Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

hier wel, maar dan die zomer sneakersokjes..wel blauw !!
zalig stel
haflingers zijn maflingers
, andere pony uitgebreid gepoetst en gewassen en wat mee gewandeld (is jong driejarig ding, erg leuk typetje moet alles nog leren=leuk
). Met Bente wezen knutselen om afstelling van wagen 100% te krijgen, staat er nu mooi dicht op. Dat vond ze dus eerst weer raar .... maar na paar rondjes snapte ze dat die wagen zo dichtbij bleef en dat ze het daar maar mee moest doen
, kan heerlijk kort draaien en ze nam goed druk. Ben dat echt nog niet gewend maar ben er wel erg blij mee! En die dus ook na afloop lekker onder de douche gezet en in de teatree shampoo gezet. Zijn ze weer lekker jeuk&vliegvrij.
die zal wel compleet afgedraaid zijn elke avond

)
ik ben bang van onweer.
).
en ik zie het ook al helemaal voor me Paul aan het rijden en je zoon die toch lekker zijn eigen zin doet en Janouk die braaf doet wat hem gevraagd wordt... wel een goede oefening galop/halthouden... halthouden/galop
(het is tenslotte vakantie) en dan ga ik even lekker een rondje buiten rijden met Bruutje... vanmiddag nog even aan de schoonmaak en me langzaam bezig houden met de vakantie voorbereidingen... echter alles op het gemak want vandaag is mijn man 12,5 jaar getrouwd en ik ben 12,5 jaar gelukkig
en ik zit in dezelfde
als Ollie denk ik, manlief stippelt nu de vakantieroute uit
en ik stel die als we rijden wel weer wat bij
en we doen een of meerdere heftige bochtenroutes
al was het maar om in Ermelo te laten zien dat ze toch geschikt is. haha hij is getergd.