ik ben zo blij dat dids weinig op zijn bit gaat trekken.. hoewel hij tegen 't einde van de rit wel steeds vlotter werd..
net gegeten, even wasje ophangen en dan fotos op de pc zetten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

beetje kriskras door 't gebied, haha
tja met die arabieren wilt hij wel
(anders doet hij niet
)
), maar twee bruine minishetlanders.

.. jij had toch een blauwe sulk?
.. hier waren ze ook erg fris (ook de paarden die mee gingen) uiteindelijk zijn er ook een paar terug gegaan naar stal. Vriendin had een hele leuke hond mee genomen een engelse stafford. Die ging op het dijkje even bij mij op de kar vanwege de auto's, wat een lief beest was dat zeg. Ben helemaal weg van dr en het leuke is ze heeft precies de kleuren als mijn paardjes dus ik wilde haar eigelijk niet terug geven
Had meer als 2 weken geleden een mail gestuurd (die bij het knhs vermeld stond) naar de organisator van de wedstrijd op 12 december, steeds niets terug gekregen, wilde onder andere weten hoe ik mij precies kon inschrijven/ had ook al veel info gegeven die ik zeker wist dat hij moest weten en nu is het vol
Vind het erg vervelend als bij de site van het knhs dit vermeld is dat hij degene is waarbij je moet zijn en je niets terug hoort, Had alles hier al geregeld qua vervoer
Ja, toen we Snuit kochten stond hij erop en toen ik hem 2 weken had heb ik er nieuwe onder laten zetten. Ik wist ook niet hoe zijn hoeven zouden zijn en hoe snel de boel zou slijten. Omdat we zoveel / zeg maar vrijwel altijd over de weg moeten. Nu liggen ze er ondertussen 3 maanden onder en de boel is nog niet doorgesleten dus hij is echt zuinig op zijn ijzertjes, als je bedenkt dat we gemiddeld per week zo'n 35 / 40 km over de weg denderen. Nu we de winter tegemoet gaan wil ik ze er eigenlijk af laten halen, ivm vorst / gladheid / sneeuw. Maar ik wacht er zo lang mogelijk meeCitaat:VHU, had jij snuit nou op ijzers staan?

misschien 5 autos tijdens de rit
(als ie maar niet gaat vergeten dat ie verkeersmak is
)
Vervelend van wedstrijd.
we reden voorbij een meisje die met precies dezelfde sulky als die wij dus hebben reed, met een grote maat zwarte shetlander d'rvoor.
naja. Waarom wordt er dan een mail adres bij gezetCitaat:'je denkt toch niet dat ik alle mails ga beantwoorden, heb wel wat anders te doen'
Vreemd hoor.
Daarna wagen op trailer gezet en alles klaargezet voor morgen als we weer gaan oefenen met tweespan