@ Nouvel: Je zegt dat je zo weinig (of zelfs geen) bospaden hebt, hoe train je dan? Ga je dan draven enz op de verharde weg? Is dat dan een volwaardige training voor Fief? Het is puur uit interesse, ik woon hier tegen een gigantisch bos aan, ik kan hier een 4-daagse houden met 98% boswegen, dus ik kan me niet inbeelden hoe het is om enkel verharde weg en bak te hebben.
@ Bicci: Lekker gereden vandaag met gezelschap van stalgenootje met haar verzorgpaardje. Vanaf maandag een week in de Veluwe! Wat een leuke vooruitzichten!
@ Frensie: Lief van je stalhoudster om je stal uit te mesten! Dat geeft toch wel een beetje verlichting als je het zo druk hebt.
Verstandig om Beer in de bench te zetten, je weet maar nooit… Als hij eens door heeft hoe leuk het is om alles kapot te maken, is het moeilijk om dat weer af te leren. Ook voor Zhazha en Bubbles natuurlijk aangenamer, zo hebben zij voldoende rust als je weg bent.
Jij hebt vandaag trouwens een drukke dag vandaag! Veel succes!
@ Jenkins: Jij ook weer leuk gemend! Je hoeft niet altijd te trainen hé, van zo een hobbelritje kan ik ook wel eens genieten! Dat is trouwens ook goed voor je vertrouwen in het mennen.
@ Biancailona: stuur je je verzorgster hier ook even langs?
De wei mag hier ook uitgemest worden! 
@ Aks: Hier ook plots die nieuwe layout, vind het er maar vreemd uitzien. Maar goed, zal wel wennen zeker?
Vervelend zeg dat je het zo zwaar hebt. Toch maar even rustig aan doen hé? Hopelijk kan de osteo je over 2 weken helpen.
@ Ollie: Veel plezier met je ritje met Bruutje!
@ HT: jammer dat je moet verkopen…
@ Janouk: wat geweldig van je zoon!
Super dat Janouk zo goed luistert naar hem, wel een beetje vervelend voor de vader 
@ VHU: leuk met de paardjes bezig geweest, dat is altijd genieten!
Ik heb gisteren een heel leuk dagje gehad! Een vriend van op de hondenschool vroeg of ik zin had om mee te gaan wandelen. Zijn hond (border collie reu) en Zhora zijn stapelgek van elkaar, werkelijk heerlijk om te zien! We zijn gaan zwemmen met de honden, Zhora heeft echt de tijd van haar leven gehad! Zhora had bang van water, maar doordat de andere hond een grote aanloop nam en zonder zorgen het water in dook, bedacht Zhora zich dat het niet zo erg moet zijn. Zhora ging steeds vlotter het water in 
Na onze wandeling zijn we naar mijn thuis gekomen en zijn we een ritje gaan mennen met Romeo, het baasje van die border collie had dat nog nooit gedaan en wou dat toch graag eens doen. Romeo deed het ongelofelijk goed, hij luisterde perfect. We zijn ongeveer 1,5 weg geweest en Romeo zweette niet eens, terwijl we toch aardige stukken galop hebben gedaan. Ponybeest heeft dus een super conditie!