Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
)
gekke labrador

Maar voordat ie kapot was, heeft hij wel de grootste lol gehad, hahaha.

I like!
Gaat héél moeilijk worden om Beer het verschil te leren tussen Berenspeelgoed en babyspeelgoed, haha. Ik heb al wat knuffels gekregen en die vindt hij ook reuze interessant, vooral de knuffels met een geluidje.
Zelfs de afzuigkap is net uit elkaar gehaald en van binnen gesopt... Gister de wasmachine rubbers grondig geboend... Wat is er met me aan de hand...?
fijn dat je lekker gesprongen hebt!
Biancacoo schreef:Tine gefeliciteerd met je man.
Frensie....kindje op komst, alles moet schoon ! Haha.
Weersverandering....ik moet nog hooien.....jaja...kleine pakjes als het volgende ronde droog is.
Maar 30 graden is me veel te warm.
Ik moet nog aan de zweedse studie vandaag.....en nog veel meer,maar waar begin ik.

Word alleen zo slecht wakker dan...
Ik gebruik al heel lang een kinkettingbeschermer, maar waar dat ding niet zit (bovenaan, vlak bij de haakjes) heeft Rembrand dus 2 wondjes (aan de rechterkant). Ik heb het net maar gewassen met betadineshampoo en er calendula op gedaan. Maar wat zou ik kunnen doen om te voorkomen dat er uberhaupt wondjes ontstaan????? En wat kan ik nu doen om te zorgen dat ik snel weer aan de slag kan gaan? (vrees dat ik geen invloed heb op het weer/de temperatuur, want zweet zal de boel niet bevorderen denk ik)