hier ook soort van gaar
Ollie om 14.00 uur van de wei gehaald, was ook al doorgesudderd, ze vond het totaal geen probleem op stal te gaan, was er ook lekker koel.
@Baudyh juist de keuze toen voor een tuigpaard omdat ik bij de stalhouderij waar ik had rondgelopen & mijn koetsiersbewijzen heb gehaald, met heel veel plezier met hun paarden heb gemend (allemaal tuigers). Dus denk niet dat het specifiek aan tuiger wel of niet lag.
Onze Simba hadden we het jaar daarvoor af moeten laten maken dat was heel anders.
Denk dat als Bente er niet was geweest ik misschien nooit meer aan een paard was begonnen want ik wou niets meer, manlief heeft me toen overgehaald het toch maar te doen (omdat ik altijd zoveel plezier had bij de stalhouderij). Niet zozeer spijt van hoor, maar meer dat je denkt hoe kan het toch dat die echte klik niet gekomen is. Maar goed, daar kom je toch nooit meer achter. En op het moment dat je met je paard bezig bent, weet je dat niet eens. Het drong pas tot me door toen ik dat 'goede' gevoel wel weer had bij Ollie. Dacht dat ik dat nooit meer zou kunnen krijgen, maar gelukkig wel dus.
En ik ben waarschijnlijk een behoorlijk watje, heb bijv ook erg last gehad van een van onze poezen, toen ze paar jaar terug weg was gelopen op 18 jarige leeftijd en nooit meer terugkwam
Onze honden liggen totaal uitgeput in de gang. Met zoonlief en vriendje lekker vanmiddag naar de Kralingse Plas geweest, is flinke recreatieplas met park erom heen. Was weer zo gezellig. Allemaal BBQ-en-de mensen en kom dan altijd weer jan en alleman tegen.
Beetje ego post maar ben zo druk, sorry
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 18-06-13 19:34, in het totaal 1 keer bewerkt