den bosch want ik durf niet zo lang niet bij een toilet in de buurt te zijn
Naaltje schreef:
lollige papa heb je
vragen of hij je er dan op tilt?
net boodschappen gedaan, wat een hel! sta je net rommel in je karretje te laden, krijgen je darmen ruzie met je witte boterham zonder smeersel gedipt in tomatensoep..ik ga dus maar niet naar den bosch want ik durf niet zo lang niet bij een toilet in de buurt te zijn
Beetje bouillon en soepstengel ofzo? Tomatensoep lijkt me te gekruid als de boel van binnen in oorlog is. Sterkte ermee. 

wel duur, maar werkt super!