VHU, jee balen zeg, nu moet er toch een van je kanjers een nieuw thuis vinden !!
Rustig over slapen !! is lastige keuze !
En dan zooo laat uit de school gezet worden.......hihi tijd vergeten !!
Tine heeft een draakpaard gekocht, arme amerigo !! de oplossing, tja...daar moet even over nagedacht worden.
Ik vond het een stuk makkelijker om mijn hengst eenmaal als ruin te hebben,.... hij was wel goedgekeurd, maar ja dan 1,5 dekkingen voor hem per jaar, daar wa de ergenis als hengst thuis te groot voor, hij was als ruin uiteindelijk in de kudde veel gelukkiger en in de sport presteerde hij ook veel beter, en ik was een stuk gelukkiger met hem, dus......eind goed al goed, succes in ieder geval !
Lacuna, wat een geweldig mooi veulen

Naaltje, knap hoor, zo zonder bit en zadel !! ik doe het je niet na ! vind het weer fijne foto's van Didd's !! genieten hoor !
Succes op school !! komt vast goed !!
Lanouska, bonnetje vergeten in te leveren, ach, dat kan nog wel toch ?
Verder lekker shoppen bij Divoza, altijd leuk !
Hopen dat je auto snel klaar is !
Gisterenavond les gehad met Melody, met helm !! want ik verplicht mijn zoontje ook met helm en ga daar dus een gewoonte van maken om die zelf ook te dragen. er was maar 1 iemand die er iets over zei tegen me.........viel me mee.......
Les ging eigenlijk goed zolang we niet stil hoefden te staan ! ze liep erg fijn, lekker soepel, de stelling word al beter.
De stap was in het begin van de les keurig !!!! na 10 minuten lessen een drama !! en halthouden helemaal een probleem !!
Erg jammer, want verder loopt ze erg goed !
We hebben dressuurproefjes geoefend,.........ben gewend aan mijn thuisbakje van 18 x 36 meter......en reden nu in een 30x60 baan......dus ik reed geen figuren maar misvormingen,

al met al dus een les met een vervelend nasmaakje.....
Ik onthoud dan de negatieve dingen ipv de goede positieve........dommerd die ik d'r ben !

Ga proberen om het positieve te onthouden, en dan komt het helemaal goed, hoop ik......
Lastig als je niet lekker in je vel zit....om dan toch overal het positieve van te blijven zien.