Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
, zo saai, kan me voorstellen dat je dan wel eens de leidsels vast wilt houden.
. Beterschap voor je zoontje
.
) springen voor de wagen. Je moet bij haar met je hulpen heel precies zijn (is onder het zadel ook zo). Dan geeft ze ook heel veel hoor, zo is het ook wel weer.
dat vindt zelfs mijn instructeur nou die weet denk ik wel waar hij het over heeft
'bij'
).
Wien houdt van chocolademelk... 
Trustuh ladies 
Zal wel lukken denk ik
van worden als mijn beestjes goed in hun velletje zitten... na al het getob van vorige winter hebben we het lek boven...
... ik en nog zeggen Brutus rolt nooit met zijn vlechtjes
Hoe ouder hoe gekker
)...hier kunnen jullie zien hoe ik constant gecorrigeerd werd op de wagen

zoals rollen met vlechtjes
voor SL!
PrinsjeH schreef:Hier verder VI kijken. Wat niet meer leuk is zonder Gijp

Leuk ! Slagroomtaarten mogen bewaard worden hoor tot vrijdag
Nee doe maar niet, ik groei dicht.....
.
..
.
.
. sander_lotte schreef:Mijn oma is de nacht doorgekomen. Ik ben er wel bijna zeker van dat ze het ziekenhuis niet meer uit komt. Als de kleinkinderen bij haar mogen, ga ik straks even naar haar toe en kan ik zelf eens kijken hoe ze eruit ziet.
Ik reageer even niet op de rest, mijn excuses.
sterkte......
, vergeet helemaal te reageren op je puppefoto's
, wat zijn ze al groot, als ik zelf foto's uit die tijd bekijk, dan is het net alsof ze op de ene foto al heel wat zijn, maar er zijn er ook bij waar ze toch ook nog puppedupjes zijn.
. Superleuk zo'n workshop. Ik zag gisteren ook een recept voor appeltaart hier op bokt, ben vanmorgen naar de winkel geweest en wss morgen lekker taart bakken.