Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

communicatie daar onderling is dus ook geweldig..
.
Ik wou het graag even kwijt en dacht dat dit misschien wel een goede plek was.
niet mijn idee, maar ik verander een naam ook niet snel), schofthoogte +/- 1.36
blijven moeilijke momenten
Had ook net de pech (naja volgens pony's geluk, konden ze legaal uit hun bol gaan) dat de slootkanten werden bijgewerkt met zo'n enorme graver. Moet zo weer even heen om ze weer binnen te zetten. Dan hoop ik dat ik morgen ritje kan doen zonder explosie-gevaar
Bij ons met Rizanta is het nu sinds een paar maanden zo dat ik niet meer iedere dag en verdrietig aan haar denk dat heeft knap lang geduurd (is in juni 2011 overleden).
iedereen al achter de oliebollen en champagne aan
Heb zaterdag al mijn eerste oliebol gehad bij onze voerleverancier, smaakte prima
daarna gaan we aan de boerenkool als afsluiter van het menjaar
zoonlief zegt nu dat hij architect wil worden (wisselt nogal
) dus wie weet stimuleert het om zich ook bezig te houden met huiswerk en vooral dan met wiskunde
. Biancacoo een ervaring / aanvaring met de boswachter gehad. Lastige mensen.
.
en vandaag in Duisburg er een nieuwe op laten zetten. Straks weer naar huis, hopelijk vanavond even naar Moos. Anders morgenochtend.
. Hopelijk werkt het weer een beetje mee.
nu bijkomen.
wat ontzettend leuk zeg met zoveel honden op pad
en een slipjacht dat is leuk
heel verantwoord hahaha. Ollie was wat springerig, ik gleed nog net niet als een skiër achter haar aan zeg maar bij het binnenhalen, er wordt al behoorlijk geknald daar kan ze niet zo goed tegen. Gelukkig is het morgen Oud&Nieuw hebben we dat gedoe ook weer gehad. Hero vindt het ook niet zo'n succes maar die blijft goed bij je en Ber is net een politiepaard die is totaal relaxed wat er ook knalt