[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Frensie

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 14:20

Hihi, nadat ik Beer net (alweer) zeiknat in onze hottub aantrof (boefje!) had ik zijn schelp maar weer tevoorschijn gehaald (zo'n plastic zandbak in schelpenvorm die je kan afsluiten). Wij gebruiken die als zwembadje voor de honden. Maakt die lomperd zo'n grote sprong erin dat de zijkant helemaal kapot is, loopt al het water eruit. Dus meteen maar een nieuwe gehaald. Vroeg die mevrouw of ik er ook speelzand voor wilde hebben: 'Nee mevrouw het is voor onze honden om in te zwemmen, hihi'.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 14:24

Goeiemiddag op deze warme middag *pufff puff*

@Tine: Opzoek naar een nieuwe groom, op de vereniging niet iemand te vinden die je wil helpen?
@Gem: Oh, niet helemaal in Noord-Nederland..Dan kan ik je helaas niet verder helpen. Je bent altijd een keer welkom om achterop te staan. *\o/*
@Baudy: Ze kijkt wel alsof ze is achtergelaten, hihi
@Aks: Woesshhhh een spook… Leuke Burka heeft ‘ie aan! Succes met je verslag.
@Biancailona: Stoer!!
@Jenkins: Toppers! Heb je topicje net bekeken, super hoor. :D

Hier een heerlijk weekend gehad in Biddinghuizen, tweede plek achter Jans en 2 winstpuntjes erbij.

Gisteren zelf weer gemend met tandem tijdens de vaardigheid van onze competitie en wat een kanonnen zijn het toch. Zit hier nog steeds met een grijns.

Afbeelding

Balletje blijft erop liggen hoor, P. :+

Afbeelding

Vandaag ook een Duitse presentatie gehad en gehaald, dus diploma in the pocket. *\%/* *\%/*

*Weer in de pufff pufff modus*

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 14:51

Gefeliciteerd met je diploma Poeltje!! foto's zien er ook erg snel uit! pittig zeg :D

Haha Frensie beertje heeft het warm!

Ben benieuwd hoe het met sil gaat, hij zal wel lang uit liggen met die warmte.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 14:51

Gefeliciteerd met je diploma!!

baudyhJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 15:07

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 15:18

Had al op marktplaats gekeken, maar alles is heel ver weg (limburg ofzo) en dan hebben ze er maar 1 of 2. Maar ik denk dat ik iets heb gevonden, met dank aan facebook.

baudyhJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 15:45

kijk waar fb al niet goed voor is

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 19:23

{:} hier ook soort van gaar :+
Ollie om 14.00 uur van de wei gehaald, was ook al doorgesudderd, ze vond het totaal geen probleem op stal te gaan, was er ook lekker koel.

@Baudyh juist de keuze toen voor een tuigpaard omdat ik bij de stalhouderij waar ik had rondgelopen & mijn koetsiersbewijzen heb gehaald, met heel veel plezier met hun paarden heb gemend (allemaal tuigers). Dus denk niet dat het specifiek aan tuiger wel of niet lag.
Onze Simba hadden we het jaar daarvoor af moeten laten maken dat was heel anders.
Denk dat als Bente er niet was geweest ik misschien nooit meer aan een paard was begonnen want ik wou niets meer, manlief heeft me toen overgehaald het toch maar te doen (omdat ik altijd zoveel plezier had bij de stalhouderij). Niet zozeer spijt van hoor, maar meer dat je denkt hoe kan het toch dat die echte klik niet gekomen is. Maar goed, daar kom je toch nooit meer achter. En op het moment dat je met je paard bezig bent, weet je dat niet eens. Het drong pas tot me door toen ik dat 'goede' gevoel wel weer had bij Ollie. Dacht dat ik dat nooit meer zou kunnen krijgen, maar gelukkig wel dus.

En ik ben waarschijnlijk een behoorlijk watje, heb bijv ook erg last gehad van een van onze poezen, toen ze paar jaar terug weg was gelopen op 18 jarige leeftijd en nooit meer terugkwam :o

Onze honden liggen totaal uitgeput in de gang. Met zoonlief en vriendje lekker vanmiddag naar de Kralingse Plas geweest, is flinke recreatieplas met park erom heen. Was weer zo gezellig. Allemaal BBQ-en-de mensen en kom dan altijd weer jan en alleman tegen.

Beetje ego post maar ben zo druk, sorry Y;(
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 18-06-13 19:34, in het totaal 1 keer bewerkt

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 19:25

@Poeltje gefeliciteerd, super! En wat een mooie foto's.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 06:51

goedemorgen, deze warme dag.
@vhu, mag van mij wel af en toe egopost, beken zelf, heb ik geregeld last van.
@tine, geslaagd via fb waarschijnlijk
@poeltje, goed gereden en diploma in the pocket, toppie
@frensie, herkenbaar schelp voor de hond. Tja hier sprong hond ook in andere bad en in waterbak van paarden doet ze ook graag.

zo, even sophie gereedmaken om weg te brengen naar kinderdagopvang, daarna floris gereedmaken en wegbrengen naar school

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 07:36

goedemorgen..
t'is rustig hier...vandaag een mega warme dag..ik ben benieuwd..
poeltje gefeliciteerd met diploma,
vhu, egopost..geen probleem.
frensie...beer die schelp sloopt..balen.
bi, druk me de kids.
tine op zoek naar tonnen..

fijne dag allemaal...

hier verder ineens nog meer zorgen..niets aan...erg fijn als je je baan verliest..en geen uitzicht ivm gezondheid op een nieuwe baan....word allemaal wel een probleem nu....dus..dikke diepe mega dip..waar we wat op moeten gaan verzinnen....

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 07:41

Balen biancacoo, sterkte!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 07:52

Goedemorgen

Bianca :(:) Het zit je ook niet mee
Poeltje: gefeliciteerd

Iedereen druk

Vanmorgen extra vroeg opgestaan om alle nieuwe planten water te geven, dat was gisteravond niet zo zinvol.

zometeen trainen met Rembrand en vanmiddag nog springles. Zal lekker warm worden. Maar goed, koelen van te voren en na afloop uitgebreid paardjes (en ikzelf) onder de douche en les iets aanpassen, dan zou het goed moeten komen.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 08:31

zuiden van NL onweerswolken
't is in elk geval geheel dichtgetrokken hier, en 't rommelt.

En ik ben een beetje van de wap ^)
en die warmte helpt niet mee :P

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 09:11

Goedemorgen!
Hier al een halve dag erop zitten ;)
Vanochtend eerst eventjes gewerkt, daarna klein extra rondje met Beer gedaan want die was onrustig, bij terugkomst zijn schelp gevuld, vond hij erg lekker en net een grote berg strijk weggewerkt. Ik heb een hekel aan strijken dus laat het altijd veel te lang liggen...

Verder vandaag heeeeeel rustigaan doen. Ben aan het wachten op het onweer, Zhazha de ridgeback is er heel bang voor dus wil haar niet alleen laten als het onweert, maar wilde eigenlijk ook even wat boodschappen halen.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 09:13

ow bah bianca, dat word weer volop solliciteren :(

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 09:17

Biancacoo had over je laatste regel heen gelezen, heel veel sterkte!!! Hopelijk komt er een goede oplossing!

baudyhJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 09:52

Balen Bianco van je baan.
Ook hier geen zon maar drukkend warm. Rustig aan vandaag.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 09:58

@Biancao: kom je niet in aanmerking voor een herscholing/opleiding/re-integratie oid?

Hier vannacht/vanmorgen, heerlijk onweer <3 , maar heel erg veel is het nog niet afgekoeld.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 10:05

avaluna, vast wel, maar werkloos is niet enige probleem, ook slechte gezondheid, en nog veel meer, het zit allemaal moeilijk in elkaar..
deze tijd is voor ons een uitdaging..we komen er vast doorheen, is alleen een puzzel hoe en wat wijsheid is..we leren er vast weer van...en hopen op goede toekomst...t'is het jaar 2013 he ?!!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 11:13

Lastig Biancocoo.... :(:) soms denk ik ook wel het enige wat je zeker weet is dat de dag weer omgaat en het morgen weer anders kan zijn dan dat je had verwacht.... op zich is dat dus ook positief...

Hier totaal geen zon :+ wel veel wind en beslist geen 34 graden :+

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 11:20

:(:) voor biancacoo

Hier komt de zon weer een beetje door.. Buiten dan he :')
Wil vanmiddag even naar stal gaan. Dids eventjes rijden denk ik. Ik wil 'm niet inspannen met risico op onweer.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 11:54

En van mij ook een :(:) voor Biancacoo....

Avaluna: wonen we toch zo dicht bij elkaar, maar hier alleen wat gerommel in de lucht, heel veel wind en verder niks. Kom ik net op stal, is het net een sauna in het bos! Grote plassen water, en gewoon mistig van de optrekkende waterdamp :+ .

DA is weer geweest, zag er weer beter uit. Toch begint er bij mijzelf iets van moedeloosheid in te sluipen, nu ik zelf voor langere tijd weg moet. Daarbij een rommelige zomer qua personeelsbezetting op stal. FF een blègh gevoel.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 11:56

Even egopost.

Vanmorgen heerlijk getraind met Rembrand, daarna uitgebreid onder de douche gedaan, zodat hij al zijn warmte weer kwijt was. Toen snel op stal gezet (wilde hem niet nat onder vliegendeken doen, was bang dat dat ging broeien). Daarna 12 blauwe tonnen opgehaald. Dus ik kan nu echt aan de slag ~~}> .

Denk dat springles niet doorgaat, dan maar wat voor mezelf gaan trainen.

Hier nu heerlijke regen en net een heel klein beetje onweer.

Nu eerst zoon van school halen en dan Rembrand naar de wei terugbrengen. Hij zal wel naar zijn vriendjes willen. Arme beest, zo lang op stal :o

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 12:36

@biancaoo, balen zeg. Valt nu toch al tegen iets nieuws vinden. Balen van gezondheid. Gewoon even pfff tijd begrijp ik wel :(:) :(:) :(:)
@tine, al vroeg trainingsplannen en actief aan de schoonmaak geweest
@frensie, hier ook nog strijk als je je verveelt. Ligt er braaf te wachten.
@gem, fijn dat het beter uit ziet.

hier valt slechte weer nog wel mee, wel regen gehad vanmorgen. Had de stal en de wei vanmorgen maar uitgemest. Denk later vandaag zal wel warm zijn {:}