[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 17:59

@Frensie....vanuit Voorthuizen in twee uur naar Rotterdam....vrees dat dat niet gaat lukken maar meer dan je best kun je denk ik niet doen? Het is hier net zo erg als gisteren, zelfs midden in de stad dus zie ik amper de tuin van de buren.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 18:00

Frensie: dat klinkt goed, warm bad
Naaltje: echt super dat het nu weer goed ging, lijkt dat het geen vervelende indrukken heeft achtergelaten. Erg fijn.
VHU: ik baal ook niet omdat ik bij zoon moet blijven hoor. Maar ik zag er steeds erg tegenop, eindelijk zie ik het zitten, gaat het trailerladen ook weer goed, en kan ik nog niet. Bovendien heb ik vrijdag mijn eerste springles, had graag nog even eerst een dressuurles met hem gehad.
Doe voorzichtig in de mist!!

Ga nu weer naar mijn pannetjes (aardappels, wortels, schnitzel)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 18:05

Kan ik me voorstellen Tine :j
**geeft zichzelf schop onder de kont en duikt mist & :brr: in **

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 19:05

@VHU: ik bedoelde meer dat ik zoveel foutjes maak die me vergeven worden, dat ze dit bij een ander ook wel vergeven :D .
Met name in tweespan gewoon door het veld of hier langs de rivier lopen ze vanzelf, heb ook niet graag teveel gepruts, maar gewoon de weg volgen en af en toe eens afslaan, heb ik geen problemen mee. Ik vind het zelf vreselijk om mee te rijden op een koets :o , zo saai, kan me voorstellen dat je dan wel eens de leidsels vast wilt houden.

@Tine: dat is ook gewoon hartstikke jammer, snap dat je dan wel even baalt :(:) . Beterschap voor je zoontje :(:) .

@SL: heel, heel veel sterkte en hoe oud ze ook zijn en hoe groot het lijden ook is, dat maakt het verdriet en gemis nu niet minder :(:) :(:)

Biancacoo

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 19:09

Sterkte SL !!! vervelende berichten...

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 19:52

Tass schreef:
Owja Bic rijd ook :)).

Hoe laat? :D. weet nog niet :o

En welke dag :D. zondag :))

Zal ik eens kijken :D.

Ik ga naar stal :wave:

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 20:31

@Biancoo, wat een leuk puppy alarm.. wat zijn je hondjes al gegroeid zeg <3
@Frensie, hopelijk zijn jullie op tijd en dadelijk weer veilig thuis...
@Tine, beterschap voor je zoontje en jammer voor je les.
@Ingrid, en een beetje de dag doorgekomen? Ik kon de gehele dag wel :z

Verders weinig te melden, ga zo even de pony's rondslingeren ~~}>

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 20:38

@Avaluna ik begrijp wat je bedoelt. Bente is zo'n type die je je foutjes dus niet vergeeft ze dan snapt ze het niet of is beledigd en dan gaat ze (steeds hoger met de voor- en achterkant :x ) springen voor de wagen. Je moet bij haar met je hulpen heel precies zijn (is onder het zadel ook zo). Dan geeft ze ook heel veel hoor, zo is het ook wel weer.
En Snuit is gewoon een verhaal apart <<) dat vindt zelfs mijn instructeur nou die weet denk ik wel waar hij het over heeft :+

Zoonlief had al gegeten dus wij hebben lekker biefstukje met gebakken aardappeltjes en spinazie gegeten :9
Colleges goed voorbereid voor morgen dus ik ben (afgezien van nog wat portfolio's 8)7 'bij' :D ).

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 21:13

[quote="Ollie1@Ingrid, en een beetje de dag doorgekomen? Ik kon de gehele dag wel :z
[/quote]

ben moeeeeeeee had die nacht al maar 4 uurtjes geslapen pffffff
ben ook helemaal niet fit; keelpijn, hoofdpijn, warm enzo..... %)

Ben benieuwd of Frensie het gehaald heeft, er stonden door de mist veel meer files dan normaal.........

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 21:18

Sl sterkte.
IM beterschap.
Frensie is het gelukt om op tijd te zijn.
Tine beterschap voor je zoontje en balen van je les, maar wie weet is hij morgen beter en kan je dan lessen.

Dankjewel voor jullie uitleg het probleem was dus dat wien chocolademelk wilde en geen gewone melk, nou snap ik hem.

Mijn pony's vergeven ook veel en luisteren ook erg fijn, zo erg dat ik moet fluisteren waar we heen gaan anders doen ze het al vanzelf. Dus andere mogen best mennen.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 21:35

Bij ons wordt Bente vast ook ooit wel eens wijzer haha....en ik ook :+

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 21:49

:D Wien houdt van chocolademelk... :j

IM en Ollie zijn allebei moeoeoeoe van gisteren :Z Trustuh ladies :Z

Nog geen nieuw bericht van SL, wens haar nogmaals sterkte

Bente moet nog wijzer worden :D Zal wel lukken denk ik

Avaluna en Sonjim durven wel leidsels uit handen te geven...

Hier verder VI kijken. Wat niet meer leuk is zonder Gijp

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 22:01

Hier ook moehoe, dus kruip er zo maar in

Wien houdt van chocolademelk haha. Ik ook, lekker met roomboteramandelstaaf (grrrr ik moet afvallen, moet ik niet dit soort gedachten krijgen, heb vandaag toch al weer teveel gesnoept. Dat is gelijk het nadeel van een dag rustig aan doen. Als ik maar bezig ben, heb ik geen tijd om aan lekkers te denken)

Bente wordt vast nog wel wijzer hoor, ze is nog jong.

Ben ook benieuwd of Frensie het heeft gehaald.

Hier heel vergevingsgezinde paarden gelukkig (maak nog wel eens een foutje, dus da's erg fijn), ook pony ook al is dat een flipkip.

Nou, iedereen een goede nachtrust gewenst en tot morgen.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 22:31

@IM, het zat er wel al een beetje aan te komen de afgelopen week had je al de 1e voortekenen. Doe lekker rustig aan en nog bedankt voor de *-:)
@Frensie, ik hoop inderdaad ook dat het allemaal nog gelukt is :j
@SL, nogmaals sterkte meis in deze moeilijke tijd :(:)

Net de pony's even rondgeslingerd en wat ben ik weer trots op Brutus ... hij zit weer zo lekker in zijn velletje.. blijft lekker doormarcheren en hij is zo soepel momenteel. Ik kan er zo :):) van worden als mijn beestjes goed in hun velletje zitten... na al het getob van vorige winter hebben we het lek boven...
Gisteren heeft hij ons voor vertrek nog even in de maling genomen. Ing en ik gingen even naar binnen om nog een bakkie te nemen/eten en toen we terug kwamen had meneer lekker liggen rollen met zijn net gemaakte vlechtjes en zijn goede reisdekentje in het vlas |o ... ik en nog zeggen Brutus rolt nooit met zijn vlechtjes := Hoe ouder hoe gekker 8-)

Bij deze een paar pic's welke gisteren zijn gemaakt (door mijn SUPERgroom Ingrid :D )...hier kunnen jullie zien hoe ik constant gecorrigeerd werd op de wagen ~~}>

Moet dat nu dat optuigen? ik stond zo lekker in mijn stalletje :z
Afbeelding

Nu moet vrouwtje aan het werk en ze wordt iedere keer gecorrigeerd }:)

Afbeelding

Afbeelding

Niet verkrampen in de nek :=
Afbeelding

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 22:36

gave fotos! :)
en nooit zeggen dat ze iets nooit doen! :P zoals rollen met vlechtjes :P

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 00:30

ollie mooie foto"s brutus is echt <3
lotte: heel veel sterkte met je oma,ook voor de rest van je familie dikke :(:) voor jullie allen

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 08:03

morgen

nogmaals een :(:) voor SL!

Ik mag zo naar school. Er komen kids van de middelbare school ''kijken'' en die moeten begeleid worden.. Nouja ik had die ''inzet voor de school'' studiepunten nog nodig, dus ik vind het best
beetje jammer dat je zo triest vroeg uit je bed moet dan :')
maargoed, ik hoop dat we daar wat te eten krijgen, neem lekker niks mee :P

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 08:50

Mogge, :O

Best redelijk geslapen...

@IngridM, hoe is het nu ? :(:)

Mag nu weer gaan werken vandaag en vanavond hebben we op de zaak 'taarten maken' van de PV.
Ik vind dat taartengefreubel letterlijk en figuurlijk heerlijk :9 ;).

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 09:11

Mogge :O
Lekker geslapen, maar kon niet wakker worden :Z

Zoon is weer fit, dus hij gaat weer lekker naar school en ik heb straks les.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 09:28

Goedemorgen allemaal

We hebben het gehaald gisteren! Makkelijk zelfs. We zijn om kwart over 6 vertrokken en hebben bij Woerden nog even snel gegeten bij de Mac. Waren om 10 voor 8 in Rotterdam. Er stond geen enkele file. Ik denk dat de meeste mensen vroeg vertrokken waren vanuit werk waardoor de files sneller weg waren.

Het was niet super druk bij het condoleren, maarja, oma was al 97, die had al een hoop vrienden en familie verloren.

Tine fijn dat je zoontje weer fit is en je nu lekker kunt rijden.
Mooie foto's van Ollie!
Naaltje veel plezier met de kijkertjes.

Gwin is meer vergevingsgezind dan vroeger. Toen ging ze gewoon in de staak als haar iets niet aanstond. En staken was bij haar of stilstaan, of steigeren. Ben heel blij dat we door die fase heen zijn. Steigeren is wel iets wat ze heel af en toe nog doet in het bos ohz als we het niet met elkaar eens zijn. Dan moet ik haar inhouden en wordt zij heet en soms komt ze dan omhoog. Maar ze is wel voorzichtig met zichzelf dus ben nog nooit bang geweest dat we om zouden klappen.
Voor de wagen vraag ik nog niet veel moeilijke dingen, dus we zijn het meestal met elkaar eens.

Ik ga haar vandaag weer lekker longeren.

Fijne dag allemaal!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 09:31

PrinsjeH schreef:
Hier verder VI kijken. Wat niet meer leuk is zonder Gijp

? Was da ?

Ben heel benieuwd hoe het met de oma van SL is ?
en hoop dat Frensie nog op tijd in Rotjeknor was gisteren ?

Ik ben gelukkig niet ziek geworden maar ben ook niet fit. Nou ja, paracetamolletje erin en we komen de dag weer door..... moet vanmiddag ook werken, die had ik geruild zodat ik vrijdag vrij ben voor iets leuks O:)

Ga zo eerst met Lunie naar de shetties, ga ff fietsen met Diddle en dan heeft Luna ook gelijk haar beweging gehad, 2 vliegen in 1 klap :-)

Zie bekende foto's voorbij komen en Ollie noemt me een supergroom :o :wow:

He dat is nou echt wat voor jou Ol, je workshop vanavond :9 :D Leuk ! Slagroomtaarten mogen bewaard worden hoor tot vrijdag :Y) Nee doe maar niet, ik groei dicht..... :o

Nou iedereen fijne dag, ik ga de shetjes wakker maken :j

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 09:56

Mijn oma is de nacht doorgekomen. Ik ben er wel bijna zeker van dat ze het ziekenhuis niet meer uit komt. Als de kleinkinderen bij haar mogen, ga ik straks even naar haar toe en kan ik zelf eens kijken hoe ze eruit ziet.

Ik reageer even niet op de rest, mijn excuses. Y;(

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 10:05

SL: Heel veel sterkte :(:).

IM: Ja inderdaad _O-..

Ollie: Gave foto's :)).

SL :(:).

Ik ga zo naar Lipica... Hopen dan na 3x aanpassen mijn laarzen goed zijn :').

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 10:23

sander_lotte schreef:
Mijn oma is de nacht doorgekomen. Ik ben er wel bijna zeker van dat ze het ziekenhuis niet meer uit komt. Als de kleinkinderen bij haar mogen, ga ik straks even naar haar toe en kan ik zelf eens kijken hoe ze eruit ziet.

Ik reageer even niet op de rest, mijn excuses. Y;(

:(:) sterkte......

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 11:11

@SL: heel veel sterkte, ik hoop dat je lieve oma vredig heen mag gaan :(:) :(:) :(:)

@Biancao: :o , vergeet helemaal te reageren op je puppefoto's <3 , wat zijn ze al groot, als ik zelf foto's uit die tijd bekijk, dan is het net alsof ze op de ene foto al heel wat zijn, maar er zijn er ook bij waar ze toch ook nog puppedupjes zijn.

@Ollie: Brutus is zo gaaf <3. Superleuk zo'n workshop. Ik zag gisteren ook een recept voor appeltaart hier op bokt, ben vanmorgen naar de winkel geweest en wss morgen lekker taart bakken.

@Tine: kind weer lekker naar school.